רוצה אותך במקום ביקורת סרט

You Instead Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "רוצה אותך במקום":
"קייצי וכייפי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר You Instead
משחק לוק טרידוואי, נטליה טנה, אלאסטייר מקנזי במאי/ת דיוויד מקנזי  
רומנטיקה
ביקורת סרט לרוצה אותך במקום מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קייצי וכייפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע47.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די35.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות17.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נקודת ההתחלה של הקומדיה המוסיקלית רומנטית "רוצה אותך במקום" היא מוצלחת מלכתחילה: קחו את אחד הבמאים הבריטיים הפרובוקטיביים, האיכותיים והמסקרנים הפועלים כיום. צרפו אליו שני שחקנים צעירים שהם גם מוסיקאים, צלמו את כל הסרט במהלך חמישה ימים בפסטיבל הרוק T בפארק המתקיים מדי שנה בסקוטלנד, וודאו שהפסקול המוסיקלי של הסרט יהיה מוסיקה חיה מהופעות של להקות שונות שלקחו חלק בפסטיבל, מרביתן לא מוכרות כגון: ביפי קליירו, פאלומה פיית', פאולו נוטיני ועוד. התוצאה היא סרט רומנטי, אלטרנטיבי (בסוף קצת קיטשי וצפוי כנדרש) שמספק לצופים 80 דקות כייפיות מושלמות לערבי הקיץ החמים.דיוויד מקנזי הוא אחד הבמאים שאני מאד מעריך ובין סרטיו שהוקרנו בבתי הקולנוע בארץ ניתן למצוא את "הזר", "שגעון האהבה", "האלאם פו" ו-"התפשטות". עכשיו הוא חוזר עם סרט נוסף שלעומת סרטיו הכבדים והרציניים הוא צעיר, רומנטי וקליל עם סוף שגורם לצופים לחייך ולהרגיש בעננים גם כשמדובר בסיום קיטשי לחלוטין שכמעט וסותר לחלוטין את כל הלך הרוח המרדני והעצמאי של הסרט שבו צפינו עד כה.
העלילה עוקבת אחרי אדם, כוכב עולה בשמי האינדי-רוק, צעיר אופנתי עם דוגמנית רדודה בתפקיד הבת זוג. הוא מצליח איכשהו להסתכסך עם מורלו – סולנית של להקת בנות חצופה ומרדנית. הוא כבר מוכר ומתחיל להיות מפורסם, היא רק בתחילת הקריירה שלה וזאת ההופעה הראשונה שלה בפסטיבל מוסיקה עצום מימדים. הנביא הוא עובד של הפסטיבל הכובל את השניים באזיקים ונמלט מהמקום. עכשיו שני ההפכים המוחלטים צריכים למצוא דרך להתמודד במהלך יממה אחד עם השני עד שימצאו דרך להתנתק מהאזיקים.באופן לא מפתיע וצפוי לחלוטין השניים יגלו שדווקא אותם אזיקים כובלים ישחררו אותם לחלוטין ויגרמו להם להתאהב זה בזה. לוק טרידוואי מוכר לצופים בישראל מתפקידי משנה מגניבים בסרט "פריחה מאוחרת" ו "שכונה נגד החייזרים" ואילו נטליה טנה מוכרת מתפקידה המרשים בסדרה "משחקי הכס" כ-אושה הפראית מהצפון וגם מסרטי הארי פוטר שם גלמה את נימפדורה טונקס. הסרט נשען רבות על הכימיה בין השניים ועל רוח הנעורים המרדנית והאלטרנטיבית שהם מספקים. בלעדיהם הסרט הזה היה קורס לתוך עצמו.
"רוצה אותך במקום" חולם להיות קומדיה רומנטית מוסיקלית אלטרנטיבית ובחלקו הוא גם כזה, אבל כאשר בודקים את כללי הנוסחה אי אפשר להמלט מסוף רומנטי גדול מהחיים, במיוחד כשאתה נמצא בפסטיבל מוסיקה מהגדולים בעולם. למזלנו מקנזי ביים את הסרט באופן ריאליסטי שמצליח להעביר את החוויה של להיות חלק מפסטיבל רוק עצום מימדים וגם להיות צעירים ומאוהבים. מומלץ בעיקר לרומנטיקנים אלטרנטיבים ולחובבי מוסיקה וקולנוע עצמאי. כיף של סרט מושלם ללילות הקיץ החמים.
רוצה אותך במקום - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ליטל לויגיל: 2209/12/2012 22:20:04
8/10אייקון ציון
סרט חמוד ומתוק :) מרגש ומקסים יש בו קטעים מצחיקים וסוחפים הייתי אומרת שהוא שווה צפייה תהנו :)
שם: רוצה אותך במקוםגיל: 3511/07/2012 23:06:10
10/10אייקון ציון
ראיתי את הסרט בשבוע שעבר , והוא מעולה! האמת, בהתחלה התכוונתי לצפות בסרט אחר, אבל לא רציתי להמתין הרבה זמן, ופשוט קניתי כרטיס לסרט שהוקרן באותה שעה. לא ידעתי למה לצפות. וזה היה שווה את זה ! סרט סוחף, לצעירים בעיקר, ואוהבי מוזיקה בכלל ורוק בפרט. מומלץ מאוד. ציון 10
קישורים
חץ רוצה אותך במקום (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט