סקס טייפ ביקורת סרט

Sex Tape Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סקס טייפ":
"רעיון מדליק, שחקנים טובים וצוות מוכשר, אבל התוצאה מביכה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Sex Tape
משחק קמרון דיאז, ג'ייסון סיגל במאי/ת ג'ייק קסדן  
קומדיה
ביקורת סרט לסקס טייפ מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"כשרון מבוזבז"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע45.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די37.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות17.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כמה אנשים מוכשרים צריך כדי ליצור סרט רע? מסתבר שהרבה: הבמאי ג'ייק קאסדן אחראי על הקומדיה "מורה רעה" שהזכירה לכולם שקמרון דיאז היא עדיין כוכבת קולנוע סקסית. התסריטאי/במאי ניקולאס סטולר (שכנים, החבובות) וג'ייסון סיגל התסריטאי/שחקן חברו לשלל שחקנים קומיים מוצלחים בתפקידי משנה: אלי קמפר, רוב קורדרי וגם רוב לאו כדי ליצור את קומדיית הסקס המדוברת החדשה "סקס טייפ". התוצאה ילדותית ולא ראויה לקהל המבוגר שאליו הוא פונה אלא אם בדיחות שילשול עושות לכם את זה.קמרון דיאז וג'ייסון סיגל מגלמים את אנני וג'יי, זוג נשוי בתחיל שנות ה-40 לחייהם שמרוב עבודה, דאגה לילדים וסתם שגרה כבר לא מקיימים יחסי מין כמו פעם. ערב אחד, כשהם לבד, הם מנסים להחיות את חיי הסקס שלהם ומחליטים לצלם בעזרת מצלמת הטאבלט את עצמם כאשר הם נעזרים בספר הדרכה שהם השתמשו בו בעבר. התוצאה סרטון באורך של שלוש שעות שבאופן אוטומטי מוצא את עצמו מופץ לכל חבריהם וקרוביהם. היסטריים יוצא הזוג המשועמם לאסוף את כל מכשירי הטאבלט שהם חלקו לחבריהם בחג המולד האחרון.
כמו שאפשר לנחש, בסופו של המסע הלילי הם יחזירו לעצמם את האמון בחיי הנישואין שלהם ובעצמם. הבעיה המרכזית של "סקס טייפ" - מלבד העובדה שאין טייפ אלא קובץ מחשב - הוא שהסרט מתעסק בתופעה חברתית מאוד מעניינת שהופכת לנפוצה מדי יום. אנשים המתעדים את עצמם באקטים מיניים בעזרץ טאבלט או מצלמת המחשב ומעלים זאת באתרי אינטרנט פורנוגרפיים כדי שכולם יוכלו לצפות בהם. תופעה חברתית שבה אנשים נורמטיביים עם חיים שגרתיים מוצאים פורקן דווקא באקסהיביציוניזם אפילו ללא תמורה כספית.לעומת זאת "סקס טייפ" על אף שהוא מציג את גיבורי הסרט מקיימים יחסי מין, הוא עושה זאת בדרכים משעשעות ולא ארוטיות או אינטימיות. כי בהוליווד - סקס זה דבר רע ושלילי, גם אם אתם זוג נשוי עם ילדים. היחס לתופעה השוטפת את הרשת החברתית בכלל לא זוכה ליחס רציני. הסרט נוצר על ידי הזוג מתשוקה רגעית וילדותית, לא היתה להם כוונה בכלל לחשוף את חיי המין שלהם ברבים. ההפצה של הסרט היא פשוט טעות. בסופו של דבר המסר של הסרט הוא שסקס עושים במיטה רצוי מתחת לשמיכה שאף אחד לא יראה כולל המשתתפים באקט. שני מסרים חשובים נוספים: מומלץ שלא יהיו מעורבים מכשירי צילום וכמובן פורנו זה רע.
רק בסופו של הסרט בעל אתר האינטרנט בגילומו המשעשע של ג'ייק בלק מסביר לזוג וגם לצופים שאם הם צילמו את עצמם מקיימים יחסי מין סימן שיש להם בעיה בזוגיות – כאילו לא הבנו את זה קודם. סיגל ודיאז המגלמים זוג הורים מתנהגים בצורה ילדותית. אולי אם היו ליוצרי הסרט ילדים הם היו חושבים קודם כל אם ככה הורים היו אמורים להתנהג. אז אחרי מאבק עם כלב, סמים לא חוקיים, פאדיחה בבית ספר, ילד מעצבן ותפקיד משנה מביך לרוב לאו - הסלבריטאי הראשון שהסתבך עם קלטת סקס - נראה שמקוריות זה לא הצד החזק של "סקס טייפ".
סקס טייפ - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1722/09/2019 00:18:53
3/10אייקון ציון
הסרט הכי מטופש שראיתי בחיים, ללא כל ספק. הסרט פשוט מיותר, נסיון למשוך אנשים עם גופה של קמרון דיאז. העלילה טיפשית והסרט לא מצחיק.
שם: ליטלגיל: 2824/10/2018 13:14:02
2/10אייקון ציון
ראיתי את הסרט אחרי 30 דק נרדמתי למוות כאילו שקחנים סבבה תסריט לא משהו משעמם נורא חבל היו יכולים לעשות דברים יותר טובים עם הכסף שיצא על הסרט הזה..
שם: הצדיק הנאורגיל: 3829/09/2015 12:24:20
3/10אייקון ציון
עוד סרט לא מצחיק מבית היוצר של הוליווד. כל מה שיש לסרט להציע זה להראות שלקמרון דיאז עדיין יש תחת יפה, זהו! סרט לא מצחיק שנסגר אצלי אחרי חצי שעה. אני בכלל לא מזכיר את העובדה שהוא עמוס בפרסומות (ממש לא) סמויות לאפל
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט