רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הרומן של כוכבי ספיידרמן נחשף

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: אחרי שנים של שמועות טום הולנד וזנדאיה נחשפו מתנשקים בעדשת הפפראצי, גל גדות מקבלת בת שלישית לעולם, ביל קוסבי משתחרר מהכלא, אמבר הרד חושפת שהפכה לאם ומיהו זוכה האוסקר שהתחתן בזמן הקורונה?
המשפחה מתרחבת: גל גדות ובעלה מקבלים לעולם בת שלישית!

הכוכבת האהובה על כולנו חשפה ביום שלישי האחרון בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ובעלה, איש העסקים ירון ורסנו קיבלנו לעולם את בתם השלישית ושמה בישראל….. דניאלה! גדות הוסיפה לתמונה המשפחתית את הכיתוב: "המשפחה האהובה שלי. לא יכולתי להיות מאושרת (ועייפה) יותר!. כולנו נרגשים לקבל את דניאלה למשפחתנו. אני שולחת לכולכם אהבה ובריאות".

גדות ובעלה בן ה-46, כבר רגילים לבנות בבית, ומצרפים את הבת השלישית לאלמה בת ה-9 ומאיה בת ה-4. בחודש אפריל האחרון, וונדר וומן סיפרה שהיא מצפה לתינוקת מספר 3 ואמרה "הנה מתחילים שוב". מהסטנדרט שהתרגלנו ממנה בהריונות הקודמים, גם בהריון הזה גדות לא הורידה הילוך והמשיכה לעבוד במרץ על כמה הפקות. בקרוב תוכלו לראות אותה בסרט הבא של קנת' בראנה "מוות על הנילוס" שעתיד לצאת במהלך 2022 לאחר שנדחה מספר פעמים.

כבר לא מסתתרים יותר - כוכבי ספיידרמן תועדו יחד בעדשת הפפארצי

מזה מספר חודשים ואולי אפילו שנים שמעריצים מפתחים ספקולציות בנוגע לזוגיות של צמד הכוכבים הכי חמים בהוליווד- טום הולנד וזנדאיה. לאחר שהשניים נצפו יחד מספר פעמים, באחת מהן אפילו כשהם בדרכם לארוחה אצל הוריה של כוכבת "אופוריה", סופסוף תועדו השניים במהלך רגע רומנטי בסוף השבוע האחרון. בחמישי האחרון בילו השניים בלוס אנג'לס וכשהתנשקו ברמזור אדום, הספיקו הצלמים לתעד את הרגע שהתרחש במכונית היוקרה של שחקן מארוול (שעולה 125 אלף דולרים כיאה לכוכב הוליוודי) ושמו סוף לשמועות באופן רשמי.

מלבד התמונות במכונית, פורסמו תמונות נוספות של הצמד מבלים יחד עם אמה של זנדאיה, קלייר, בשכונת סילבר לייק באל. איי, שם היא מתגוררת. השניים הכירו אי שם בשנת 2017 כששיחקו יחד בשובר הקופות "ספיידרמן: השיבה הביתה" והשמועות אומרות שהרומן המקסים החל כבר אז. לפי מקורבים של הצמד "הם נזהרים ומנסים לשמור על זה בסוד ככל האפשר, אבל הם יצאו יחד לחופשות ומנסים לבלות כמה שיותר זמן יחד".

[*]

(הולנד וזנדאיה בטקס באמפייר סטייט בילדינג. צילום: רויטרס)

מיהו זוכה האוסקר שהתחתן בזמן הקורונה?

השחקן דון צ'ידל ("מלון רואנדה", סרטי "איירון מן"), חשף ביום רביעי האחרון בזמן שהתארח בתכניתה של אלן דג'נרס (שעומדת לרדת מהמסכים בקרוב לאחר כמעט 20 שנה) שהוא ובת זוגו ב-28 שנים האחרונות, ברידג'יט קולטר נישאו בזמן הקורונה. וונדה סקיי, ששימשה כמנחה האורחת באותו היום סיפרה על הרגע בו הוא סיפר לה על הרגע המשמח: "כתבת לי בהודעה במהלך השנה ואמרת לי שהתחתנת", אמרה בתדהמה. "אני זוכרת שאמרתי לעצמי 'לעזאזל הסגר באמת השפיע גם על דון וברידג'יט"'. השניים יחד משנת 1992 והם חולקים שתי בנות - איאנה ואימאני. עוד הוסיף השחקן בנוגע להפתעה של כולם על כך שחשף את האירוע המרגש "זה די מובן בהתחשב בעובדה שאנחנו יחד 28 שנים, אני לא מאשים אתכם בכך שאתם מופתעים". במהלך מכעיס ושנוי במחלוקת - ביל קוסבי שוחרר מהכלא

השנה היא שנת 2018 מחאת 'מי טו' בשיאה ואחד מהשמות הבולטים שעולים הוא מי שהוגדר כ"אבא של אמריקה", ביל קוסבי. על רוב הנשים האמיצות שקמו והתוודו על מה שעברו חל חוק ההתיישנות אבל בגין התקיפה, הסימום וההתעללות בנשים האחרות, אמור היה לרצות קוסבי בין שלוש לעשר שנים בכלא, כשבפועל הוא שוחרר השבוע לאחר שהרשעתו בתקיפה מינית בוטלה.

בית המשפט העליון של פנסילבניה ביטל את הרשעתו ושחרר אותו מהכלא שעות לאחר ביטול ההאשמות. הסיבה לכך? התובע שהיה אחראי על התיק מחויב להסכמת קודמו בתפקיד שלא להאשים את קוסבי ולכן התיק כבר "לא תקף". קוסבי בן ה-83 ריצה כמעט שלוש שנים מעונשו. הוא נעצר אי שם בשנת 2015 לראשונה כאשר התובע המחוזי הצליח להשיג ראיות חדשות בנוגע לתיק שנפתח מולו בנוגע לתקיפת כדורסלנית העבר והמאמנת אנדראה קונסטנד, מספר ימים לפני שנגמרה ההתיישנות של 12 השנים לפי החוק.

[*]

(ביל קוסבי משתחרר מהכלא. צילום: רויטרס)

אמבר הרד חושפת שהפכה לאם "בדרך שלה"

השחקנית אמבר הרד, או כפי שהרבה מכירים אותה לאור האירועים המצערים - "האקסית של ג'וני דפ שנמצאת מולו באמצע הליך משפטי לאחר שנהג להכות אותה ולהתעלל בה", גילתה השבוע שהפכה לאמא לבתה אונה פייג', מוקדם יותר השנה. כוכבת "אקווה מן" שיתפה את החדשות עם 3.9 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ביום חמישי האחרון ואמרה שתמיד רצתה להביא ילד אבל "בתנאים שלה". "אני מתרגשת לשתף את החדשות האלו אתכם," כתבה. יחד עם תמונה שלה והתינוקת. "לפני 4 שנים רציתי להביא לעולם ילדה, אבל רציתי לעשות את זה בדרך שלי ובתנאים שלי". עוד הוסיפה הדוגמנית והשחקנית בפוסט כי היא מקווה שיום אחד נוכל לנרמל את הרצון להביא ילד מבלי להתחתן.

הרד, שנמצאת כעת במערכת יחסים עם הצלמת ביאנקה בוטי, אמרה שההחלטה להיכנס לעולם האימהות בדרך שהיא בחרה, נתנה לה את האופציה להעריך את היכולת שלנו כנשים לבחור איך אנחנו רוצות שהגורל שלנו יראה. את הפוסט המרגש חתמה באמירה: "למרות שאני רוצה לשמור על חיי הפרטים שלי, הרגשתי שאני צריכה להיות זו ששולטת על זה. הבת שלי נולדה ב-8 באפריל 2021. שמה הוא אונה פייג' הרד. היא ההתחלה של המשך חיי". השם פייג' הוא לא במקרה, אלא מחווה לאמה המנוחה של הרד שהלכה לעולמה בחודש מאי בשנה שעברה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גל גדות
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט