פרסומת

לילו וסטיץ' ביקורת סרט

Lilo And Stitch Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "לילו וסטיץ'"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Lilo And Stitch
משחק קולות: כריס סנדרס,דיוויד אוגדן,טיה קררה,גייסון סקוט לי במאי/ת כריס סנדרס  
ילדים
ביקורת סרט ללילו וסטיץ' מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע27.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די63.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כמידי קיץ, גם השנה אנו זוכים לקבל סרט אנימציה חדש מבית היוצר של "דיסני", אולם בניגוד לשנים האחרונות, השנה בהחלט שווה להשקיע כסף וזמן, לצאת מהבית וללכת לקולנוע לראות את "לילו וסטיץ'". אם הסרט הוא תוצאה של התחרות הקשה המתחוללת היום בשוק האנימציה, כי אז אני מברך עליה ושולח מכאן הודעה לדיסני, 'יופי של עבודה תמשיכו ככה'.הסרט עוקב אחר "המפגש מהסוג השלישי" בין לילו (ילדה יתומה מהאוואי, וסטיץ', חייזר הרסני שמוגלה לכדור הארץ. האנשים שמוצאים אותו לא ממש יודעים איך להתנהג עם החייזר המוזר ומביאים אותו לבית מחסה לכלבים, שם הוא מתחזה לכלב בדיוק כאשר לילו באה עם אחותה נינו לאמץ חיה. הסרט מתאר את עלילותיהם של השניים ואת ניסיונה של נינו לשמור על אחדות המשפחה מפניו של עובד סוציאלי.
הסרט הזה הוא סרט אמיץ מאוד מבחינתו של דיסני, ראשית הוא לא מחזמר, בניגוד לחלק גדול מאוד מסרטיו של דיסני, אומנם יש בו לא מעט שירים, אבל אלו הם שירי רקע. דיסני בחרו לא להתמקד בלהקות עכשוויות כגון NSYNC או בריטני ספירס וחוזרים לנוסטלגיה גם בבחירה המוסיקלית שלהם. "המלך" דהיינו, אלביס פרסלי, הוא כוכב לא קטן בסרט ושישה משיריו מעטרים אותו.שנית, הפעם החליטו היוצרים לנטוש את הרקעים הממוחשבים ואת הטכנולוגיה, ששיחקה תפקיד ראשי כמעט בשנים האחרונות ולראשונה מזה שישים שנה, חוזרים האנימטורים להשתמש ברקעים המצויירים בצבעי מים. רקעים כאלו ראינו לאחרונה בסרטיו המוקדמים של דיסני, "במבי", או "דמבו" (החברה עברה מאוחר יותר לציורי שמן ואחר כך לאנימציית מחשב). ציורי המיים משרים אווירה מרגיעה לאורך הסרט ומתאימים מאוד למיקומו בהאוואי.
כמו כן קבלו על עצמם המפיקים החלטה כי הסרט הזה, הראשון מסוגו כמדומני, נוטש במובן מסויים את האלמנט הפנטסטי ועוסק בדברים מציאותיים ביותר, כגון עובד סוציאלי שמאיים על אחדות המשפחה של לילו. הדמויות בסרט הזה הן מאוד לא אופייניות לדיסני, הגיבורים הראשיים הם לא משולמים בלשון המעטה. סטיץ' הוא ייצור הרסני לחלוטין ובדרך כלל היה נחשב ל"רע". ואילו לילו, שהיא אומנם חמודה מאוד, היא לא ילדה מושלמת ולפעמים גם מאבדת שליטה ומרביצה לחברותיה (לא שלא מגיע להן). בניגוד לסרטים הקודמים, השחקנים שמנדבים את קולם לסרט הם לא מוכרים, כמעט, מה שמוכיח כי סיפור טוב עובר גם עם אדי מרפי לא נמצא שם.שילוב כל האלמנטים, צביעה מיושנת עם קטעי מחשב מרהיבים, נותן תוצאה, אומנם קצת מאולצת, אבל מהנה ביותר. הסרט קולח ולא משעמם לרגע וכל אחד יכול למצוא בו קטעים לאהוב. יש רגעים קומיים נהדרים, רגעים קיטשיים שלא יביישו את "קטנטנות" ולאלו מאיתנו שלא מסוגלים להתנתק מקטעי פעולה יש גם מרדף חלליות מדהים בסופו של הסרט.לסיכום: "לילו וסטיץ'" הוא סרט משפחתי מושלם, המתאים לכל הגילאים, סרט קיץ נהדר שמספק שעה וחצי של הנאה צרופה. 8 בסולם אלון.
לילו וסטיץ' - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: yehuda gerגיל: 1421/10/2004 10:26:27
10/10אייקון ציון
סרט מעולה! כמו שדסני בעצמם פירסמו, הסרט הכי טוב שלהם מאז "מלך האריות". סרט חמוד,מלא הומור, רגש, אהבה ומשפחה, קצת ציניות, קצת פרודי ולכן לדעתי הרבה יותר מצחיק לנוער בוגר. אפילו הגירסה המדובבת לא הצליחה להרוס את הסרט. שווה כל רגע.
שם: עינבגיל: 2231/05/2004 14:35:34
3/10אייקון ציון
לא משהו בכלל... אני חובבת סרטים מצויירים, במיוחד של וולט דיסני, ולדעתי זו נפילה שלו! לא מומלץ... ואם כבר להביא - רק לילדים.
שם: דור משיחגיל: 1001/02/2003 20:56:58
3/10אייקון ציון
את הסרט אומנם שווה לראות באנגלית אך אם אתה אוהב את המלך לא תהיה בעיה. סרט ילדים חמוד אינו מומלץ אך מלווה בשירי המלך אשר משפר את הסרט.
קישורים
חץ לילו וסטיץ' (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט