האקסים של החברה שלי ביקורת סרט

Scott Pilgrim vs the World Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "האקסים של החברה שלי":
"תענוג עילאי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Scott Pilgrim vs the World
משחק מייקל סרה, מרי אליזבת ווינסטד, קיראן קלקין, כריס אוונס, אנה קנדריק, ברנדון רות, אליסון פיל, ג'ייסון שוורצמן במאי/ת אדגר רייט  
קומדיה
ביקורת סרט להאקסים של החברה שלי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"תענוג עילאי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע80.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די14.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפני שנה "500 ימים עם סאמר" גנב לי את הלב ואילו השנה "האקסים של החברה שלי" מצליח להפתיע ולספק חוויה רומנטית, מקורית ואחוזת תזזית. מסוג הסרטים שאין בהם רגע דל, עם שפע הברקות תסריטאיות וויזואליות הדחוסות בצפיפות. אילו בשאר הקומדיות הרומנטיות ההוליוודיות היה חמישית מהתחכום שקיים בסרט הזה אולי המצב שלהן לא היה בכי רע כפי שהוא עכשיו.אדגר רייט, הבריטי המבריק שעומד מאחורי קומדיית הזומבים המעולה Shaun of the Dead וקומדיית המשטרה המופרעת Hot Fuzz בסרטו הראשון, יוצר סרט קולנוע ששפת האם שלו היא קומיקס וכך גם השפה הקולנועית שבו. הסרט נראה ומרגיש כמו קומיקס מההתחלה עד הסוף, אבל זהו לא סרט קומיקס טיפוסי על גיבור על ואויביו המרושעים שרוצים להחריב את העולם. זהו סרט על אהבה והמלחמה היום יומית שלנו כדי לבסס אותה ולחזק אותה.
מייקל סרה התפרסם בסדרה הקומית "משפחה בהפרעה" שהופכת בימים אלו לסרט קולנוע, אבל לההצלחה הקולנועית שלו תרמו שלושה סרטים: "ג'ונו", "סופרבאד" והסרט הרומנטי הקסום גם הוא Nick and Norah's Infinite Playlist בזכותם הפך סרה לסמל הבלתי מעורער של הנער החנון המדליק שכולם רוצים להיות כמותו. סרה, קנדי מטורונטו, לא גילם דמויות אחרות מה שעלול לפגוע בקריירה שלו בעתיד אבל בינתיים חוץ מסרט אחד רע במיוחד בשם "שנת אפס" עם ג'ק בלאק כול הבחירות שלו מפתיעות וייחודיות. אפילו הסרט העצמאי הכושל Youth in Revolt מעניין ונועז מסוגו.כרגע הבחירה בסרה לגלם את סקוט פילגרים רק תורמת לסרט. הנוכחות של הלוזר האולטימטיבי בסצנות הפעולה המטורפות בהן הוא לוקח חלק יוצרות סתירה מעניינת בין השחקן שאיננו מזוהה עם ז'אנר סרטי הפעולה לבין האפקטים המרהיבים. סרה מצליח לטעון את התסריט המבריק והשנון במטען רגשי ועומק.
סקוט פילגרים הוא חבר בלהקת רוק מגניבה ויש לו חברה חדשה תיכוניסטית שהיא סוג של פיצוי אחרי שהחברה הקודמת שלו זרקה אותו לכלבים והפכה לכוכבת רוק מצליחה. הוא פוגש את רמונה, צעירה מסתורית שעובדת במשלוחים עבור אמאזון, אבל כדי שרמונה תהיה שלו מסתבר שהוא צריך לצאת למלחמה לא פשוטה נגד שבעת האקסים הקנאים שלה.הקרבות מול אותם אקסים נראים כמו משחק מחשב או סצנות בחוברת קומיקס. אם זה המאהב ההודי שנלחם כאילו יצא מסרט בוליוודי, צעירה לסבית קנאית, כוכב סרטי פעולה, גיטריסט צמחוני, צמד תאומים מוסיקליים ומפיק מוסיקלי שמאחד את כולם למלחמה אחת נגד הגיטריסט המרובע. זוהי מלחמה שבאה להוכיח לרמונה שאהבתו תעמוד כנגד כול המכשולים האפשריים. לכאורה יש המון סצנות קרב בסרט הזה אבל הן צבעוניות, מצחיקות, מפתיעות ובהחלט לא שגרתיות. והכי חשוב הן לא באמת אלימות."האקסים של החברה שלי" או בשמו האמיתי "סקוט פילגרים נגד העולם" הוא תענוג מהפריים הראשון עד האחרון, מסוג הסרטים הנדירים שמצליחים להחזיר את האמונה באהבה. הוא עושה זאת בדרך ממש לא שגרתית ומכאן נובע היתרון הגדול שלו.
האקסים של החברה שלי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: IDOגיל: 1705/04/2019 13:16:16
10/10אייקון ציון
כמו שהמבקר אמר, תענוג.
שם: .MOR Rגיל: 1429/09/2017 02:41:39
6/10אייקון ציון
סרט רעשני ושגרתי !!! השחקנים מעולים, הצילום מצויין, הפס-קול מוסיף המון לאווירת הסרט (לפעמים אפילו יותר מדי), העריכה נהדרת, האקשן נחמד וכיפי והדיאלוגים פשוטים ומעניינים ברובם אבל התסריט והעלילה צפויים, נמרחים מדי ואפילו מעייפים ומשעממים לעיתים. בקיצור, לא מבין את ההתלהבות סביבו. אפשר לראות !!!
שם: nanaגיל: 2931/12/2016 22:30:09
10/10אייקון ציון
כיף אמיתי .אחד מסרטי הקומיקס הטובים בכל הזמנים , בנוי כמו משחק מחשב אז למרות שהוא לא מבוסס על משחק מחשב אפשר להגדיר אותו כסרט משחק המחשב הטוב בכל הזמנים. מייקל סרה שפרץ בסיטקום המבריק "משפחה בהפרעה" ומקומדית התיכון הכי טובה בכל הזמנים "סופרבאד" נותן פה הופעה מצוינת ומצחיקה, בכללי כל השחקנים פה נותנים הופעה שתיזכר לטובה. הסרט מספק חוויה מצחיקה מאוד,כייפית מאוד ובאופן מפתיע רומנטי (אל תדאגו לא במובן הקיטשי).מומלץ!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט