ספיידרמן המופלא (תלת מימד) ביקורת סרט

The Amazing Spider-Man Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ספיידרמן המופלא (תלת מימד)":
"מתוק להפליא"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Amazing Spider-Man
משחק אנדרו גרפילד, אמה סטון, סאלי פילד, מרטין שין, רייס איפנס, אירפאן קאהן, דניס לירי, קמפבל סקוט במאי/ת מרק ווב  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לספיידרמן המופלא (תלת מימד) מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מתוק להפליא"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
השנה חוגגים 50 שנה להולדת דמותו של ספיידרמן, אך התחושה היא שמאחורי החזרתו המהירה מדי של "ספיידרמן" למסכים עומדת סיבה כלכלית בלבד. הניסיון ליצור סרט שונה משלושת הסרטים הקודמים כמו בסרטי "באטמן" של כריסטופר נולן לא ממש צולח. הסרט עצמו מבדר והוא בלתי מזיק אבל השאלה המרכזית היא למה ליצור סרט שזהה ברוחו לסרטים הקודמים ולא לברוא מחדש את הדמות? שלא נדבר על כך שאולי היה כדאי לחכות קצת יותר זמן כדי שהקהל יתגעגע.העלילה כמעט זהה לחלוטין לסרט הראשון שביים סם ריימי. גם כאן פיטר פרקר גדל אצל דודיו אחרי שהוריו נפטרו בהתרסקות מטוס בנסיבות מסתוריות. גם כאן הוא זוכה לכוחות על במעבדה במהלך סיור והשינוי המרכזי הוא בדמות המאהבת ובדמות הרשע התורן. המאהבת הפעם היא גוון סטייסי חברתו לכיסא הלימודים בתיכון, בתו של מפקד המשטרה הרודף אחרי ספיידרמן וכמובן עוזרת בכירה במעבדה של קורט קונורס. גם בלונדינית, גם חכמה וגם מתאהבת בספיידרמן.
הרשע התורן הוא פרופסור קורט קונורס שהופך לליזארד הרשע. קונורס, הפלא ופלא, היה שותפו של ריצ'רד פרקר, אביו של פיטר. התוצאה היא עלילה צפויה ולעיתים בנאלית ואף ילדותית שהבעיות התסריטאיות שלה נפתרות במהירות רבה מדי ובלי מורכבות או עומק.היתרון היחיד והמרכזי בסרט הוא מערכת היחסים הקסומה בין פיטר לגוון. הכימיה בין אמה סטון ואנדרו גארפילד שגם הפכו לזוג במציאות מכניסה רוח נעורים צעירה ורומנטית ואפילו לא מטריד ששני השחקנים הנמצאים בשנות העשרים לחייהם מגלמים תיכוניסטים מרובעים אך סקסיים להחריד. מרק ווב שסרטו הראשון "500 ימים עם סאמר" הפך ללהיט בזכות אותו קסם רומנטי עם קורט מלנכוליה - עושה זאת בשנית.
גם התקציב האימתני של 220 מיליון דולר, מאות אנשים שעובדים על הסטים הגדולים, מנהלי האולפנים הדורסניים, התלת מימד והתסריט הבינוני, לא הצליחו להרוס למרק ווב את הקסם שבזכותו הוא נבחר לביים את הסרט החדש בסדרת סרטי ספיידרמן. ווב מביים ביעילות את סצנות הפעולה, הסצנות הדרמטיות סבירות לחלוטין, אבל כאשר אנדרו ואמה נמצאים יחדיו על המסך הסרט מתעורר לחיים. די מוזר לכתוב על סרט קומיקס מושקע ויוקרתי עמוס פעלולים וקרבות שהדבר הטוב ביותר בו זה סיפור האהבה הרומנטי והכימיה בין שני הכוכבים שלו, אבל כן, זה מה שהופך את "ספיידרמן המופלא" לסרט שראוי לצפייה.
ספיידרמן המופלא (תלת מימד) - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1724/09/2019 19:32:38
8/10אייקון ציון
סרט חמוד מאוד. בחרתי להשתמש במילה חמוד בעיקר בגלל אנדרו גארפילד ואמה סטון שיש בניהם כימיה מצוינת שבעצם מחזיקה את כל הסרט. הנבל לא מעניין כל-כך והסרט לא הכי סוחף, למרות שהוא די סוחף, אבל מה שהכי סוחף בסרט אלו בעצם פיטר פרקר וגוון סטייסי, שכמו שאמרתי משוחקים בצורה טובה על ידי גארפילד וסטון שמחזיקים את הסרט עומד ולא משעמם.
שם: rotem590גיל: 1720/11/2015 22:50:25
10/10אייקון ציון
מדהים מדהים! לא האמנתי שהוא יגיע לרמה של הסרטים הקודמים, ולבסוף גם היה יותר יפה מהספיידרמן הקודם. גם השחקנים יותר טובים.
שם: איתמרקוגיל: 1427/03/2014 08:18:04
9/10אייקון ציון
סרט מדהים יש תפעולה ותאקשן שהכי כיפיים בסרט שווה אתה הראיה בתלת מימד ממליץ לכולם
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט