חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: קומדיות חדשות ליוצרי "ג'וג'ו ראביט", "פליבג" ו"מר רובוט"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
רשתות הטלויזיה עובדות על המון סדרות קומיות חדשות שכדאי מאוד לא לפספס. זוכה האוסקר טאיקה וואיטיטי מעבד רומן גראפי סאטירי ובועט לסדרה קומית חדשה, טריילר ראשון לקומדיה הרומנטית החדשה של פיבי וולר- ברידג' ("פליבאג), ABC מפרסמת את תאריך עליית הגרסה האמריקאית של "להיות איתה" הישראלית, יוצר הסדרה "מר רובוט" עובד על קומדיה חדשה ופרועה ומפיקי הסדרה המצליחה "שני גברים וחצי" נמצאים בשלבי פיתוח של קומדיה חדשה בכיכובו של טופר גרייס.
היישר מהאוסקר: טאיקה וואיטיטי עובד על סדרה חדשה

אחרי שזכה בשבוע שעבר בטקס האוסקר בקטגוריית התסריט המעובד הטוב ביותר על סרטו "ג'וג'ו ראביט", היוצר הניו-זילנדי- טאיקה וואיטיטי, נמצא בשלבי פיתוח של סדרה חדשה לרשת Showtime. הסדרה מהווה עיבוד סאטירי בועט לרומן הגרפי שנכתב על ידי ג'יימס קלאהאן וריק ספירס העונה לשם "The Auteur" ותציג את סיפורו של המפיק ניית'ן טי.רקס הכושל, הנקלע למסע פסיכדלי אינטנסיבי ונואש שמטרתו להציל את הקריירה הקולנועית שלו ואת מעמדו כיוצר סרטים בהוליווד הנוצצת.

מעבר לתרומתו של וואיטיטי כיוצר, כתסריטאי ואף כבמאי של חלק מהפרקים העתידיים - מצטרפים אליו כמפיקי הסדרה גם השחקן ג'וד לאו העתיד לגלם את הדמות הראשית, והמפיק אריק גיטר האחראי בין היתר על הפקת סרט הפולחן "סקוט פילגרים נגד העולם".

הצצה ראשונית לסדרה החדשה של פיבי וולר ברידג'

HBO שחררה טריילר ראשון לסדרה הקומית-רומנטית החדשה שנכתבה על ידי ויקי ג'ונס והאחת והיחידה- פיבי וולר ברידג'. הסדרה העונה לשם "Run" עוקבת אחר סיפור פגישתם של זוג אהובים לשעבר- רובי ריצ'רדסון (מריט וובר) ובילי ג'ונסון (דונל גליסון), הנפגשים שוב בפעם הראשונה מאז נפרדו דרכיהם כ- 20 שנים קודם לכן. על פי הטריילר, נראה כי הודעת S.M.S אחת המכילה את המילה "Run" עתידה להוביל את השניים אל תוך מסע חדש, בלתי צפוי וסוחף.

אין ספק כי השנה האחרונה הייתה מוצלחת במיוחד בנוף העשייה הטלויזיונית של פיבי וולר ברידג' שזכתה בפרסים ומעמדויות רבות בעונת הטקסים האחרונה עם הסדרות אותן יצרה- "להרוג את איב" (שלאחרונה פורסם כי עתידה לחזור בעונה שלישית באפריל הקרוב) ו"פליבאג" (בה היא גם מגלמת את הדמות הראשית). כניסתה של וולר- ברידג' לתודעה רק הולכת וגוברת וכך גם הציפייה לקראת היצירות העתידיות של היוצרת בכלל ו"Run" בפרט.

הקומדיה השחורה החדשה של סאם אסמאעיל ואנדי סיארה

היוצרים סאם אסמאעיל ("מר. רובוט") ואנדי סיארה (המוכר בעיקר בזכות הסרט שיצא בחודש שעבר "פאלם ספרינגס" בכיכובו של אנדי סמברג) עובדים בימים אלו על קומדיה שחורה ומקורית התקרא "The Resort". על פי תיאורם של היוצרים, הסדרה בוחנת את המושג "אהבה" והקיצוניות שהיא יכולה להוביל אותנו בשמה. זו עתידה להיות סדרת אנתולוגיה כשכל עונה תתרכז ביעד חופשה אחר ומיוחד.

אירועי העונה הראשונה מתרחשים בריביירה מאיה שבמקסיקו, ומציגים את סיפורם של זוג נשוי שנמצא על סף תהליך גירושים, המוצא את עצמו מעורב בתעלומה מסתורית וביזארית. הסדרה מהווה שילוב של סיפור תעלומה וקונספירציית פשע מצד אחד וקומדיית התבגרות רומנטית מצד שני. כשזה מגיע מהיוצר שהביא לנו את "מר רובוט", אני מאמינה שמצפה לנו סדרה מפתיעה ומסקרנת במיוחד.

פורסם תאריך יציאת הגרסה האמריקאית של "להיות איתה"

אין ספק שאסי עזר ורותם סלע הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהטלוויזיה הישראלית בשנים האחרונות. אחרי שהנחו כמעט כל תוכנית ריאליטי אפשרית והופיעו על המסך שלנו עם שתי עונות מוצלחות של הסדרה "להיות איתה", נראה כי תורם לכבוש את אמריקה קרוב מתמיד. הקומדיה הרומנטית אותה יצר עזר ובה מככבת סלע בתפקיד הדמות הראשית נכנסה לחיינו בשנת 2013, ועם כל עונה שיצאה הצליחה לסחוף אחריה קהל מעריצים. אחרי פירסומים רבים אודות מכירת הסדרה לחו"ל (והמון תמונות ועדכונים של עזר מחשבון האינסטגרם הפרטי שלו הנוגעים להתקדמות ההפקה האמריקאית) פורסם תאריך עליית הסדרה ברשת ABC .

הגרסה האמריקאית עונה לשם "The Baker and the Beauty" מציגה את סיפור התאהבותם המוכר של האופה הפשוט מהעיר בת- ים (שהוחלפה בעיר מיאמי) הפוגש את דוגמנית העל המפורסמת ומתאהב בה. הסדרה עתידה להיות משודרת החל מהתאריך ה-6 לאפריל 2020 ותהיה מורכבת מתשעה פרקים.

[*]

מפיקי "שני גברים וחצי" עובדים על סדרה קומית חדשה

במסגרת מגמת פיתוח תכנים וסדרות קומיות אותה עוברת רשת ABC פורסם כי קומדיה חדשה בהפקתם של אריק וקים טננבאום (האחראים בין היתר להפקת הסדרה המצליחה "שני גברים וחצי") נמצאת בשלבי פיתוח עבור הרשת. הסדרה העונה לשם "Home Economics" מעמידה במרכזה שלושה אחים הנמצאים במצבים כלכליים וסוציו אקונומיים שונים כשהאחד משתייך לעשירון העליון, השני למעמד הפועלים ואילו השלישי על סף פשיטת רגל.

הסדרה נמצאת כרגע בשלבי הליהוק כשהשם הפותח את הרשימה הוא השחקן טופר גרייס ("מופע שנות ה-70"). גרייס עתיד לגלם את דמותו של טום- האח האמצעי, סופר אינטלקטואל הכמה להידמות לאחיו המוצלח הגדול ממנו וחושש להתדרדר למצבה הכלכלי של אחותו הקטנה. הסיפור פותח בהשראת משפחתו האמיתית של יוצר הסדרה מייק קולטון.
"מתיר עגונות" מתקבלת לפסטיבל סדרות יוקרתי

הסדרה "מתיר עגונות", ששודרה עד לאחרונה ב-כאן 11, התקבלה לפסטיבל "סירייס מאניה" היוקרתי ותתמודד שם בשתי קטגוריות: תואר הפנורמה, עליו מתמודדות סדרות טלוויזיה שכבר שודרו על פרס הסדרה הטובה ביותר לשנת 2019 ופרס הסדרה חביבת הקהל. הפסטיבל הנחשב לאחד הפסטיבלים היוקרתיים בעולם בתחום הטלוויזיה ייפתח ב-20 במרץ בעיר ליל שבצרפת, וההכרזה על הזוכים תיעשה ביומו האחרון, ב-28 במרץ.

עלילת הסדרה מספרת על הרב יוסף מוראד (אביב אלוש), "מתיר העגונות", רב-בלש-פסיכולוג, שתפקידו לאתר סרבני גט ולשכנע אותם לחתום על גט ולשחרר את נשותיהן העגונות מהכלא ההלכתי שהן חיות בו. יוסי מדמוני, מיוצרי הסדרה, אמר כי "משמח אותנו מאוד שסדרה ששמרה בעקשנות על ערכים אמנותיים, זוכה לפופולריות כל כך גדולה בציבורים רחבים בארץ, ועכשיו מגיעה גם למסגרת הכי יוקרתית בחו"ל".
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש פברואר
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט