חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: HBO מציגה - "ביבי" הסדרה

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
HBO מפתחת סדרה חדשה על לא אחר מאשר בנימין נתניהו, סטיב מקווין מקדיש את סדרת האנתולוגיה החדשה שלו לזכרו של ג'ורג' פלויד במסגרת פסטיבל קאן, טקס פרסי הטלוויזיה הבריטי (באפט"א) פרסם את רשימת המועמדים, ליאור אשכנזי יביים לראשונה לטלוויזיה את סדרת הנוער המותחת החדשה "בת השוטר" ומירי בוהדנה מצטרפת לקאסט השחקנים שעתידים להשתתף בסדרת הנוער המוזיקלית החדשה "זיגי"
"ביבי"- הסדרה

כולנו התרגלנו לצפות בדמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על מסך הטלוויזיה שלנו כבר מעל שני עשורים, ונראה שאנחנו עתידים לראות אותו אפילו יותר, כאשר הביוגרפיה על חייו תעובד בקרוב לסדרת טלוויזיה. הסדרה עתידה להיקרא "ביבי", ולהתבסס על הביוגרפיה אשר נכתבה על ידי העיתונאי בן כספית, ותעובד על ידי התסריטאי זוכה פרס האמי קירק אליס ("ג'ון אדמס"). עוד דווח כי רשת הטלוויזיה האמריקאית HBO עומדת מאחורי פיתוח הסדרה, אשר תופק כפרויקט של חברת ההפקות 'פרימנטל' ושלוחתה הישראלית מתל אביב 'אבוט-המאירי'.

סטיב מקווין מקדיש את סדרת האנתולוגיה החדשה שלו לזכר ג'ורג' פלויד

עוד בשנת 2014 הצהיר הקולנוען והיוצר המוערך - סטיב מקווין ("12 שנים של עבדות"), על מיני סדרת האנתולוגיה שלו "Small Axe", אשר מתארת סיפורים אישיים הנוגעים לחייהם של הקהילה האפריקאית באנגליה. הסיפורים מתחילים אי שם בשנות ה-60 ומגיעים עד לשנות ה-80 ומתארים בין היתר חוויות ואירועים אמיתיים שקרו בזמן תקופת המיתון הקשה שחוותה הקהילה באותן שנים, ונראה שהם רלוונטיים מאי פעם כיום.

רשת BBC אישרה בעקבות מגעים שנוצרו בינם לבין פסטיבל קאן 2020, כי מקווין החליט להפוך את שני הפרקים הראשונים בסדרה שלו- "Lovers Rock" ו-"Mangrove", לשני סרטים אשר נבחרו לפסטיבל הקרוב שלא יתקיים בשל הקורונה. מקווין, שמאז ומתמיד הציג ביצירותיו התייחסות לאוכלוסיות שוליים בחברה והתמודדותן מול סיטואציות כאובות, הודיע כי החליט להקדיש את שני הפרוייקטים החדשים האלו לזכרו של ג'ורג' פלויד ולמען המאבק שמתנהל בעקבות מותו.

נחשפו המועמדים לטקס פרסי באפט''א לטלוויזיה 2020

ביום חמישי שעבר, האקדמיה הבריטית לקולנוע וטלוויזיה חשפה את רשימת המועמדים והמועמדות שלה לקראת טקס פרסי הבאפט''א הבריטי אשר עתיד להתקיים בתאריך ה-31 ליולי הקרוב. בין הסדרות המועמדות ניתן לראות את "משחקי הכס" שמועמדת בפעם האחרונה בקטגוריית 'Must-see moment', את הקומדיה המוערכת "Fleabag"- שמככבת עם 4 מועמדויות ל-3 קטגוריות (בפרס ההופעה הקומית הטובה ביותר של אישה מועמדות שאן קליפורד ופיבי וולר-ברידג' ראש בראש), ואת "צ'רנוביל" ו"הכתר" שיצרו כותרות רבות במהלך השנה האחרונה. בקטגוריית הסדרות הבינלאומיות, מועמדות 2 סדרות מובילות של רשת הטלויזיה האמריקאית HBO- הסדרה האמריקאית "אופוריה" (המבוססת על פי סדרה ישראלית העונה לאותו השם) ו"יורשים".

ליאור אשכנזי יביים ויככב בדרמת נוער חדשה

אין ספק שליאור אשכנזי הוא בין השחקנים הכי עסוקים ובולטים בתעשייה הישראלית. אחרי שבתקופה האחרונה התרגלנו לראות אותו משתעשע מדי פעם בדמותו של בני גנץ ב"ארץ נהדרת", אשכנזי עתיד להתנסות לראשונה בבימוי לטלוויזיה כשהוא יביים חלק מפרקי סדרת המתח היומית לנוער "בת השוטר", בה גם יככב בתפקיד מרכזי.

"בת השוטר" תתבסס על הספר "סוף המשחק" של הסופר ליעד שהם, שגם כתב את התסריט לצד דנה שץ בראון ומיכל קופר קרן. ספר זה חותם את טרילוגיית ספרי 'תיק נוער' מאת שהם - טרילוגיה אשר נפתחה בספר "עיר מקלט" שעובד גם הוא לסדרה העונה לשם זהה ושודרה ב-yes. הסדרה החדשה תציג את סיפורה של דנה- בת שוטרת, אשר עדה למקרה רצח בבית הספר בו היא לומדת ונאלצת להסתתר מפני ארגוני פשע המחפשים לפגוע בה. אשכנזי יגלם את דמותו של קצין חקירות משטרתי לצד שחקנים נוספים כמו עוז זהבי, ליאנה עיון ועומר נודלמן. הסדרה עתידה להתחיל בצילומים בקיץ הקרוב ולהיות משודרת בערוץ yes KIDZ.

[*]

מירי בוהדנה מצטרפת לקאסט הסדרה "זיגי"

בפברואר האחרון (קצת לפני שהתחיל כל טירוף הקורונה) הציגה HOT באירוע מתוקשר במיוחד את הסדרות שעתידות לעלות על מסך הטלוויזיה שלנו בשנה הקרובה, כשאחת מסדרות הנוער שיותר בלטו באירוע הייתה "זיגי". נראה שגם הקורונה לא תעצור או תאט את תהליך הפיתוח של דרמת הנוער המוזיקלית שהספיקה ליצור לא מעט כותרות עם גיוס כמה מכוכבי הנוער הנוצצים ביותר של התקופה האחרונה לשורותיה.

עכשיו מתפרסם כי הדוגמנית, המגישה והשחקנית- מירי בוהדנה, עתידה להשתתף גם היא בסדרה החדשה, ולגלם את דמות אימו של הגיבור העונה לשם זיגי- נער בן 16 הנאלץ להתמודד עם החוויות הקשות של גיל ההתבגרות כשהוא סובל ממחלת עור קשה. בוהדנה מצטרפת לקאסט השחקנים לצד עומר חזן, שירה לוי וההבטחה הגדולה הבאה אמיתי הרמן.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט