רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

בראד וג'ניפר - הפרידה במילים שלהם

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בשבועות האחרונים תפס סיפור פרידתם של בראד פיט וג'ניפר אניסטון את הכותרות הראשיות של רוב טורי הרכילויות. אבל, ברוב הכתבות נכתב, "ידיד המקורב לבני הזוג" או "המקור שסיפק את הידיעה לעיתון אמר..." וכו'. עכשיו הגיע הזמן לשמוע באמת מה קרה מפי גיבורי הסיפור, בראד פיט, ג'ניפר אניסטון ואפילו אנג'לינה ג'ולי.

האם הפרידה הייתה כתוצאה מבגידו של פיט באניסטון יחד עם ג'ולי? האם זה בגלל שהם לא הצליחו להביא ילדים ואניסטון מתעקשת לקדם את הקריירה הקולנועית שלה? או סתם בגלל שהאהבה נעלמה. החלטנו לאסוף את הציטוטים הנבחרים מפי השחקנים שמעורבים בפרידה ולתת לכם להחליט למי אתם מאמינים. הציטוטים נלקחו מראיונות שנתנו בתקופה האחרונה.

ההודעה הרשמית

נתחיל עם ההודעה הרשמית שיצאה מפי איש יחסי הציבור של השניים: "למי מיכם שמתעניין בדברים הללו, אנו רוצים להסביר שהפרידה שלנו לא קשורה בכלל למה שהיה רשום בצהובונים. הפרידה היא תוצאה של הרבה מאוד מחשבה מעמיקה. אנחנו נשארים, בשמחה, מחוייבים לחברות שביננו עם אהבה גדולה והערצה אחד לשני. היינו רוצים לבקש מיכם, מראש, הבנה ותמיכה בתקופה הקרובה".ג'ניפר על הפרידה

הנה מספר ציטוטים מדבריה של ג'ניפר אניסטון מראיונות שנתנה לאחרונה. אגב, אניסטון כבר חזרה לעבודה ונמצאת בימים אלו בצילומי דרמת המתח Derailed לצידו של קלייב אואן (קרוב יותר), היא חתומה על לפחות עוד ארבעה סרטים בהם תופיעה בשנה הקרובה.

"לפעמים כוכבים שמתחתנים נשארים ביחד ולפעמים הם לא. אני לא חושבת שיש לזה קשר בכלל עם החיים בהוליווד. אני מניחה שאפשר לומר שעל נישואים בין שחקנים יש לחץ גדול יותר, בגלל הכיסוי התקשורתי הנרחב, אבל אני לא חושבת שזה מה שיכול לגרום לסופם של נישואים".

"אני חייבת לציין שיש לי חברים מדהימים שהכרתי מאז עברתי לגור בלוס אנג'לס. הם עוזרים לי ברגעים הכי קשים וזה ממש כמו לעשות טיפול קבוצתי בשבילי".

"תראו, הייתי שמחה עוד לפני שפגשתי את בראד פיט. אני לא חושבת שהפסדתי משהו בתקופה שהכרתי אותו לפני או אחרי. אני אפילו לא רציתי אהבה, מעולם לא ביקשתי אותה או התפללתי למענה. ידעתי שהיא תגיעה בזמן ובמקום הנכונים".
אנג'לינה ג'ולי

מי שיוצאת ממש לא טוב בסיפור הזה היא אנג'לינה ג'ולי שמוצגת בתקשורת כאישה שהרסה את מערכת היחסים של פיט ואניסטון ואחר כך אפילו לא רצתה לקבל את בראד ואמרה לו חד משמעית ששום דבר רציני לא יקרה ביניהם ושהם יהיו מקסימום חברים.

"אני ממש לא מרוצה ממה שעשו לי בתקשורת. העניקו לי שם של מכשפה והורסת מערכות יחסים. בסך הכל מה שהייתי בכל הסיפור הזה היא כתף בשביל פיט שיוכל לבכות עליה. הוא היה צריך מישהו לדבר איתו ואני הייתי שם".

"חצי מהאנשים בעולם חושבים שלבראד ולי היה רומן ושאני זו שאחראית על הפרידה שלהם. האמת היא שאני בסך הכל הייתי שם בשביל ידיד וניסיתי לעזור בזמנים הקשים שהיו לו. הוא ממש רוצה להיות אבא והוא היה במערבולות רגשית במשך תקופה ארוכה מכיוון שזה עדיין לא קרה לו".

"לא שכבתי עם בראד פיט, נקודה, סימן קריאה. אני בחיים לא אכנס למיטה עם גבר נשוי, יש לי מספיק מאהבים רווקים. אני ממש לא צריכה את בראד".

וגם איש יחסי הציבור מגיב על מערכת היחסים של פיט וג'ולי

"הם התקרבו בגלל שהם עבדו ביחד תקופה לא קצרה. הם חברים טובים אבל זה הכל".

עכשיו הגיע התור שלכם להחלייט למי אתם מאמינים ולגבש לעצמכם דיעה מה באמת קרה בין בראד פיט וג'ניפר אניסטון.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט