רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ג'ייסון מומואה מתגרש וגל גדות עוברת ללונדון

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: גל גדות ומשפחתה יעשו רילוקיישן ללונדון לחצי שנה לצורך צילומים, ג'ייסון מומואה וליסה בונה מתגרשים אחרי 16 שנות נישואים, אליזבת' אולסן יוצאת על צלם פפארצי שירד על אחיותיה ואיזה זוג מפורסם התארס לאחר ששתה את הדם אחד של השני?
לונדון מחכה לה: גל גדות ומשפחתה יעברו ללונדון לחצי שנה

בתחילת השבוע נודע כי גל גדות ומשפחתה עתידים לעזוב את ביתם בלוס אנג'לס ולעשות רילוקיישן ללונדון. לפי הדיווח של העיתונאי ערן סוויסה, גדות ובעלה צפויים לעזוב יחד עם שלוש בנותיהם כבר בשבועות הקרובים לתקופה של כחצי שנה לפחות לטובת צילומי סרטים חדשים של הכוכבת, שנראה כי היומן שלה ממשיך להתמלא.

בשבועות הקרובים עתיד לצאת סרטה "מוות על הנילוס" שמבוסס על סיפורה של אגאת'ה כריסטי והגרסה המודרנית לשלגיה בה היא עתידה לגלם את דמותה של האם המרשעת. ליהוק נוסף של הכוכבת הישראלית עליו נודע לנו השבוע הוא דמותה של גרייס קלי בעיבוד לסרט "לתפוס גנב" של היצ'קוק. ואם כל זה לא מספיק, גדות קטפה השבוע הישג נוסף שלא יכל להעלם מהרדאר של הציבור הישראלי כשעקפה את הדוגמנית ג'יג'י חדיד אשר נוטה לפרסם את דעותיה נגד המדינה. גדות הגיעה לכ-72 מיליון עוקבים בעוד שחדיד נאלצת להסתפק "רק" ב-71.9.

עומדת לצד המשפחה: אליזבת' אולסן יוצאת על צלם פפארצי שירד על אחיותיה

המעריצים של השחקנית המצליחה שמחו השבוע לגלות סרטון משנת 2012 שצף שוב ברשת בו נראית כוכבת מארוול מגינה על אחיותיה, מרי קייט ואשלי אולסן. בסרטון שפורסם באינסטגרם, צלם פפארצי שאל את אולסן, "איך את כל כך הרבה יותר נחמדה מהאחיות שלך?". לכך השיבה בישירות, "חבר'ה, אתם פשוט מציקים להן כל חייהן."

כוכבת "וונדה-ויז'ן" היא אחותן הקטנה של התאומות המוכרות מהסדרה "צער גידול בנות", שהתחילה כאשר היו בנות תשעה חודשים בלבד. עם הזמן הפכו השתיים לאייקוני אופנה ושיחקו בעוד מספר תפקידים כמו "יום בניו יורק" עד שבשלב מסוים החליטו להיעלם לתקופה מתחת לרדאר בעקבות הצקות חוזרות של המדיה ושל צלמי הפפארצי.

מפרידים כוחות: ג'ייסון מומואה וליסה בונה מתגרשים אחרי 16 שנות נישואים

כוכב "אקווהמן" ובת זוגו שחררו הצהרה משותפת דרך חשבון האינסטגרם של השחקן ביום רביעי האחרון בו הודיעו כי החליטו לסיים את נישואיהם. "כולנו הרגשנו את הלחץ והשינויים בזמנים האלה. יש שינוי והמשפחה שלנו לא יוצאת דופן. אנחנו צומחים וגדלים מהשינויים האלה," נאמר בהצהרה. "ולכן אנחנו משתפים את החדשות המשפחתיות שלנו - החלטנו להפריד את דרכינו". השניים הכירו במועדון ג'אז בשנת 2005 כשמומואה עדיין לא היה כוכב גדול, אבל לפי דבריו הוא שם עין על בונה עוד כששיחקה בתכנית של ביל קוסבי בשנות ה-80. "מאז שהייתי בן 8 וראיתי אותה בטלוויזיה אמרת לאמא שלי שאני רוצה שהיא תהיה אשתי," סיפר בעבר כוכב "משחקי הכס" בתכנית האירוח של ג'יימס קורדן.

מומואה סיפר שהוא לא בזבז יותר מדי זמן בלחזר אחרי נערת החלומות שלו כי כשהם נפגשו לראשונה זה מיד עבד. "באותו רגע הבנתי שהאהבה הגיעה ובגדול", ציינה בונה בעבר על הזוגיות של השניים. הם קיבלו לעולם את בתם לולה בשנת 2007 ושנה לאחר מכם את בנם נאקוואה וולף. בעבר הייתה נשואה בונה לשחקן לני קרביץ ולהם בת משותפת - השחקנית זואי קרביץ, שמאז הפכה לחברה קרובה מאוד של מומואה והם אף מכנים את עצמם "אחים".

בהמשך ההצהרה כתבו כי העדכון מגיע לא מתוך רצון להופיע בצהובונים, אלא מתוך חשיבה משותפת שהפרידה צריכה להיעשות בכבוד. "האהבה בינינו נמשכת ומתפתחת בדרכים אחרות. אנחנו משחררים זה את זה ונותנים אחד לשני ללמוד להיות מי שאנחנו רוצים. אנחנו נשארים מסורים לילדים שלנו ולרצון ללמד אותם שתמיד אפשר. האהבה תמיד מנצחת בסוף".

האם יש רומן בין כוכבי "אופוריה"?

בשבוע שעבר חזרה לאחר שנתיים הסדרה המצליחה של HBO "אופוריה", שמבוססת על סדרת דרמה ישראלית באותו השם, לעונתה השנייה. בסוף השבוע האחרון נצפו יחדיו השחקנים האנטר שייפר (ג'ולס) והזמר דומיניק פייק, שהצטרף לסדרה העונה ולפי השמועות עומד לעורר כאוס בין דמותה של שייפר לדמותה של זנדאיה- רו. השניים נצפו כשהם מחזיקים ידיים בעת שהם יוצאים ממסעדת "The "nice guy במערב הוליווד והספיקו להצית שורה של שמועות בקרב המעריצים שתוהים האם אנחנו עדים לתחילתו של רומן חדש? שניהם טרם הגיבו לתמונות.

"ואז שתינו את הדם אחד של השני": מייגן פוקס ומשין גאן קלי מאורסים

השחקנית מייגן פוקס והראפר משין גאן קלי, הזוג שהספיק להשיג לעצמו את הטייטל הזוג הביזארי ביותר בביצה, ממשיך להרים גבות והפעם עם הצעת נישואים "מקורית" שממשיכה את דפוס ההתנהגות של השניים. כוכבת סרטי "רובוטריקים" שיתפה את החדשות המשמחות בסרטון מהרגע המרגש בחשבון האינסטגרם שלה. "אחרי שנה וחצי, בה עברנו יחד גם את הדברים הקשים וצחקנו יותר משיכולתי לדמיין, הוא ביקש ממני להינשא לו," כתבה. "ובדיוק כמו בכל הזמן שלפני וכל הזמן שיבוא אחרי, אמרתי כן…. ואז שתינו את הדם אחד של השני".

אין ספק שדפוס ההצהרות מלאות התשוקה של השניים בהחלט לא הצליחו להיעלם מעין הציבור עם הכרזות כמו "התאהבתי בו אחרי שהוא אמר לי 'אני מריחואנה'", הם ממשיכים לתדלק את הכותרות בצהובונים. אלו הנישואים הראשונים של הזמר שיש לו ילדה מהקשר הקודם שלו ואילו פוקס הייתה נשואה בעבר לשחקן בריאן אוסטין גרין ולהם שלושה ילדים משותפים.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גל גדות
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט