היי ריסק ביקורת סרט

Riders (Steal) Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "היי ריסק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Riders (Steal)
משחק סטיבן דורף,נטאשה הנסטרידג',סטיבן ברקוף,ברוס פיין במאי/ת ג'רארד פירה  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להיי ריסק מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע36.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די54.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כל קיץ חייב להיות אחד כזה לפחות. חד וחלק. מצב הרוח מיוזע, ובקושי יש לך כוח להזיז את עצמך בחוץ בלי להרגיש סחוט תוך שתי שניות. אז מה יכול להיות יותר טוב מהשתרעות על כורסה בבית קולנוע ממוזג היטב, עם סאונד מרשים, וצפייה באחרים השועטים ובועטים להנאתך?גל הסרטים נוסח "פריצה לאלקטרז" מאופיינים בתיזמון הזה - סרטי קיץ תזזיתיים, אשר בשיאה של העונה החמה משוחררים לאקרנים, ומזמינים את הקהל להצטרף אל "מבצע העונה". בדרך כלל לא מדובר בסרטי איכות, ולעיתים קרובות ניתן לומר כי הם אף אינם מתיימרים להיות כאלה. "היי ריסק" הוא עוד סנונית כזו.
"היי ריסק" הוא הפקה קנדית-צרפתית - דבר מעניין כשלעצמו, שכן למרות התקציב הנמוך לכאורה שהוא סובל ממנו, הוא לא מראה כל סימני חולשה מבחינת האקשן. אדרבא, סיפורם של ארבעת השודדים הצעירים המתכננים מבצעי שוד מורכבים ומסובכים, והמנצלים את נתוניהם הפיזיים לביצועים ספורטיביים ברחובות האורבניים כדי להתחמק מכוחות המשטרה, מבוים באופן קולח ותזזיתי, אשר אינו משאיר הרבה זמן לצופה לתהות על אמינות התסריט. הסרט מבוים ביעילות, וקטעי האקשן מצולמים ביד אמן וללא כל רגשי נחיתות לצד קטעי אקשן אופייניים מבית היוצר של ג'רי ברוקהיימר.יתרה מכן, הומור דק השזור לאורך הסרט מוסיף חינניות לתסריט הצולע לעיתים והרצוף חורים לאורכו, ומציל את הסרט מנפילה אל תהומות השגרה. גם הליהוק הלא כל כך בנאלי מעורר עניין: סטיבן דורף (שהפגין ביצועים גם ב"בלייד") בתפקיד ראש הבנדיטים מצליח לפזר סקס אפיל על המסך, וברוס פיין (אותו כבר ראינו בתפקיד הנבל ב"נוסע 57") מציב לו אתגר שכנגד. גם סטיבן ברקוף בתפקיד לא אופייני, של איש דת רצחני, עושה תפקיד מעניין, אם כי מלאכותי לעיתים (שימו לב לסצינה הנראית כחיקוי לא מוצלח של תפקיד הכומר הקלאסי שגילם ארסיניו הול ב"מגלה את אמריקה"…).
בתור סרט קיץ "היי ריסק" (למה לא השאירו את השם המקורי "Steal"?) מצליח לספק את הסחורה. זהו אינו סרט לאלו המעונינים לחשוב עליו לאחר סיומו, אבל הוא בהחלט מהווה בידור מהנה וסרט אקשן טוב למדיי לתקופה החמה.לסיכום: ליהוק מעניין, צילום מצוין, בימוי מרענן, אחלה אקשן לחבר'ה. 7.5 בסולם יגאל.
היי ריסק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מאור טולדנוגיל: 1729/11/2002 20:24:04
8/10אייקון ציון
סרט נחמד מאוד,אמנם היו לי צפיות גדולות יותר ממנו כאשר שמעתי עליו בקולנוע אבל בכל זאת סרט נחמד שאפשר לראות וגם להנות ממנו.
שם: Eran Jגיל: 1713/08/2002 21:09:25
6/10אייקון ציון
סה"כ סרט אקשן סטנדרטי,נחמד וסביר אבל לא מיוחד ולא מחדש שום דבר. התרגום לעברית תמוה ביותר מכיון שהשם באנגלית הוא RIDERS ולא HI RISK המתרגמים הגרועים פשוט שינו שם לאנגלית וכתבו את השם החדש באותיות בעברית....
שם: תומר ארבלגיל: 1503/08/2002 02:58:56
5/10אייקון ציון
בואו נגיד שהוא סרט בסדר... אבל לא ממש שווה את המחיר של הכרטיס...
קישורים
חץ היי ריסק (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט