פרסומת

להציל את אקו ביקורת סרט

Earth to Echo Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "להציל את אקו":
"החייזר החביב והפעלולים המרשימים לא מצליחים להציל את הסרט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Earth to Echo
משחק טיו האלם, ריס הרטויג במאי/ת דייב גרין  
ילדים
ביקורת סרט ללהציל את אקו מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מחזור חומרים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע47.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די39.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כולנו מכירים את הסרטים האמריקאים שמאוד רוצים להיות מדליקים ועכשוויים אבל הנוסחאות העלילתיות של הסרטים האלה כל כך שבלוניות ומיושנות שאפילו פעלולים מרשימים לא מצליחים להציל אותם. זה גם המקרה של סרט הילדים והנוער החדש "להציל את אקו". אני יכול אפילו לדמיין את הישיבה באולפנים בהוליווד: הבמאי דייב גרין והתסריטאי הנרי גיידן יושבים מול אנשי החליפות שמחליטים החלטות ואומרים להם "דמיינו את E.T פוגש את "פרוייקט המכשפה מבלייר" וכל זה מיועד לצעירים שגדלו לתוך עידן הציוצים וההאשטג.לכאורה הניסיון להפגיש את הז'אנר הקלאסי שסטיבן שפילברג עשה עליו טריליוני ירוקים ביחד עם הסגנון הקולנועי הפופולארי של פאונד פוטג' (Found Footage) שהפך ללהיט היסטרי בגלל "פעילות על טבעית" הוא סוג של ללכת על בטוח, אבל כשאין לך משהו אחר למכור לצופים חוץ מכאב ראש בגלל מצלמה מקפצת ועריכה תזזיתית התוצאה היא נטולת חיים ויבשושית.
העלילה מתמקדת בשלושה בני נוער בגיל 12-13: אלכס המאומץ, מונץ' החי עם אמו וטאק האפרו-אמריקאי, חובב צילום שהוריו חיים באושר ועושר. מצטרפת אליהם באיזשהו שלב גם ילדה בלונדינית בשם אמה, סוג של ברבי מרדנית, כי צריך גם ילדה כלשהי כדי לפנות גם לקהל הבנות וגם כדי שיהיה איזשהו סוג של מיני רומן. מסתבר שעומדים לבנות מחלף ענק ממש באמצע העיירה שבה גיבורינו מתגוררים ולכן משפחותיהם של הגיבורים עוזבות. מזכיר במשהו סרטים ששפילברג הפיק בשנות ה-80 כמו "הגוניס".יום לפני העזיבה הגדולה הטלפונים שלהם מקבלים כל מיני אותות מוזרים המתגלים כמפה המובילה אותם למפגש עם חייזר קטנטן ומקסים שמשמיע קולות מהדהדים ולכן אלכס מחליט לקרוא לו אקו. ארבעת הצעירים עומדים לעבור הרפתקה שאולי עבורם היא מסעירה במיוחד אבל הפוטנציאל רחוק מלהתממש והסרט הזה מתנהל עד לסופו הצפוי והבנאלי. גם כאן יש אנשים רעים נטולי אופי שרודפים אחרי הילדים, גם כאן יש חללית ענקית בסוף הסרט וגם כאן ההורים הם לא דמויות אפילו לא קריקטורות.
נקווה שסרט הנוער הבא המתאר מפגש עם חייזרים יהיה קצת יותר מפתיע, מרגש ומקסים ויצליח איכשהו בדרך נס לשחזר את הקסם הקולנועי של סטיבן שפילברג. הסרט הזה נכשל במשימה ומיועד בעיקר לצעירים שלא שמעו על E.T.
להציל את אקו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יגיל: 1514/10/2014 00:33:30
10/10אייקון ציון
סרט מדהים. טוב לחובבי מדע בדיוני. הסרט מעניין מאוד,אותי הסרט ריתק,לא רציתי שייגמר הסרט צולם בצורה של סרט כאילו-תיעודי. מומלץ בחום
שם: רותמיקושגיל: 927/09/2014 13:17:19
1/10אייקון ציון
משעמם, לא כדי לחם ללכתי עם אחי בן 7 ושנינו יצנו לא מרוצים אתם מכירים את זה ש בתקציר זה נירא יפה ואז אתם הולחם לסרט הזה וזה ממש משעמם אז זה מה שקרע לי ולאחי
שם: ארנוןגיל: 4522/07/2014 12:35:27
8/10אייקון ציון
סרט פעולה לא רע בכלל. הייתי עם ילד בן 10 שישב מהופנט וילדה בת 15 שנהנתה גם כן. מותח סוחף ועכשווי - סמארטפונים, זויות צילום ומשחק טוב של הילדים. מהנה.
קישורים
חץ להציל את אקו (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט