רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

עשרת הסקנדלים של השנה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
שנת 2004 היתה שנה מסעירה ביותר: חתונות, גירושין, בגידות, התמכרויות, מעצרים, אלימות בקיצור לא היה משעמם בעיר הנוצצת והריקנית ביותר בעולם, לוס אנג'לס. לפניכם עשרת הסקנדלים שהסעירו השנה את הוליווד ועשו את החיים שלנו הרבה יותר מאושרים.

10. קלי אוסבורן מתאשפזת במכון גמילה – הבת השמנמנה הולכת בדרכי אביה, אמה ואחיה ומתאשפזת במכון גמילה כדי להתנקות מסמים. אני הייתי ממליצה לה גם לנקות את עצמה מהררי שומן מיותרים שהולכים ומצטברים בכל חלקי גופה ואת הפה לנקות חזק בסבון ומים.

9. בעלה של הזמרת והשחקנית גוון סטפני, זמר הרוק גאוין מקגרגור רוזדל, גילה לאחרונה שהוא הסנדק של בתו הביולוגית. הוא נשאר בקשר טוב עם חברתו לשעבר וכאשר היא נכנסה להריון היא לא טרחה לספר לו שהתינוקת שלו. חמש עשרה שנים אחר כך היא סיפרה לו על כך. הזמר עשה בדיקות DNA וגילה שבת הסנדקות שלו היא בעצם בתו הביולוגית.

8. קמרון דיאז וג'סטין טימברלייק יצאו ממסעדה והופתעו לגלות שצלמי פפארצ'י מחכים להם בחוץ. השניים החליטו ללמד את הצלמים אחת ולתמיד שאיתם לא מתעסקים. צמד הכוכבים התנפל על הנודניקים, חטפו להם את מצלמות ובקיצור העימות היה מביך לכוכבים והעסיק את טורי הרכילות.

7. האם ניק קרטר הרביץ לחברתו לשעבר פאריס הילטון? יום אחרי שנודע לצהובונים שהזוג הבלונדיני ונטול השכל נפרד, הופיעו צילומים של פאריס הילטון חבולה וכואבת. מיד הושמעו טענות שהזוג נפרד עקב האלימות של בן זוגה, זמר כושל וחבר בלהקת בנים נשכחת לשעבר. פאריס אגב לא הכחישה אף פעם את האשמות כלפי בן זוגה לשעבר אבל גם לא הגישה תביעה.

6. פאריס הילטון והיילי דאף בחורות מאוד מוכשרות: אחת מיליונרית והשנייה אחות של הילרי דאף (שזו לא מציאה כל כך גדולה). שתיהן חולמות להיות זמרות ושתיהן לא יודעות לכתוב שירים שלא נדבר על להלחין. לכן הן קנו את הזכויות על אותו השיר. היה מאבק מי קנתה קודם ולמי שייכות הזכויות. יורשת העצר ניצחה והאחות המבוגרת והפחות מוכרת למשפחת דאף תסתפק בשירים אחרים.5. שתי ביצ'ייות צעירות ומיוחמות בשם לינדזי לוהן והילרי דאף הסתכסכו השנה וסיפקו שפע שערוריות לטורי הרכילות בארצות הברית. הסיבה לסכסוך הוא אהרון קרטר, האח הצעיר וממשיך דרכו של ניק קרטר (זה שהרביץ לפאריס). מסתבר שלינדזי היתה בת זוגתו של הקרטר הצעיר אבל זה יצא בסתר עם הילרי התמימה שטוענת שהיא לא ידעה על כך שהיא מעורבת בשלישיה. בקיצור היו מכות, קללות ועכשיו אף אחת מהן לא נוגעת בקרטר גם עם מקל.

4. הסדרה הלוהטת ביותר בארה"ב היא "עקרות בית מיואשות", סיפורן של נשים משועממות ולא מסופקות בפרבר אמריקאי. הסדרה בכיכובן של נשים חטובות באמצע החיים היתה ללהיט המפתיע של השנה. מה שגרם לרשת ABC לעלות פרסומת נועזת למדי של הסדרה שבה מופיעה ניקולט שרידן בגב חשוף לחלוטין. הפרסומת הורדה בעקבות לחץ של צופים שמרנים שהיו מזועזעים משרידן היפה.

3. אמינם נגד ג'קסון בערך כמו פרדי נגד ג'ייסון או הנוסע השמיני נגד הטורף. שני יצורים ביזאריים: אחד מנותח השני מקועקע. אחד שר על גסויות והשני אוהב ילדים. אחד רוצה להיות לבן השני רוצה להיות שחור. בקיצור שמח בארץ עוץ. אמינם הקליט שיר ויצר קליפ בו הוא מחופש למייקל ג'קסון, האף נופל לו, דורכים עליו הוא נמצא במיטה עם ילדים. ג'קסון לא אהב את הקליפ ודרש מ MTV להוריד אותו, הם לא ממש התייחסו אליו והקליפ נהיה ללהיט.

2. בעיות האכילה של מרי קייט אולסון. כאשר צמד התאומות המיליונריות ונטולות הכישרון קבלו כוכב על המדרכה בהוליווד כולם הבחינו שהנערה רזה יתר על המידה. בכל מקרה היא אשפזה את עצמה במכון גמילה ויצאה עם הודעה לעיתונות שהיא אנורקטית וכולם התעניינו בשלומה, חוץ ממני.

1. הציץ שהציץ. ג'נט ג'קסון בהופעה בשידור חי בטלוויזיה האמריקאית באמצע משחק הסופרבול. ג'סטין טימברלייק משך בשמלה ומה אנחנו רואים? שד מלא עם כוכב המסתיר את הפטמה. האם זה היה מתוכנן? האם היה כשל בשמלה? בכל מקרה הנזק כבר נעשה וכולנו ראינו את הציץ המדושן של האחות הצעירה למשפחת ג'קסון. היו התנצלויות, תביעות ושוב פעם השמרנות של האמריקאים הרימה ראש. אנחנו לעומת זאת סבלנו מסיוטים בלילות.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט