מסיבת רווקות ביקורת סרט

Bridesmaids Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מסיבת רווקות":
"קורע מצחוק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bridesmaids
משחק רוז בירן, כריסטן ווייג, מאיה רודולף, ג'ון האם, מליסה מק'רתי, אלי קמפר, מאט לוקאס, ג'ייל קלייבורג במאי/ת פול פייג'  
קומדיה
ביקורת סרט למסיבת רווקות מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קורע מצחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די20.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בדרך כלל הקונוטציות לסרטי בנות הן רומנטיקה קיטשית, שחקניות מתוקות עד אימה, והמון דבק סכריני בצבע ורוד, מהסוג שיצר כוכבות קולנוע כגון סנדרה בולוק, ג'וליה רוברטס וקייט הדסון. "מסיבת רווקות" מנסה להמציא את הז'אנר מחדש. הנושא הבנאלי של חתונה מתקרבת והשושבינה הרווקה המתקנאת בחברתה נטבל בתוך שלולית עמוסה בהפרשות שונות, הומור שנון ובעיקר שחקניות נפלאות.קריסטין וויג המוכרת בעיקר מתוכנית המערכונים הוותיקה "סאטרדי נייט לייב" גם כתבה את התסריט המשעשע. הסרט עוקב אחרי רווקה שנאלצת לחזור לגור עם אמה אחרי ששותפיה לדירה זרקו אותה, המאפיה שלה נסגרה בעקבות המשבר הכלכלי, והגבר שאיתו היא שוכבת (ג'ון האם – הגברים משדרות מדיסון) לא מעוניין בה מעבר לתפקיד היזיזה. בנוסף לכל הצרות, חברתה הטובה ביותר (מיה רודולף) מודיעה לה שהיא מתחתנת ושתפקיד השושבינה הראשית הוא שלה.
למי שלא בקיא, השושבינה הראשית היא זאת שאחראית למסיבת הרווקות ולשאר האירועים הקשורים לכלה ולשאר השושבינות המיועדות. כדי להמתיק את הסיטואציה הקשה גם כך היא נאלצת להתמודד עם שושבינות אחרות, אחת מהן היא החברה החדשה והעשירה כקורח (רוז ביירן) שעושה הכל כדי לגנוב לעצמה את התפקיד.התוצאה היא מאבק מצחיק מאוד בין שתי נשים שעולמן ריק לחלוטין מסיבות שונות ובעצם מנסות למלא אותו בעזרת אותה חתונה. יש גם סיפור על שוטר תנועה מקסים, אחותו של החתן השחקנית מליסה מקארתי, שגונבת את ההצגה ועוד שתי שושבינות נשואות לא באושר ולא בעושר המוצאות נחמה אחת בשנייה. "מסיבת רווקות" או בשמו המקורי "השושבינות" הוא כרגע הקומדיה המסחרית ההוליוודית המוצלחת של הקיץ.
ב-"מסיבת רווקות" יש כל מה שאנחנו אוהבים לראות בקומדיה טובה: הומור שוטף שלא מפסיק להפתיע, דמויות שאנחנו לומדים לחבב במהירות ובימוי קולח המורכב מסיטואציות מצחיקות שלעיתים מזכירות מערכונים מעולים מהתוכנית הקלאסית שבה קריסטין וויג מככבת. אבל ההצלחה היא כמובן בליהוק של השחקניות - אף אחת מהן לא כוכבת קולנוע גדולה אבל ביחד הן הצליחו לשבור שיאים קופתיים וביקורתיים בז'אנר שנקרא "סרטי בנות".אני רוצה להאמין שבהוליווד ילמדו מהניסיון הקולנועי הזה וצפויים לנו עוד כמה סרטי בנות בסגנון הזה וכמובן עוד תפקידים ראשיים לקריסטין וויג שעתידה להפוך כנראה לכוכבת הקולנוע האמריקאית הבאה, לפחות בז'אנר הזה.
מסיבת רווקות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shaked92גיל: 2523/02/2017 05:03:15
9/10אייקון ציון
זה סרט חכם ומצחיק. מתאים לאנשים שמבינים קומדיה מהי. הוא בהחלט שווה צפייה. וזהו התסריט הראשון שהתסריטאיות האלו כתבו! שאפו גדול! מה שאומר שיש עוד הרבה למה לצפות מהן. מי שאהב את הסרט"אסון מהלך" יאהב גם את זה!
שם: .MOR Rגיל: 1302/07/2016 23:13:48
8/10אייקון ציון
סרט מעולה !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול נחמד, רוב הבדיחות מצחיקות והדיאלוגים מעניינים לרוב אבל התסריט והעלילה די צפויים. בקיצור, ממליץ לצפות !!!
שם: ורדגיל: 1729/06/2012 23:47:48
7/10אייקון ציון
סרט מאוד נחמד וקליל. לא היה כזה קורע מצחוק כמו שחשבתי שיהיה, אבל בהחלט מצאתי את עצמי צוחקת בקול כמה פעמים במהלך הסרט, אם כי לא יותר מדי פעמים. היו לי ציפיות יותר גבוהות מהסרט, אבל עדיין היה טוב להעביר איתו את הזמן. ההתחלה מעט משעממת, אבל בהמשך הסרט מקבל עלילה ועניין. לדעתי לא כדאי לראות את הסרט מתחת לגיל 15, כי יש בו כמה סצנות די סוטות, ואני חושבת שהדירוג שמתאים לו הוא R, ולא PG-13 כמו שנתנו פה. אז בגדול, הסרט נחמד מאוד ומתאים כדי להעביר שעתיים משעממות במיוחד.
קישורים
חץ מסיבת רווקות (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט