רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

טור הרכילויות של שרון גל

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המאמי של ה'מומיה'

אני חושבת שאם ברנדן פרייזר, הכוכב המאמי של "המומיה" לא היה נשוי, הייתי נוסעת לארצות הברית ומתנחלת לו ליד הבית עד שהיה יוצא איתי. הבחור פשוט חמוד לאללה, אבל מה לעשות, הוא מאוהב, התחתן וכל מה שנותר לי השבוע זה לאחל לו ולאישתו, אפטון, מזל טוב על הולדת בנם השני. ברנדן ואפטון החליטו לקרוא לו הולדן פלצ'ר פרייזר ואם תלחצו על התמונה תוכלו לראות את השחקן בן ה- 35, אשתו וחבילת האושר החדשה שלהם. אפטון וברנדן נפגשו בזמן צילומי הסרט 'הג'ונגל מת מצחוק' שם הפגין ברנדן גוף בנוי למהדרין, הם התאהבו, וב- 1998 התחתנו. בספטמבר 2002 נולד בנם הראשון גריפין ארתור פרייזר.

מזל טוב לאליזבת הארלי

ואם אנחנו כבר בשוונג של מזל טוב אז הנה עוד אחד לשחקנית (או קי, היא כבר לא כל כך משחקת) והדוגמנית (אוי, נכון, היא גם לא כל כך מדגמנת) אליזבת הארלי. על פי כל הדיווחים המגיעים אליי נראה כי הארלי מצפה לילדה השני שאמור להיוולד בחודש פברואר. החברים, השכנים, המשפחה והעיתונים מדווחים שהיא רוצה בינתיים לשמור על העניין בסוד ולכן היא מגלה רק לאלו שממש קרובים אליה (ועל זה נאמר....בטח). הוכחה חד משמעית שליזי בהריון ניתנה מפיו של חבר המקורב אליה: "היא לא נגעה באלכוהול כבר שלושה חודשים", הריון על בטוח. עכשיו נראה עם החבר שלה, ארון נאייר, איתו היא יוצאת כבר שנה וחצי, יחליט שזה הזמן הנכון להציע לה נישואים.

ג'סטין וקמרון לא מתחתנים כל כך מהר

נו טויף ילדים, מה יהיה? ג'סטין חומד, קמרון, כבר נמאס לנו כל שבוע לשמוע, כן מתחתנים, לא מתחתנים, זה יהיה בחג המולד הקרוב, בחג ההודייה הקרוב או ביום העצמאות שנת 2008. אחרי שכל העיתונים דיווחו שהשניים מתחתנים בחג המולד (טענו שקמרון רוצה חתונה לבנה ורומנטית) מגיעה אמו של ג'סטין וטוענת שהכל שטויות. "השתגעתם? חתונה?" היא נזעקת "הוא בסך הכל בן 23, תנו לו להנות קצת מהחיים. אני לא חושבת שהם יתחתנו בקרוב ואם כן אני לא חושבת שזה נכון, אני אמרתי לו את דעתי, ונכון להיום אני חייבת לציין שאין תאריך חתונה רשמי. תנו להם להנות, אם הם יהיו ביחד עוד כמה שנים, אז אין בעיה, שיתחתנו". לא ממש בטוח שקמרון, ש'קצת' יותר מבוגרת מג'סטין, מסכימה.גבר עבר ניתוח כדי להיראות כמו ג'ניפר לופז

תגידו לו יא אמריקאים, אתם השתגעתם? אחרי שהכנסתם לנו את סדרות המציאות שעוקבות אחרי אנשים שאוכלים ארוחת בוקר (ממש דרמטי), ישנים, ומתקלחים (טוב שם יש קצת דרמה לא?) הכנסתם סדרות מציאות על אנשים שעוברים ניתוחים פלסטיים. הייתי יכולה להבין אם היה מדובר בתוכניות מדעיות שמנסות להראות מה טוב ומה רע בניתוחים כאלה. אבל לקחת אנשים צעירים מהרחוב ולהעביר אותם סדרה של ניתוחים כואבים כדי שהם יוכלו להיראות כמו בראד פיט? לאחרונה אפילו הגדילה אחת התוכניות והראתה גבר שרצה מאוד להיראות כמו...ג'ניפר לופז.

לבחור קוראים מייקל ג'יי טיטו והוא עבר סדרה של טיפולים כואבים. טיפולי הורמונים, הגדלת חזה, שתלים בישבן ועיצוב הלחיים והסנטר. נראה כי הצופים דווקא אהבו את מה שהם ראו כי בסקר שנערך באתר הבית של התוכנית, רוב הגולשים טענו כי הוא נראה דומה מאוד לג'ניפר. התכנית נקראית "אני רוצה פרצוף של מפורסם" והיא משודרת ברשת MTV בארצות הברית.

טיטו, שהחליט לשנות את השם שלו לג'סיקה, אמר שהוא מאוד מרוצה מסדרת הניתוחים והתוצה הסופית למרות שהוא טען שאף אחד לא התבלבל וחשב לשנייה אחת שהוא ג'ניפר לופז. "אני מעריץ שלה, אני אוהב אותה, אני חושב שהיא יפהפיה והדבר היחיד שאני מתחרט עליו זה שהחזה שלי לא מספיק גדול". נו, צרות של עשירים...סליחה, של מנותחים פלסטים.

ונסיים עם ציטוט השבוע, שייך לניקולאס קייג': "אני משלם 8000 דולר ללילה, אם היא רוצה לשתות, היא תשתה". אלו הצעקות ששמעו עובדי ואורחי בית המלון בווגאס בו התארח ניקולס קייג' יחד עם חברתו אליס קים שהיא בסך הכל בת 19. מסתבר שהברמן במלון לא רצה להגיש לה שתייה מכיוון שעל פי החוק בארצות הברית אסור למכור אלכוהול לאנשים מתחת לגיל 21. הדבר, כמובן, לא מצא חן בעיני קייג'.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית אליזבת הרלי
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט