האישה מאחורי הנקמה ביקורת סרט

Dead Man Down Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "האישה מאחורי הנקמה":
"מותחן דרמטי מוצלח ומפתיע לטובה לקהל בוגר חובב סרטי נקמה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Dead Man Down
משחק קולין פארל, נעמי רפאס, דומיניק קופר במאי/ת נילס ארדן אופלב  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להאישה מאחורי הנקמה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מפתיע מסוגו"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשקט ובלי רעש תקשורתי, אפילו ללא הקרנת עיתונאים, יצא בבתי הקולנוע בישראל במקביל לשאר העולם דרמת המתח האפקטיבית "האישה מאחורי הנקמה". כפי שניתן להבין משם הסרט העברי בסרט ישנה נקמה, ישנה אישה, והיא עומדת מאחורי הנקמה. למען האמת הנקמה שלה פחות חשובה מהנקמה של הגיבור האמיתי והמאוד גברי של הסרט, ששמו המקורי הואDead Man Down.נעמי ראפאס השבדית מסרטי "הנערה וקעקוע הדרקון" המקוריים שכבר הספיקה לככב בסרט השני בסדרת "שרלוק הולמס" וכמובן ב"פרומתיאוס" חוזרת במותחן בינלאומי בבימויו של נילס ארדן אופלב, האיש שהפך אותה לכוכבת בינלאומית. העלילה פשוטה למדי. ביאטריס היא קוסמטיקאית שפניה נפגעות בתאונת דרכים. הנהג השיכור לא משלם את המחיר שהיא חושבת שהוא צריך לשלם. את חייה היא מנהלת בדירה מאחר וכל פעם שהיא יוצאת לרחוב הילדים של השכונה לועגים לה ואנשים לוטשים בה עיניים.
הזדמנות נקראת לפתחה כאשר היא מבחינה בויקטור, השכן החתיך מהבניין ממול, שמחסל אדם שהגיע לדירתו. היא מחליטה לסחוט אותו כדי שיביא לסיום חייו של אותו נהג שיכור. ככול שעובר הזמן השניים מתיידדים והיא מבינה שויקטור הוא אדם הרבה יותר מורכב עם סיפור חיים טראגי במיוחד. לא רק זה, ויקטור עצמו נמצא במסע נקמה אלים שאף יסכן את חייה שלה בסופו של דבר.באופן לא מפתיע בין השניים מתפתח סוג של רומן זהיר עמוס חששות. השניים בעלי תשוקה עצומה לנקמה אבל כאשר הניצוצות הבישניים משהו מתחילים לצוץ לפתע אור חדש מאיר את האפילה שבה הם שרויים. האם שני האנשים האובדניים והדכאונים יצליחו להתגבר על הצמא שלהם לנקמה ויפתחו במסע לחיים חדשים ושלווים?
קולין פארל בתפקידו הטוב ביותר בתקופה האחרונה. נעמי ראפאס בעלת הפנים הקשוחות נהדרת כמו תמיד. השחקנית הצרפתיה המשובחת איזבל הופר מעניקה לסרט חותמת של איכות כאמה החרשת למחצה של ראפאס. דומיניק קופר הבריטי כחברו של פארל ששוכח שיש דברים חשובים יותר מלרצות את הבוס הפסיכופט שלו. טרנס האוורד מגלם את הבוס הפסיכופט. השחקנים הוותיקים ארמנד אסנטה ופ. מוריי אברהם צצים להופעות קצרות.נילס ארדן אופלב ביים סרט מקצועי עשוי היטב שיש בו דמויות מספיק מורכבות כדי לספק לצופים הקצת יותר מבוגרים דרמה מבדרת. בהוליווד שמייצרת סרטים משמימים שבהן סצנת אקשן רודפת אחרי סצנת אקשן בלי שום סוג של תסריט ושום דמות מעניינת שתחזיק את הסרט נדיר שנוצרים סרטים מסוג זה. סרטים מסוג זה מזכירים את המותחנים הדרמטים של ראשית שנות ה-90. בהחלט הייתי מסוגל לדמיין את מל גיבסון וג'וליה רוברטס בתפקידים הראשיים. התוצאה למרות שהיא בינונית עדיין מספקת את הסחורה למי שמחפש סרט מתח דרמטי עשוי היטב שלא צריך לחשוב בו יותר מדי.
האישה מאחורי הנקמה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: aloncoolגיל: 2022/12/2014 23:04:12
8/10אייקון ציון
הסרט בהתחלה שיעמם אותי אבל אחרי שהסרט ממשיך הוא לא מפסיק להפתיע אותך ומותח אותך עד אין סוף משחק מעולה של קולין פארל ושל נעמי רפאס. עם הקטעים הרומנטיים שלהם.
שם: anipoגיל: 4212/07/2014 16:16:13
8/10אייקון ציון
אפשר לקטלג את הז''אנר אליו שייך הסרט לכמה קטגוריות. העלילה משלבת בתוכה מספר אלמנטים כשהחיבור של כולן יוצר סרט טוב למדי.
שם: אלדדגיל: 3412/10/2013 23:19:58
7/10אייקון ציון
סרט טוב. סה״כ עשוי טוב. לפעמים קצת כבד. אמריקאי מדי בסופו של דבר. נוטה להימרח קצת אבל סביר פלוס.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט