חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: עונות חדשות ל"בוורלי הילס", "סיפורה של שפחה", "ורוניקה מארס" ועוד

מדור שובר מסך
מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה וחדשות הסטרימינג של יוחאי גורלי ושי שגב מתאחדים לשבוע אחד: טריילרים לעונות החדשות של "שקרים קטנים גדולים", "סיפורה של שפחה" ו"ורוניקה מארס", פרטים חדשים על הסדרה הפארודית על "בוורלי הילס", סדרת פנטזיה בכיכובו של סיימון פג, קניה ווסט עובד על סדרה ועוד הרבה חדשות
כל הפרטים על החידוש של בוורלי הילס

19 שנים אחרי שהסתיימה, חוזרים חברי הצוות המקוריים של "בוורלי הילס 90210" בסדרה מוקומנטרית פארודית שתשודר במהלך הקיץ ב-Yes וב-STINGTV. עם ההכרזה על הצטרפותה של שאנן דוהרטי (ברנדה) לצוות השחקנים הושלם איחוד השחקנים המקוריים של "בוורלי הילס 90210" לסדרה חדשה, שתהיה ריבוט לסדרת הקאלט האייקונית שהייתה תופעת ענק בשנות התשעים. אל דוהרטי מצטרפים ג'ייסון פריסטרלי (ברנדון), ג'ני גארת' (קלי), איאן זירינג (סטיב), גבריאל קרטריס (אנדריאה), בראיין אוסטין גרין (דיוויד) וטורי ספלינג (דונה), שיככבו באירוע הטלוויזיוני בן ששת הפרקים.

החידוש כולל טוויסט: עם לא מעט הומור עצמי, שחקני הקאסט המקורי יגלמו את עצמם (או יותר נכון גרסאות מוגזמות שלהם) בעודם מנסים לארגן ולהפיק ריבוט של "בברלי הילס 90210", שיחזיר אותם לימי התהילה. הסדרה המוקומנטרית צפויה לעורר זיכרונות, אנקדוטות ואפילו עקיצות קטנות, וחברי הקאסט אף מבטיחים התייחסות למותו המעציב של לוק פרי (דילן) שהיה אמור להתארח בסדרה ומת בטרם עת.

[*]

טריילר לעונה הרביעית של "ורוניקה מארס"

הסדרה האהובה בכיכובה של קריסטן בל (שכיכבה מאוחר יותר גם ב"המקום הטוב") חוזרת לאחר שנים רבות לעונה רביעית. בטריילר חדש לעונה, שתעלה בהולו בקיץ הקרוב, נראה שטון המתח-בילוש ישתלט פה למדי. בעוד הוא היה בהחלט נוכח בסדרה מאז ומתמיד, "ורוניקה מארס" תמיד הייתה לא פחות קומדיית נוער, אך נראה שהעונה הרביעית תהיה "מותחנית" במיוחד. מפתיעה במיוחד נוכחותו של ג'יי-קיי סימונס, ככל הנראה בדמות נבל, שנראה כאן מאוד מאיים. לצידו חוזרים כאן מרבית הקאסט המוכר, מאנריקו קולנטאני בתפקיד האב קית' דרך פראנסיס קפרה כנבארו ופרסי דאגס בתור וולאס, וכמובן- וג'ייסון דורינג בתור לוגאן.

העונה הרביעית היא משהו שמעריצי הסדרה חיכו לו זמן רב למדי, אחרי הסיום הלא-מתוכנן והאנטי-קליימקטי למדי שהפינאלה של העונה השלישית היוותה ולאחר סרט טלוויזיה שנעשה לפני מספר שנים. לעונה הרביעית יש הרבה ציפיות לספק והרבה קצוות פתוחים לסגור, והיא תעשה זאת בשמונה פרקים בלבד. נחכה ונראה מה מצפה לנו העונה, שמגיעה ב-26 ביולי.



טריילר לעונה החדשה של "סיפורה של שפחה"

זוכרים כשלכולנו היה אכפת מ"סיפורה של שפחה"? אני כבר בקושי זוכר. הטריילר ממשיך להציג ניצוצות ברורים של מהפכה, ובעוד העונה השנייה הייתה מנומנמת ומשעממת למדי ואיבדה אותי כבר באמצע, הטריילר לעונה השלישית כן קנה אותי, פחות או יותר. הטריילר מציג לנו מעט מידע קוהרנטי עלילתי, ובעיקר, בקול ברור מאוד, מבהיר שתהיה מהפכה העונה, וכמובן ששלפרד (אליזבת' מוס) תוביל אותה. מבחינה ויזואלית מוצג לנו פה עולם קצת שונה מזה של העונות הקודמות- יש בטריילר שימוש ברור בצבעים בהירים ונעימים יותר, באופן שמבהיר שהפסימיות המוחלטת של שתי העונות הקודמות לא תחזור פה. כאמור, הסדרה נהפכה במהרה מ"הדבר הכי חשוב בעולם" למעט משעממת בתודעה הציבורית, ובצדק, אבל העונה השלישית כנראה תחזיר כמה צופים עם שינוי הקצב הזה. הסדרה תחזור ביוני הקרוב.



קניה ווסט עובד על סדרה מוזרה כמוהו

"אומניוורס" אושרה על ידי ערוץ שואוטיים ונמצאת כרגע בפיתוח. הסדרה מגיעה מבית קניה ווסט, סקוטר בראון (עד כה בעיקר אמרגן לאמני פופ שונים, ביניהם ג׳סטין ביבר) והתסריטאי לי סאנג ג׳ין ("טוקה וברטי", "סיליקון ואלי"). מדובר באנתולוגיה קצרה, בת חצי שעה לפרק, שמתוארת כ"מבט על הדלתות הרבות של התפיסה, שיוסיף ספין חדש למציאויות אלטרנטיביות ולתודעה, וינסה לדחוף את גבולות הפורמט של פרק בן חצי שעה".

למקרה שחשבתם שזה לא יכול להיות יותר מוזר וקניה ווסטי, ווסט עצמו הוא דמות בסדרה, ומשחק אותו לא אחר מאשר ג׳יידן סמית', שמעורב גם כאחד היוצרים. סמית׳ ווסט ידועים שניהם בהתנהגות ואופי אקסצנטריים (בלשון המעטה) ושיתוף הפעולה ביניהם יכול ליצור משהו מטורף, ואולי אפילו גם טוב.

סדרת פנטזיה חדשה מסיימון פג וניק פרוסט

צמד הקומיקאים האנגלים סיימון פג וניק פרוסט (שמככבים ביחד ב"מת על המתים", "סוף העולם" ו"שוטרים לוהטים') מגישים סדרת פנטזיה אורבנית חדשה, שעוד לא ידועה באיזה ערוץ או שירות סטרימינג תעלה. חברת ההפקות שהוקמה לאחרונה בראשות השחקנים, "סטולן פיקצ׳רז", רכשה והחלה לעבוד על עיבוד לסדרת ספרי פנטזיה אורבנית פופולארית בשם "נהרות לונדון".

הסדרה מספרת על שוטר לונדוני שעובד במחלקה המטפלת בפשעים הקשורים לקסם, כשעולה ומתחילה מלחמה בין שני אלים - אחד השולט בעיר ואחד השולט בכפר. זוהי חזרתם של פג ופרוסט לטלוויזיה באופן מלא, מאז סדרת הקאלט שלהם "ספייסד" שרצה בין 1991 ל-2001.
מה רואים בנטפליקס בבריטניה?

לראשונה אי פעם, נטפליקס החליטה לחשוף באופן חלקי מה מעניין את הצופים. אמנם נטפליקס לא חושפת מה רואים בישראל, אבל כן הצלחנו ללקט מידע מה עשרת התוכניות הנצפות בבריטניה בחודש אפריל 2019:

1. הסדרה "כוכב הלכת המופלא"

2. הסרט "הדייט המושלם"

3. הסרט "הרודפים"

4. הסרט "השתיקה"

5. הסדרה "קיץ שחור"

6. הסדרה "טוני נולד מחדש"

7. הסרט "המרגל שזרק אותי" (אין בנטפליקס ישראל)

8. הסדרה "ריברדייל"

9. הסדרה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"

10. הסדרה "אתגר בטבע"

[*]

קימי שמידט תחזור בסרט אינטראקטיבי חדש עבור נטפליקס

אחת מן הסדרות הקומיות המקורית הראשונות של נטפליקס: "קימי שמידט" שודרה בעונתה הרביעית והאחרונה בינואר השנה, וכעת נטפליקס מודיעה כי השחקנים יחזרו בשנת 2020 לאירוע מיוחד. בקומדיה האינטראקטיבית הראשונה של נטפליקס, הצופים יוכלו לבחור עבור הדמויות, לקחת נתיבי סיפור שונים וכמובן לתזמן בדיחות שונות. אלי קמפר, טיטוס ברג'ס, ג'יין קרקובסקי וקרול קין יחזרו לתפקידם המקורי מהסדרה. טינה פיי, היוצרת והמפיקה בפועל, אמרה: "אני חושבת שזה מתאים מאוד לתוכנית שלנו וזו דרך מצוינת לסיים באופן רשמי את הסדרה".

[*]

"שקרים גדולים קטנים" לכ-ו-ל-ם

הסדרה המעולה וזוכת אינספור הפרסים של HBO שקרים גדולים קטנים" משודרת בימים הקרובים באופן חופשי וחינמי ביו-טיוב, מחווה של רשת HBO לקראת עלייתה של העונה השנייה שהשבוע עלה לה טריילר חדש.



רוצים לראות "הנוקמים: סוף המשחק" בבית?

11 בדצמבר, 2019, רשמו את התאריך - אז יעלה "הנוקמים: סוף המשחק" לשירות של דיסני פלוס. כן, השירות יושק ויעלה לאוויר רק בנובמבר (ועדיין לא ברור אם יכלול את ישראל וכמה יעלה). דיסני כבר הבטיחו שהסרט המצליח בכל הזמנים, ישודר באופן בלעדי רק בדיסני פלוס לאחר ירידתו ממסכי הקולנוע.

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ סיפורה של שפחה (עמוד סדרה)
חץ שקרים קטנים גדולים (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט