קינגסמן השירות החשאי ביקורת סרט

Kingsman Movie Review

תמונת כתבזוהר צלח על "קינגסמן השירות החשאי":
"אחת ההפתעות הנעימות של תחילת השנה בקולנוע"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Kingsman
משחק טארון אגרטון, קולין פירת, מייקל קיין במאי/ת מת'יו ווהן  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לקינגסמן השירות החשאי מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"קצבי ומהנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע53.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די29.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות17.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ז'אנר סרטי הריגול מזוהה באופן כמעט אבסולוטי עם סרטי ג'יימס בונד. כל סרט בז'אנר מנסה, בסופו של דבר, להתכתב עם הסוכן המפורסם ביותר של עולם הקולנוע או ליצור פארודיות כגון סרטי "הפנתר הורוד" וכמובן "אוסטין פווארס". סרטי ריגול רבים גם ניסו לפנות יותר לנוער ("אלכס ריידר", "ספיי קידס"), אך כולם נכשלו. במבט ראשון "קינגסמן" אולי נראה כסרט שפונה לקהל הזה, אך הרושם הראשוני בהחלט מטעה."קינגסמן: השירות החשאי" מבוסס על סדרת ספרי קומיקס באותו שם. עלילת הסרט עוקבת אחרי ארגון ריגול בריטי חשאי ואליטיסטי שפועל מתחת לאזורים היוקרתיים של לונדון. הארי הארט (קולין פירת') מגלם את אחד הסוכנים הוותיקים בארגון. כאשר אחד מהמרגלים של קינגסמן נהרג במסגרת עבודתו, מנסה הארי לקיים הבטחה ישנה ולצרף לשורות הארגון את אגזי (טארון אגרתון), בנו של אותו סוכן שנפל במהלך שירותו והציל את חייו של הארי. אגזי מגיע מרקע עני וללא ייחוס כלשהו, וזאת בניגוד לשאר המתמודדים האריסטוקרטים והמיוחסים. סצנות המיונים עשויות באופן מצוין ובהחלט יוצרות אקסופיזציה טובה לדמויות, כשבולטת במיוחד סצנת הצניחה חופשית.
במקביל לסיפור הזה אנחנו מגלים את היעד הבא של קינגסמן- ריצ'מונד ולנטיין (סמואל ל ג'קסון), אחד מעשירי העולם, הרוקח משימה לדלל משמעותית את אוכלוסיית העולם בכדי להציל את כדור הארץ ולהשאיר בחיים רק אנשים מיוחסים ועשירים. בעוד כצופים אנחנו מבינים שולנטיין הוא מטורף לחלוטין, מנהיגי העולם בסרט לא בהכרח רואים בו ככזה. לצידו של ולנטיין נמצאת גאזל, יד ימינו של ולנטיין, שרגליה התותבות עשוית מברזל קשיח.את הסרט ביים מת'יו ווהן, שביים בין השאר את "קיק אס", ואת הדמיון לסרט ניתן לראות בסצנות האקשן הסופר מהירות ומלאות האלימות. בראשן עומדת סצנת הכנסיה המושפעת מסצנות האקשן של טרנטינו. מדובר באחת הסצנות האלימות, המטורפת והמבריקות שראיתי בזמן האחרון בקולנוע, וכזו שבהחלט תיזכר אצלכם לזמן רב. למרות הטריילר שאולי נוטה לכיוון הזה, קינגסמן הוא בהחלט לא סרט לילדים. הסרט קיבל דירוג "R" באמריקה (ובארץ הותר מגיל 16) עקב סצנות האלימות הקשות בו, וזאת לאחר שהאולפנים ניסו להתאים קצת את הסרט לקהל צעיר ולצנזר חלק מהסצנות; אך ווהן דרש להשאיר את הסרט כפי שהוא רצה.
בעוד שבפרנצ'ייז של "ג'יימס בונד" הסרטים האחרונים הופכים לכבדים ורציניים יותר ויותר, ווהן מחליט לשמור בסרט שלו על רמה מסוימת של קלילות שבאה לידי ביטוי בעיקר דרך ההומור הרדוד (והאפקטיבי)- אך לא רק. הקלילות הזו שוררת על כל הסרט מבחירת הנשקים של המרגלים ועד לסצנות השיא של הסרט שלא הופכות בשום שלב לרציניות מדי ושומרות על האווירה הקלילה ועל הייחודיות של הסרט.יחד עם קאסט מצוין ווהן הצליח ליצור סרט אקשן ששומר על קלילות מסוימת ושם מצוי כוחו. עם סצנות אקשן מצוינות, עלילה לא רעה, טוויסטים וכמה סצנות מבריקות (ביניהן פרסומת פשוט מבריקה ל"מקדונלדס") קינגסמן הוא בהחלט אחת ההפתעות הנעימות של תחילת השנה בקולנוע.
קינגסמן השירות החשאי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Eyal Peryגיל: 2926/12/2017 00:20:03
8/10אייקון ציון
סרט מומלץ. מצד אחד - הרבה אקשן ועיניין מצד שני - קצת ילדותי עם כמה קטעים שטותיים. סרט ההמשך לעומת זאת מאכזב.
שם: nanaגיל: 2814/08/2017 14:00:54
10/10אייקון ציון
כייפי בטירוף ואכזרי. כיף אחד גדול שמצליח לשלב בין הומור חד וגס לסצנות פעולה מבלי לזלזל בצופים, סצינת הכנסייה היא אחת מהסצנות הכי כייפיות ואכזריות של העשור. כשתראו את הסרט צפויה לכם הנאה גדולה. מהבמאי של "קיקאס" המצוין. מומלץ!!!
שם: דב ישראליגיל: 4026/09/2015 18:41:34
8/10אייקון ציון
Kingsman The Secret Service ארגון מרגלים סודי שמגייס ילד רחוב בצלו של איום עולמי ע"י מטורף עשיר...העלילה לא הצד החזק של הסרט הנ"ל אבל הוא עשוי בצורה שכיף להעביר איתו את הזמן ובנוסף יש אחלה אקשן, סה"כ סרט שכיף לראות אותו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט