רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: נמצאה גופתה של כוכבת "גלי" שטבעה

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים עם מספר חדשות עצובות: לאחר שישה ימי חיפושים נמצאה גופתה של נאיה ריברה, אשתו של ג'ון טרבולטה השחקנית קלי פרסטון הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן, ארמי האמר ואשתו נפרדים לאחר 10 שנות נישואים וכך גם הקומיקאי ביל היידר והשחקנית רייצ'ל בילסון. הידיעה החיובית של השבוע: לילי ג'יימס ("סינדרלה") וכריס אוונס ("קפטן אמריקה") הפכו לזוג
נמצאה גופתה של כוכבת "גלי" נאיה ריברה

לאחר שישה ימי חיפושים נמצאה גופתה של כוכבת "גלי", נאיה ריברה, לאחר שנעדרה מיום רביעי כשיצאה לשיט עם בנה בן ה-4 באגם בקליפורניה. לשכת השריף המקומית מסרה כי ריברה טבעה ככל הנראה לאחר שנסחפה הרחק מסירתה במהלך שחייה עם בנה. "נראה כי הסירה נסחפה הרחק ממנה. היא הצליחה לאזור כוחות ולהביא את בנה חזרה לסירה, אבל לא היה לה כוח להציל את עצמה", נמסר מלשכת השריף.

ריברה בת ה-33, יצאה לשיט עם בנה בן ה-4 באגם ביום רביעי אחה"צ. "הסירה נמצאה צפה בחלק הצפוני של האגם כשהילד נמצא עליה כשהוא ישן לבדו על הסיפון", נאמר בהצהרתו של השריף. "בנה של רייברה אמר לחוקרים שהוא ואמו שחו באגם ושהוא חזר לסירה אבל אמו לא". הרשויות בקליפורניה שחררו סרטון ממצלמות האבטחה בשישי שמראה את השחקנית ובנה על הספינה שהשכירו שנמצאה מאוחר יותר. הצילומים מראים את ריברה ובנה בן ה-4 בפארק ליד אגם פירו, בערך כשמונים קילומטרים מצפון מערב ללוס אנג'לס. כמה שעות מאוחר יותר, הבחור שהשכיר את הסירה לאם ובנה, גילה את הילד ישן לבדו באגם. אמה של השחקנית צולמה כשהיא כורעת ובוכה על גדות האגם שבתה טבעה בו.

ריברה ידועה בעיקר בזכות תפקידה כסנטנה לופז, בדרמה המוזיקלית של ריאן מרפי "גלי". זוהי לא הטרגדיה הראשונה שמכה בקאסט של הסדרה. כזכור בשנת 2013 קורי מונטית', שגילם את פין האדסון, כוכב הסדרה, מת בגיל 31 לאחר שלקח מנת יתר. גם השחקן מארק סלינג, שגילם את נוח פאקרמן, הואשם באחזקת פורנוגרפיית ילדים בשנת 2017, וחודש לאחר מכן, בגיל 35 התאבד. בחודש שעבר, הסדרה שוב עלתה לכותרות כשהכוכבת ליאה מישל הואשמה על ידי חברי צוות רבים שהתייחסה אליהם באופן מזלזל ולא חברי.

[*]

בגיל 57: הלכה לעולמה קלי פרסטון, אשתו של ג'ון טרבולטה

ג'ון טרבולטה אישר את מותה של אשתו קלי פרסטון ממחלת הסרטן בפוסט קורע לב בראשון בערב. "בלב כבד אני נאלץ להודיע שאשתי היפה קלי, הפסידה במאבק בן השנתיים שלה כנגד סרטן השד. היא נלחמה מאבק אמיץ יחד עם האהבה והתמיכה של רבים לאורך הדרך". השחקנית ודוגמנית לשעבר, שידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו "תאומים" ו"ג'רי מגוויר", הייתה נשואה לכוכב "ספרות זולה" במשך 29 שנים. לשניים יש שני ילדים - אלה בת ה-20 ובנג'מין בן ה-9. בנם הנוסף ג'ט, הלך לעולמו בשנת 2009 בגיל 16. "האהבה של קלי וחייה יזכרו לעד. אני לוקח קצת זמן כדי להיות שם בשביל הילדים שלי שאיבדו את אימם, אז תסלחו לי מראש אם לא תשמעו ממני לתקופה", הוסיף טרבולטה בפוסט. "אבל בבקשה תדעו שאני ארגיש את פרץ האהבה שאקבל בשבועות וחודשים הקרובים בעוד שאנחנו מתאוששים". דובר מטעם המשפחה אמר למגזין "פיפל": "בבוקר של ה-12 ביולי, 2020, קלי פרסטון, אם ואישה אהובה ומוערכת, הלכה לעולמה לאחר מאבק של שנתיים בסרטן השד. היא בחרה לשמור על המאבק שלה פרטי, עברה טיפולים רפואיים במשך זמן מסוים ונתמכה על ידי המשפחה הקרובה והחברים. היא הייתה נפש יפה ואוהבת שדאגה לכל הסובבים אותה והפיחה חיים בכל דבר שנגעה בו".

[*]

זוג חדש בהוליווד: לילי ג'יימס וכריס אוונס

דמיינו לכם סיטואציה- קרוס-אובר בין "קפטן אמריקה" ל"סינדרלה", נשמע כמו ליהוק החלומות לא? אז כנראה שגם קופידון מסכים איתנו והחליט שהזוג החדש של הוליווד הוא לא אחר מאשר לילי ג'יימס וכריס אוונס! למרות שהסגר הרס מערכות יחסים רבות, נראה שדווקא השניים השיגו את התוצאה ההפוכה. השמועות, שכמובן גובו בתמונות פפראצי רבות, מראות את אוונס שטס לבריטניה לאחר הסגר בשביל להשתתף בהפקה חדשה, יחד עם ג'יימס במספר דייטים רומנטיים במיוחד.

בעבר, קושר השחקן לקומיקאית ג'ני סלייט, איתה יצא משנת 2016 עד שנת 2018 והגדיר את עצמו לאחר הפרידה כ"בחור די רומנטי". בינתיים, כוכבת מ"אמא מיה", סיימה ככל הנראה מערכת יחסים בת 5 שנים עם כוכב "הכתר" מאט סמית' בדצמבר האחרון. בעוד שהשניים צולמו רוכבים על אופניים במרץ, הם לא נצפו יחד מאז מה שמרמז על הפרידה של השניים.

הזוג החדש נצפה בלונדון כשהוא חוגג את ה"סופר סטרדיי" שמסמן את פתיחתם של הפאבים והמסעדות בבריטניה לאחר הסגר. השניים נצפו עוזבים מועדון יחד כשג'יימס לבשה שמלה אדומה ועקבים בעוד שאוונס נצפה עם בלייזר ומכנס מחויט. הם לקחו מונית למלונו של אוונס בסביבות 1 בלילה ונכנסו למלון בכניסות שונות. יומיים לאחר הלילה הסוער בלונדון, הזוג הטרי נצפה כשהם אוכלים גלידה ומצחקקים בפארק. הם הקפידו על ההנחיות והסתובבו עם מסיכות. בעוד שהשניים לא אישרו את מערכת היחסים, העובדה שהחליטו לעקוב אחד אחרי השני באינסטגרם בהחלט מרמזת על התפתחות ביחסים.

[*]
ארמי האמר ואשתו נפרדים לאחר 10 שנות נישואים

השחקן ארמי האמר ואשתו הודיעו שהם נפרדים לאחר 10 שנות נישואים. כוכב "קרא לי בשמך" בן ה-33 ואשתו, מנחת הטלוויזיה בת ה-37 אליזבת צ'יימברס התחתנו בשנת 2010. לשניים שני ילדים משותפים בני 5 ו-3. הזוג הודיע על הפרידה בהודעות שפרסמו בחשבונות האינסטגרם יחד עם תמונות ישנות שלהם. "13 שנה כחברים הכי טובים, בני זוג והורים", נכתב בהצהרה המשותפת של השניים. "זה היה מסע מדהים אבל יחד החלטנו להפוך את הדף ולהמשיך הלאה מחיי הנישואים שלנו. בעוד שאנחנו נכנסים לפרק הבא, הילדים שלנו וההורות המשותפת יישארו בראש סדר העדיפויות" הוסיפו. "אנחנו מבינים שהחדשות הללו יוצרות שיח אבל לטובת ילדינו ומשפחתנו אנחנו מבקשים פרטיות, חמלה ואהבה בזמן בזה".

כוכבת ה"או.סי" וביל היידר נפרדו

הידיעה הבאה עשויה להפתיע רבים מכם בעיקר בזכות העובדה שרובנו אפילו לא ידענו שהשניים יוצאים: כוכבת ה"או. סי", רייצ'ל בילסון, והקומיקאי ביל היידר, נפרדו לאחר פחות משנה של זוגיות. השניים עשו את הופעת הבכורה שלהם יחד על השטיח האדום של גלובוס הזהב של שנת 2020, שבועות אחדים לאחר שאתר הרכילות TMZ פרסם תמונה שלהם ב"סטארבקס" בעיר מגוריו של היידר. ערוץ חדשות הבידור E! אישר את החדשות ביום שישי האחרון ואמר שלפי מקורות בילסון "הרוסה מהפרידה". היידר, התגרש מאשתו מגי לאחר 11 שנים בחודש דצמבר 2017 ולהם שלוש בנות. לבילסון ילדה משותפת עם בעלה לשעבר, כוכב "מלחמת הכוכבים" היידן כריסטנסן.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית כריס אוונס
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט