חדשות טלוויזיה / סדרות

הם תמיד שם בשבילנו: עשרת הפרקים הטובים של "חברים"

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כבר 25 שנה שהם החברים של כולנו. אין דור שלא יודע לצטט אותם ועד היום זו הסדרה הנצפית בעולם. קשה להאמין שעברה כבר רבע מאה מאז שמוניקה, רייצ'ל, צ'נדלר, רוס, פיבי וג'ואי נכנסו לחיינו לראשונה, בייחוד כשהבדיחות מצליחות לגלגל את כולנו עד היום, וכולנו מבלים איתם בבינג'ים בנטפליקס. לרגל המאורע, ליטן לשינר בחרה את עשרת הפרקים האהובים של הסדרה לפי סדר העונות
The One With All The Poker - עונה 1, פרק 18

לבנות נמאס שהבנים משחקים פוקר בלעדיהן ומחליטות ללמוד את המשחק בעזרת דודה של מוניקה. רייצ'ל מחפשת מקום עבודה חדש לאחר שהיא מחליטה כי אינה מסוגלת יותר לעבוד בבית הקפה. רוס מחליט לקחת את ההתאהבות שלו ברייצ'ל שלב אחד קדימה ומרסל מתמכר לשיר "The Lion Sleeps Tonight".

החלק הכי טוב בפרק: רייצ'ל ופיבי מחליטות לעזור אחת לשנייה במשחק הפוקר ומחליפות ביניהן קלפים כדי שיוכלו לנצח. המבטים הנאיביים של אניסטון וקודרו בזמן הסצנה הם אלה שעושים אותה כל כך גאונית.



The one Where No One’s Ready - עונה 3, פרק 2

לרוס יש פחות משלושים דקות להלביש את כולם ולצאת מהדלת כדי להשתתף בגאלה במוזיאון. הפרק כל כך גאוני כי בזמן שרוס לחוץ כהרגלו להספיק, כל אחת מהדמויות עסוקה בבעיה שלה. ג'ואי וצ'נדלר רבים על הכורסה, מוניקה הופכת לאובססיבית לגבי הודעה קולית מריצ'רד, פיבי מכתימה את השמלה שלה ורייצ'ל לא יכולה להחליט מה ללבוש.

החלק הכי טוב בפרק: "Look at me, I'm Chandler! Could I be wearin' any more clothes?" - ג'ואי וצ'נדלר רבים ביניהם מי ישב על הכורסה למרות ששניהם עדיין לא מוכנים. רגע השיא מגיע כשג'ואי נכנס לדירה כשהוא לובש את כל הבגדים בארון של צ'נדלר ומציין שהוא לא לובש תחתונים.



The One with The Football - עונה 3, פרק 9

זהו חג ההודיה ואנחנו מקבלים טעימה מהעבר התחרותי של מוניקה ורוס שמסביר "לי ולמוניקה אסור לשחק פוטבול". השניים נקלעים לוויכוח וגוררים את כל החבורה למשחק ידידותי שיוצא משליטה. בינתיים צ'נדלר וג'ואי רבים על תשומת ליבה של בחורה הולנדית שנמצאת בפארק ורייצ'ל רק רוצה שימסרו לה את הכדור.

החלק הכי טוב בפרק: רייצ'ל חוזרת עם פרעצל לאחר שאמרו לה לרוץ רחוק.



The One With the Embryos - עונה 4, פרק 12

בזמן שפיבי עוברת טיפולי הפרייה, שאר החבורה מתקבצת לתחרות טריוויה כדי לבדוק מי מכיר את מי טוב יותר, הבנים או הבנות?. הקאצ'- אם הבנות מפסידות, הן נאלצות להחליף דירות עם הבנים. החלק הכי טוב בפרק: המידע שנחשף על החבורה במהלך המשחק, השם שעל שמו מקבל צ'נדלר מגזינים כל חודש, שם מופע הדראג של אביו ועוד.



The One with All the Rugby - עונה 4, פרק 15

כדי להרשים את החברה שלו רוס מחליט לשחק בספורט האלים רוגבי. מוניקה הופכת לאובססיבית כשהיא מנסה לגלות מה מתג מסתורי בדירה מפעיל והחלק הכי טוב של הפרק, צ'נדלר שנתקל בג'ניס שמעצבנת יותר מתמיד ויוצר תכנית יצירתית במיוחד כדי להיפרד ממנה.

החלק הכי טוב בפרק: צ'נדלר מאלתר תכנית בריחה מג'ניס ומספר לה שהוא עוזב ועובר לגור ברחוב תימן 15, בתימן. הבעיה היא שהיא עוקבת אחריו עד למטוס.



The One Where Everybody Finds Out - עונה 5, פרק 14

רוס עובר לדירה של הבחור המכוער והעירום. לאחר שג'ואי לא מצליח לשמור את הסוד על מערכת היחסים, כולם מלבד רוס יודעים על מערכת היחסים הסודית בין צ'נדלר למוניקה אבל במקום להתוודות שהם יודעים על העניין הם מחליטים להשתעשע קצת. פיבי מנסה לפתות את צ'נדלר כשמוניקה מדרבנת אותו לקחת את כל נושא המתיחה לקצה עד שלבסוף צ'נדלר נשבר ומתוודה שהוא אוהב את מוניקה.

החלק הכי טוב בפרק: הדבר הכי זכור מהפרק הוא הציטוט המסובך "הם לא יודעים שאנחנו יודעים שהם יודעים שאנחנו יודעים".



The One Where Ross Got High - עונה 6, פרק 8

מוניקה וצ'נדלר מארחים את ארוחת חג ההודיה אצלם, אבל מסתבר שג'ק וג'ודי גלר שונאים את צ'נדלר ואז מתגלה שהסיבה המקורית לכך היא שהם חושבים שהוא עישן מריחואנה שבכלל הייתה של רוס. רוס וג'ואי מנסים להבריז כדי שיוכלו ללכת למסיבה ורייצ'ל שקיבלה משימה אחת- להכין קינוח, מצליחה לפשל בגדול.

החלק הכי טוב בפרק: רייצל צריכה להכין טרייפל, אבל בגלל שדפי המתכון נדבקו, היא מכינה חצי טרייפל, חצי פאי רועים. התגובות של כולם למנה ההזויה הן מהרגעים המצחיקים ביותר של הפרק, בייחוד ההתמודדות של רוס וג'ואי שרק רוצים לסיים את הארוחה כדי להספיק למסיבה.

The One with The Routine - עונה 6, פרק 10

לקראת ערב השנה החדשה ג'ואי מנסה לנשק את ג'נין בחצות, בזמן שמוניקה ורוס מחליטים לשחזר את רוטינת הריקוד שלהם מתקופת התיכון. בינתיים פיבי, רייצ'ל וצ'נדלר יוצאים למסע חיפושים של המתנות המושלמות לקראת חג המולד.

החלק הכי טוב בפרק: : אחד הרגעים הזכורים והאייקונים של הסדרה הוא הביצוע של הרוטינה של האחים גלר.



The One with the Unagi - עונה 6, פרק 17

ג'ואי מציג שורה של ניסיונות מקוריים כדי לנסות להתקבל למחקר של תאומים, מוניקה וצ'נדלר מסתבכים כאשר הם מחליטים על ולנטיין עם מתנות תוצרת בית ושניהם צריכים לאלתר ברגע האחרון. בניתיים רוס מנסה לערער את כישורי ההגנה העצמית של רייצ'ל ופיבי ומציג להן את ה"אונגי".

החלק הכי טוב בפרק: רייצ'ל ופיבי קופצות על רוס בהפתעה בדירה שלו כדי להוכיח לו שגם הוא לא מוכן לשום תרחיש וצועקות לו "סלמון סקין רול".



The One With Ross' Tan - עונה 10, פרק 3

פרק שמראה את יכולות המשחק של שווימר. רוס מקנא בשיזוף המזויף של מוניקה ומחליט להשיג אחד כזה בעצמו אבל מפשל וגורם לעצמו להיות כתום. תמיד ידענו שהמבטים של שווימר הם הלב הפועם של דמותו של רוס ואחת הסיבות למה הוא אחת הדמויות הכי מצחיקות על מסך הטלוויזיה, אבל הסלפסטיק פה עולה רמה ושווימר מדהים. בינתיים רייצ'ל וג'ואי נאבקים עם מערכת היחסים המתפתחת ביניהם.

החלק הכי טוב בפרק: רוס מספר להם שהוא השתזף וצ'נדלר עונה לו בציניות כמובן "איפה? בשמש?".



[*]
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'ניפר אניסטון
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט