חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: תמונות ראשונות מ"משחקי הכס" ו"סיפורה של שפחה"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של יוחאי גורלי: העונות החדשות של "משחקי הכס" ו"סיפורה של שפחה" נחשפות בתמונות ראשונות מהסרט, בריאן קרנסטון ("שובר שורות") מלוהק לרימייק האמריקאי ל"כבודו" וגם "ג'ודה" תקבל רימייק אמריקאי משלה, "לגיון" תסתיים בעונתה השלישית ו-NBC מבטלת מיוזיקל לייב של "שיער"
תמונות ראשונות מהעונה האחרונה של "משחקי הכס"

החורף עוד רגע כבר כאן והעונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" תצא לדרך ב-14 באפריל. רשת HBO שחררו תמונות ראשונות מהעונה המדוברת מהן לא ניתן ללמוד יותר מדי מעבר למה שכבר ידענו כמו שיתוף הפעולה בין ג'ון סנואו לדיאנריז נגד המתים המהלכים כשגם טיריון בתמונה ונראה מהורהר למדי. הסדרה תשודר ב-HOT HBO, ב-NEXT TV וב-HOT VOD החל מה-14.4 וכן ב-yes.

[*]

[*]

תמונות ראשונות מהעונה השלישית של "סיפורה של שפחה"

הוט חשפו השבוע ארבע תמונות חדשות מתוך העונה החדשה לאחד מהלהיטים הטלוויזיוניים הגדולים של השנים האחרונות, "סיפורה של שפחה". הסדרה הדיסטופית המבוססת על ספרה של מרגרט אטווד חוזרת לעונה נוספת שתשודר ב-HOT בצמוד לשידור בארצות הברית. התמונות לא מציגות הרבה מבחינה עלילתית שאיננו יודעים- מלבד לתמונה החושפת שריפה דרמטית שככל הנראה תהווה נקודה משמעותית העונה. מעבר לכך, התמונות משקפות תחושה שסביר שתהיה גם בפרקים עצמם: הגברת הילוכים, התקרבות ברורה ובוטה יותר למהפכה בגלעד. תאריכים לחזרת הסדרה עוד לא ידועים, אם כי בהתאם לעונות הקודמות סביר שהיא תגיע באזור מאי הקרוב.

[*]

[*]

בריאן קרנסטון מלוהק ברימייק אמריקאי ל"כבודו"

ערוץ שואוטיים עובד בימים אלו על "כבודו" ("Your Honor"), מיני סדרה בת 10 פרקים המבוססת על מותחן הפשע הישראלי מבית Yes ורוני ניניו. בתפקיד הראשי, בו כיכב במקור יורם חטב, יככב הפעם השחקן המוערך והאהוב בריאן קרנסטון ("שובר שורות"). "כבודו" היא מהרכשים הישראלים שנדמה שנועדו לעיבוד אמריקני - היא סדרת מתח טובה מאוד ללא ספק, אבל חיסרון ויתרון בולטים שלה הם הבינלאומיות שלה שלטעמי הרגישה לעיתים "מתורגמת מדי" בסגנון ובשפה. מה שהופך אותה למתאימה במיוחד להיות מעובדת למה שהיא הייתה תמיד עמוק בלב: סדרה אמריקאית מעולה.

הזכויות ל"ג'ודה" נקנו על ידי הולו ובאניג'יי

קומדיית הערפדים המשונה, הכיפית והקאמפית של HOT וציון ברוך נמכרה השבוע במקביל לשתי חברות בינלאומיות: הולו קנו את זכויות השידור בארה"ב, והיא תשודר בעתיד הקרוב שם. בנוסף, באניג'יי, חברת ההפקות הבינלאומית (בשותפות להפצה אמריקאית עם הולו), קנתה כבר את הזכויות לרימייק דובר אנגלית. עוד לא ידוע מתי (או אפילו אם בוודאות) יופק הפרויקט הזה. אני חושב ש"ג'ודה" היא אחד הפרויקטים הטלוויזיוניים שהכי ראויים לפריצה אל קהל בינלאומי. המופרעות והיצירתיות שלה מרעננות בהקשר של השוק המקומי במיוחד, אבל הן גם קול חדש ויצירתי מאוד בהקשר הרחב יותר של טלוויזיה עכשווית.



עונתה השלישית של "לגיון" תהיה האחרונה שלה

בהודעה שמעציבה אותי ואת כל שאר חמשת הצופים שלה, יצירת המופת שאף אחד לא מדבר עליה "לגיון" תגיע לסיומה בסוף העונה הקרובה. "לגיון" עושה פסיכודליה כמו שלא עושים גם בקולנוע כבר הרבה שנים, והיא סיפור יותר אפי ובו זמנית אישי מהמון דברים יותר מדוברים עכשיו. היא מספרת על המוטנט הספק סכיזופרן דיוויד (דאן סטיבנס) ועל המאבקים שלו באל עתיק ורשע, כשרובם נמצאים בתוך הראש שלו. זה נשמע כמו קונספט דל למדי, בעיקר כי רוב התוכן של הסדרה הזו פשוט מופשט ומוזר מדי לתיאור. סיום הסדרה בעונה הקרובה הוא הגיוני - נראה שהיוצרים כיוונו לעוד עונת סיום או שתיים גג כדי לספר את הסיפור הזה, וזו לא הייתה סדרה עם רייטינג גבוה בשום צורה. עדיין, אני יודע שאתגעגע ל"לגיון" מאוד, ומאמין שהיא תיזכר בעתיד יותר מהאימפקט שעשתה בעת ששודרה.
בעקבות האסון של "רנט": NBC מבטלת הפקה מוזיקלית חיה

טרנד טלוויזיוני נחמד למדי של השנים האחרונות הוא הקאמבק של המחזמר החי. בעקבות עניין עולה של הציבור הרחב במחזות זמר (זהו עולם פוסט-המילטון, הרי), הרשתות הגדולות (בעיקר NBC ולעיתים גם FOX) החזירו את המסורת הטלוויזיונית הכאילו מיושנת למדי שמסתבר שיכולה עוד להצליח, להעלות מחזות זמר מברודווי כהפקת טלוויזיה ססגונית חיה. לא בדיוק עיבוד סרט, לא בדיוק צילום של ההופעה, משהו באמצע.

מבחינת דעת קהל ורייטינג, היו בשנים האחרונות הצלחות יחסיות כמו "היירספריי" וכישלונות יחסיים כמו "פיטר פן", אבל רק לאחרונה הגיע כישלון משמעותי מספיק כדי לערער את המודל העסקי מאחורי הז'אנר החדש-ישן. ההפקה של "רנט" ששודרה בפוקס בסוף ינואר הגיעה לרייטינג הנמוך ביותר אי פעם למחזמר בשידור חי עם רק 3.4 מיליון צופים, שבמונחי פריים טיים ברשת ראשית זה באמת כלום.



כנראה בעקבות העובדה הזו, NBC ביטלו את ההפקה שלהם ל"שיער" שהייתה אמורה לעלות ב-19 במאי, מול סיום העונה של "משחקי הכס", מה שמצביע על דעיכה ברורה בטרנד הנחמד הזה. בהודעה לעיתונים שני היו"רים של הרשת הם הבטיחו כי "מחזות זמר חיים הם חלק בלתי נפרד מ-DNA של הרשת הזו ואנחנו מחויבים להמשיך את המסורת הזו. מכיוון שהתכניות הללו הם הפקות עצומות, אנחנו צריכים שמות עם קהל רחב יותר ואנחנו בתהליכים לקניHת הזכויות לכמה מופעים חדשים שאנחנו מאוד מתרגשים לגביהם".

חבל לדעתי שהכישלון של "רנט" מוביל להחלטה הזו, כי דווקא מחזות זמר פחות בטוחים ופחות מוכרים הם אלו שמלהיב לראות בהקשר הזה - כאלו שאין הזדמנויות אחרות לראות ויש להם ייחוד פרינג'י כלשהו. סביר שבקרוב נזכה לראות בעיקר פרויקטים מסחריים ובטוחים, לכן נקבל מציאות הומוגנית מבחינה יצירתית בהקשר הזה.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית בריאן קרנסטון
 
חיפוש בארכיון 2013
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט