חדשות קולנוע וסרטים

המלצות די.וי.די לסוף השבוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
טמיר כהן ישב בבית וצפה בלא מעט סרטים חדשים שיצאו לאחרונה לדי.וי.די. הוא ממליץ לכם על שלושה סרטים שיעשו לכם את סוף השבוע הקרוב.

בית של חול וערפל:
מסעוד אמיר בראני (זוכה האוסקר בן קינגסלי) הוא מהגר איראני החי זה מספר שנים בארה"ב, לאחר שנושל ממעמדו הבכיר כקולונל בחיל האוויר של מדינתו. הוא משקיע אחוז נכבד מחסכונותיו ברכישת בית שהוצע למכירה במכירה פומבית. בראני עובר לבית עם משפחתו מבלי שהוא יודע למה הוא נכנס. מסתבר כי הבית הוצע למכירה במחיר הנמוך לאין ערוך משוויו המקורי בגלל אי-סדרים ביורוקרטיים, וכי הבעלים החוקיים של הבית, קאתי לזרו ( זוכת האוסקר ג'ניפר קונלי), לא מתכוונת לוותר עליו כל כך בקלות. היא מפתחת מערכת יחסים עם השוטר שפינה אותה מביתה וכעת מעוניין לסייע לה במאבקה הצודק, ויחד איתו היא יוצאת למלחמת חורמה על חייה. מה שמתחיל כמאבק משפטי גרידא צובר במרוצת הסרט נופך אישי מאוד...

דרמה חזקה ומעניינת. הסיפור טוב ומלא רבדים ולדעתי, כאשר הסיפור מוצלח אין צורך בהרבה יותר. בן קינגסלי וג'ניפר קונולי עושים עבודה מעולה. הסיפור מרתק ומותח והמצבים הנפשיים של הדמויות עובדו היטב ומהווים רובד חשוב נוסף בסרט. יש כמובן גם התייחסות לשאלת המהגרים בארה"ב ובעיקר להתנגשות הערכים של הגולים האיראניים עם התרבות האמריקאית. הסרט עושה עבודה טובה בהצגת הערכים הללו בכלל ואת היחס לנשים בפרט, כולל ההקבלה והעימות עם הערכים המערביים, מבלי שזה יסטה מהעלילה או ירגיש לא קשור. לסיכום, דרמה טובה ומותחת, שחקנים מעולים, עלילה מורכבת, מסרים חברתיים ועימותים נפשיים ובקיצור, סרט מעניין ומומלץ.המרדף:
בג'ונגל העירוני של לוס אנג'לס יש תמיד גברים כמו בק (דה רוק), שמשלמים להם כדי להביא אנשים שנמלטו. הפעם המשימה שלו הולכת ומסתבכת בתוך ג'ונגל האמזונאס אליו הוא נישלח. בק נשלח להחזיר הביתה את טראביס (שון וויליאם סקוט), "חוכמולוג" צעיר, בעל לשון חלקלקה, ו"תכמן" ממולח. אביו של טראביס שלח את בק, להחזיר אותו מהרפתקה ממושכת בברזיל. מסתבר שטראביס מסוגל לעשות הרבה יותר צרות ממה שבק העלה על דעתו, לא רק בגלל הפה הגדול שלו ועקשנותו לא לעזוב את המקום, אלא בגלל עוד כמה "בעיות" שהוא מביא איתו, ביניהן: מריאנה (רוסאריו דוסון), הצעירה המקומית שמבינה ענין ושומרת על כמה מהסודות המסתוריים של הג'ונגל והאצ'ר (כריסטופר ווקן), עריץ חסר מעצורים, שהפך את הג'ונגל ואת תושביו לממלכתו האישית לעשיית הון.

סרט פעולה והרפתקאות אופייני למדי. הסרט כולל מספר קטעי קרבות מרשימים וגודלו של דה רוק בהחלט משחק כאן תפקיד, הוא גם משלים צוות קומי מוצלח יחד עם שון וויליאם סקוט שכבר הוכיח מספר פעמים (אמריקן פאי) את יכולתו הקומית. כריסטופר ווקן נפלא בתור הרשע של הסרט. התוצאה היא סרט שאמנם אינו מתהדר בסיפור מתוחכם או מקורי במיוחד, אך בהחלט עושה את העבודה הן בתחום האקשן והן בתחום הבידור. הסרט מומלץ מאוד, בעיקר לאוהבי סרטי הפעולה. סרט משעשע וקליל אשר אינו דורש יותר מדי ריכוז ומהווה אופציה מעולה לראות בבית בDVD.
מת לצעוק 3
הסרט הראשון בסדרה "מת לצעוק" שהיה מבוסס על הסרטים "צעקה" ו"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", זכה להצלחה גדולה, גם בגלל הרעיונות החדשים שלו וגם בגלל שהסרטים עליהם הוא היה מבוסס הצליחו בקרב הנוער, שהוא גם קהל המטרה של פארודיה זו. הסרט השני בסדרה, "מת לצעוק 2 ", לקח כיוון נורא וולגרי ודוחה והתמקד בעיקר באזכור סרטים אחרים, קרוב ל15 סרטים ליתר דיוק. הסרט השלישי מציע כיוון חדש לחלוטין בעיקר תודות לבמאי שנבחר, דיוויד צוקר.

הסרט מספר את סיפורה של גיבורת הסדרה כולה סינדי קמפבל (אנה פריס), שעובדת ככתבת ומגישה בתחנת טלוויזיה ומקבלת להכין כתבה על סימנים מוזרים שמופיעים בשדה התירס בחוותו של טום לוגן (צ'ארלי שין). במקביל בלילה מפחיד במיוחד, בביתה של חברה, היא מגלה כי חברתה צפתה בקלטת, שכל מי שצופה בה מת אחרי שבעה ימים. מפגש עם האוראקל (קווין לטיפה) מסביר לסינדי, שהיא "האחת" ורק היא תוכל לעזור לנשיא ארה"ב (לסלי נילסן) ולהציל את המדינה מפלישת חייזרים ומהקלטת הרצחנית.

פארודיה מטורפת עם כל המרכיבים המאפיינים פארודיות בהן הכל מוגזם והרוב מושאל מסרטים אחרים. הסרט משתמש במרכזו, בסיפור מהסרט "סיינס" בשילוב הקלטת מהסרט "הצלצול" ודמויות ואזכורים נוספים מהסרטים "מטריקס", "8 מייל", "החוש השישי" ועוד. יש הנאה מיוחדת בקישור הקטעים לסרטים המוכרים הנ"ל. הסרט הזה, להבדיל מהסרט השני בסדרה, חוזר להיות מסודר ובעל עלילה, שהיא אמנם מטורפת, אך גם בנויה היטב ומעניינת, בדומה לסרט הראשון.

לסיכום, פארודיה טיפוסית ומשעשעת, מומלצת לבילוי קליל, בעיקר לאוהבי הז'אנר. שימו לב לקטע המוצלח במיוחד, בהשתתפות ג'ני מקארתי ופמלה אנדרסון, שפותח את הסרט.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית פמלה אנדרסון
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט