חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "תרגיע" ו"יורשים" חוזרות, "שנות הקסם" מתקמבקת

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של דניאל עמיר: מריבות הסטרימינג ממשיכות ואנחנו זוכים – עם עונות חדשות ל"יורשים" ו"תרגיע" ב-HBO וכינוס מעריצים בינלאומי מבית נטפליקס; yes יוצאת עם ידה על העליונה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לילדים ונוער הראשון; "בנות לנצח" ו"אבק כוכבים" מגדירות מחדש יצירה נשית ו"שנות הקסם" חוזרת בגדול
HBO נגד נטפליקס – מי תנצח?

רבים תהו לגבי יכולת שרידותו של שירות הסטרימינג "HBO Max" בעולם שנשלט ע"י מעצמות מולטימדיה כמו "נטפליקס" ו-"אמזון". אבל תקופת הקורונה הפעילה את קסמיה המועטים וסיפקה לשירות להיט אחר להיט בתקופה האחרונה – מסדרות דוגמת "Hacks" ו"הלוטוס הלבן" ועד סרטים עתירי תקציב כמו "ליגת הצדק: גרסת סניידר" ו"יחידת המתאבדים". לכן, אין זה פלא שדווקא בסיום קיץ מוצלח זה עבורה, החליטה "HBO" להודיע על חזרתן הכמעט מיידית של שתיים מתוכניות הדגל שלה – "תרגיע" ו"יורשים" שיגיעו למסכי הערוץ והסטרימינג באוקטובר הקרוב. המיזנטרופ האהוב על כולם, לארי דיויד, יחזור לעונה ה-11 של הקומדיה המציאותית מדי שיצר, "תרגיע", אמנם ללא חבר קאסט פופולרי – ריצ'ארד לואיס, שמתאושש מסדרת בעיות רפואיות. חבורת מיזנתרופים אחרת, משפחת רוי, חוזרת לעונה שלישית של הדרמה "יורשים" ולריבים על השליטה בחברת "ווי-סטאר רוי-קו".

מול "HBO" עומדת בכוננות שיא "נטפליקס", שהכריזה השבוע על מעין מיני-יקום משותף משלה: החברה תקיים אירוע אונליין בשם "טודום" (על שם הצליל שמלווה את הופעות הלוגו הידוע), שישודר בשידור ישיר ב-25.9 דרך ערוצי היוטיוב של השירות, טוויטר ו-Twitch ויכלול יוצרים ושחקנים מוכרים, שייצגו לא פחות מ-70 תכנים מקוריים בפלטפורמה – קלאסיים וחדשים – ויחשפו הצצות חדשות (וידונו בהם עם הקהל) באמצעות פאנלים אינטרקטיביים. בנוסף לטריילר עמוס הפרצופים המוכרים (דווין "דה רוק" ג'ונסון, שרליז ת'רון, אידריס אלבה, ילדי "דברים מוזרים", עומאר סיי ועוד), "נטפליקס" חשפה את התכנים שיככבו באירוע – עונות חדשות ל-"ברידג'רטון", "אמילי בפריז", "בית הנייר" (שעונתה החמישית תעלה ב-3.9 לפלטפורמה), "קוברה קאי", "הכתר", "המכשף", "אוזרק" ו"חינוך מיני" (שעונתה השלישית תעלה ב-17.9) מול תכנים חדשים, כדוגמת "קאובוי ביבופ", "סנדמן" (עיבוד לספרו של ניל גיימן), "צבא הגנבים" ועוד ועוד...



הזוכים הגדולים בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לילדים ונוער

ברביעי האחרון (25.8) נערך טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לילדים ונוער הראשון בהנחיית כוכבי הרשת שירלי לוי וקווין רובין, ומי שיכולים לסמן להם וי גדול על ניצחון הם "yes" וערוץ "טין ניק", שזכו ב-15 וב-16 פרסים, בהתאמה. הזוכה המשותף עבור הזכיינית והערוץ היא סדרת הנוער "פלמ"ח", שגרפה עשרה פרסים, יותר מכל סדרה אחרת. הסדרה, שנוצרה ע" יהונתן בר-אילן ועדן גוריון ועוסקת בנוער המתגייס לזרוע הצבאית הנודעת של ארגון "ההגנה", זכתה – בין השאר – בפרס סדרת הדרמה; השחקן והשחקנית הטובים ביותר בדרמה (אברהם ארנסון ונאיה בינשטוק); פרס הבימוי בסדרת דרמה; פרס עריכת התמונה; פרס התסריט בסדרת דרמה ועוד. את רצף הניצחונות בערב רביעי המשיכה yes עם עוד תוצרים מבית "טין ניק" – הקומדיה "אבא מטפלת", שהרוויחה לשני יוצאי 'ארץ נהדרת' – יובל סמו וגיה באר גורביץ' – את פרסי המשחק בקומדיה; הדרמה היומית של גיורא חמיצר "סקיי" (פרסי הצילום והאנימציה) ו-"PPS" (פרס שיר הנושא). לא הרחק מאחורי "yes" עמדה - "כאן חינוכית", שגרפה תשעה פרסים, כשהזוכה המוביל היה "ילדי בית העץ" עם ארבע זכיות – פרס הסדרה הקומית; פרס הבימוי בסדרה קומית (שירלי דשא) ופרס המוזיקה המקורית.

פרק הסיום של העונה השנייה של "פלמ"ח" ישודר ביום רביעי, ה- 1.9 ב- VOD yes, TeenNick ללקוחות yes וב-STINGTV.

[*]

(נאיה בינשטוק זוכה בפרס על "פלמח". צילום: רפי דלויה)

סדרות קומיות חדשות של יוצרות נשיות

שתי סדרות קומיות חדשות שמגיעות למחוזותינו מצטרפות לגל היוצרות שחוקרות את המיקום הנשי בתעשיות התרבות: הראשונה היא "בנות לנצח" ("Girls5eva"), התוכנית החדשה מבית היוצרת זוכת האמי מרדית' סקארדינו ("קימי שמידט") והקומיקאית זוכת האמי וגלובוס הזהב טינה פיי (שמשמשת כאן כמפיקה) המגוללת את סיפורה של להקת הבנות "Girls5Eva", שנהנתה מ-15 דקות התהילה שלה בשנות ה-90 כאשר אחד השירים שלה הפך ללהיט. יותר מ-20 שנה לאחר מכן, חברות הלהקה רחוקות שנות אור מאותה הצלחה פתאומית: דון (הזמרת זוכת האמי והגראמי שרה ברליס), "המגניבה", עובדת במסעדה האיטלקית של אחיה ומגדלת את בנה עם בעלה; סאמר (ביזי פיליפס; "דוסון קריק"), "השווה", חיה עם בעלה האדיש (אנדרו ראנלס; "בנות") ובתה באחוזה גדולה; גלוריה (פולה פל, "סאטרדיי נייט לייב"), "החרוצה", היא רופאת שיניים שנפרדה לאחרונה מזוגתה; ו-וויקי (רנה אליס גולסברי; "המילטון"), "הקשוחה", מעמידה פני עשירה אך בקושי מצליחה לסיים את החודש עם עבודה בשדה התעופה.

העניינים מתחילים להתחמם עבור הבנות המדוכאות כשדון (ברליס) מגלה שראפר מצליח סימפל קטע מתוך הלהיט היחיד שלהן ומאמינה שזו ההזדמנות שלהן לחזור. היא מנסה לאחד את חברותיה ללהקה אך מגלה שבתעשיית מוזיקה שמדירה זמרות – איחוד הלהקה הוא רק הצעד הראשון בדרכן חזרה לפסגה. "בנות לנצח", שזכתה לציון כמעט מושלם ב-"Rotten Tomatoes" (97%) ולמועמדות על התסריט בפרסי האמי הקרבים, תחזור לעונה שנייה בקרוב בשירות הסטרימינג של - NBC "Peacock".
מהעבר השני של העולם, מגיעה הקומיקאית הניו-זילנדית רוז מטפאו, שהגתה את התוכנית "אבק כוכבים" (“Starstruck”) עם אליס סנדן והבמאית קארן מיין ("Yes, God, Yes" הנהדר מהשנה שעברה), לאחר שהיא וכמה מחברותיה הניו-זילנדיות המתגוררות בלונדון פגשו בשחקן הוליוודי בבר ובילו איתו כל הלילה. הסדרה, מבית "HBO Max" ו-"BBC", סובבת סביב ג'סי (מטפאו), בחורה ניו-זילנדית בשנות ה-20 לחייה שגרה בלונדון ועובדת בבית קולנוע וכמטפלת לילדים קטנים. בערב השנה החדשה, ג'סי פוגשת בחור בשם טום ולאחר היכרות קצרה הם שוכבים. בבוקר, מה שנראה כמו סטוץ תמים מתחיל להסתבך כשג'סי מגלה שטום (ניקש פאטל, "רציחות במידסומר") הוא "טום קאפור" – כוכב קולנוע ענק. ג'סי חשבה שהאירוע יהפוך לאנקדוטה מצחיקה ושלעולם לא תראה יותר את טום, אבל במהרה מתברר שהשניים לא מצליחים להתרחק זה מזו.

"בנות לנצח" תשודר החל מה-2.9, ימי חמישי ב-22:15 ב- HOT3 וכל הפרקים יהיו זמינים ב-HOT VOD וב-NEXT TV; "אבק כוכבים" תשודר החל מה-2.9, ימי חמישי ב-23:00 ב-HOT HBO וכל הפרקים יהיו זמינים ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

[*]

"שנות הקסם" חוזרת

לפני 33 שנים, הפציע על המסכים האמריקאים ילד חמוד בשם קווין ארנולד שלמד לחיות, להתבגר, לכאוב ולאהוב בשלהי שנות ה-60. התוכנית הפכה את השחקן הראשי, פרד סאבאג' הצעיר, לכוכב וזכתה, בין היתר – לאחר 6 פרקים בלבד – בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקסי האמי. יותר מ-3 עשורים לאחר מכן, בתוך גל הריבוטים והרימייקים, חוזרת פנינת הנוסטלגיה הזו לטלוויזיה, אבל עם טוויסט.

במקום ילד לבן בפרברים הפריווילגיים, הסדרה תמקד את מבטה בדין וויליאמס, נער בן 12 ממשפחה שחורה ממוצעת במונטגומרי, אלבמה, בלב שנות ה-60 הטעונות גזעית. דין החולמני יאלץ להתמודד עם התרחשויות גדולות שקורות מול עיניו באמריקה אל מול ענייני ההתבגרות הפרטיים שלו. את תפקיד קריין התוכנית, הילד הבוגר, ימלא השחקן המועמד לאוסקר ולאמי דון צ'ידל, שיחליף את דניאל סטרן ("שכחו אותי בבית") מהתוכנית המקורית. לאחר הטריילר הראשון המלא ששוחרר השבוע, חשפה רשת ABC שהתוכנית תעלה ב-22.9.

דניאל עמיר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ תרגיע (עמוד סדרה)
אין מאמרים מחודש אוגוסט
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט