אנגרי בירדס: הסרט ביקורת סרט

The Angry Birds Movie Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אנגרי בירדס: הסרט":
"הומור ביבים בסרט ילדים פוגעני ומביך"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Angry Birds Movie
דיבוב ביל היידר, ג'וש גאד, ג'ייסון סודיקיס, דני מקברייד, פיטר דינקלג' במאי/ת פרגל ריילי, קליי קייטיס  
אנימציה
ביקורת סרט לאנגרי בירדס: הסרט מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"נמוך ומשמים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע56.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפעמים כדאי להתחיל עם המילים הטובות כשאין הרבה מהן: אז האנימציה בסרט "אנגרי בירדס" ממש מוצלחת. הסרט ממש יפה לעין. היו לפחות 2-3 סצנות שצחקקתי בהן. באלו סצנות מדובר? אינני זוכר וחלפה בסך הכל יממה מאז שצפיתי בסרט. מוצר הצריכה הזה, שקשה לקרוא לו סרט ומבוסס על המשחק הידוע, הוא בסך הכל מזון מהיר שכל מטרתו היא לנצל את הפופולריות של המשחק ולסחוט מהקהל שצמא לבידור עוד קצת מזומנים. התוצאה זניחה.לעומת סרט אנימציה איכותי כמו "זוטרופוליס" שנשען על תסריט כתוב לעילא והאנימציה בו היא רק כלי כדי להגשים אותו, נראה שיוצרי הסרט הזה לא שאפו גבוה מדי. האחראים למחדל הם התסריטאי ג'ון ויטי מסרטי "אלווין והציפמנקס" ושלל סדרות כגון "המשרד", "משפחת סימפסון", "עלי G",ו"סאטרדי נייט לייב" והבמאים פרגל ריילי וקליי קייטיס שזהו סרטם ראשון. התוצאה לא ממש מבריקה בלשון המעטה, והשאלה המרכזית שנשאלת היא - למי הסרט הזה בכלל מיועד?
מזמן לא צפיתי בסרט אנימציה המיועד לכל המשפחה כאשר הוא נשען בעיקר על הומור וולגרי המתמקד בהפרשות משלל סוגים שהגוף של הציפורים השונות מספק לנו. כולל סצנה ארוכה ומביכה הקשורה להטלת מים של אחת הדמויות המרכזיות ואף שתייה שלהן. אני לא מתחסד, אין לי שום בעיה עם הומור ביבים נמוך, אבל רצוי שהוא יהיה מצחיק. אני בהחלט חושב שהסרטים של סשה ברון כהן מצחיקים על שלל הגסויות הוולגריות שלהם אבל זה בדיוק מה שאנחנו מצפים לראות כשאנחנו הולכים לראות סרט של הקומיקאי הבריטי ולא מה שאנו מצפים לו בסרט אנימציה שמיועד לכל המשפחה.אם כן, למי הסרט הזה מיועד? העלילה ילדותית, רדודה ועם דמויות לא מעניינות ולא מקוריות. ההומור מזכיר את מיטב הסצנות הרעות, המביכות והלא בוגרות בסרטיו הכושלים של אדם סנדלר. אני לא הייתי נותן לנפש חיה לסבול את 97 הדקות של הסרט הזה שלפי סופו המפיקים מתכננים לו סרט המשך.
כמו כל סרט קולנוע האשמה העיקרית היא בתסריט ובהחלטה של המפיקים והבמאים לממש אותו. עם עלילה כושלת, דמויות לא מעניינות, הומור ביבים נחות ולא מצחיק, כל מה שנותר הוא סרט מוצלח מבחינה ויזואלית והמון קומיקאים ושחקנים מוכשרים שמתבזבזים כאן על דיבוב: ג'ייסון סודיקיס, ג'וש גאד, מאיה רודולף, ביל היידר פיטר דינקלג' ואפילו זוכה פרס האוסקר - שון פן.העלילה, אם היא מעניינת מישהו מכם, מתארת אי המאוכלס כולו בידי ציפורים מאושרות מלבד רד, ציפור אדומה עם מזג חם ופתיל קצר. יחד עם חבריו לסדנת ניהול עצבים: ספידי צ'אק, ובומב האאוטסיידרים הם חושפים מה באמת עומד מאחורי הגעתם לאי של החזירים הירוקים והמסתוריים. אני חייב להודות שבשליש האחרון של הקרב בין הציפורים לחזירים, הסרט משתפר במקצת אבל עדיין לעומת "זוטרופוליס" ואפילו "קונג פו פנדה 3", הסרט הזה באמת לא ראוי שתבזבזו עליו את כספכם.
אנגרי בירדס: הסרט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Nazgulגיל: 2105/06/2017 08:25:15
10/10אייקון ציון
הייתי מכור למשחק "אנגרי בירדס" כשהייתי בתיכון וכששמעתי שעשו סרט עליו כל מה שרציתי היה לראות אותו. משום מה לא יצא לי לראות את הסרט בקולנוע אבל אתמול ראיתי אותו בפעם הראשונה בטלוויזיה והופתעתי מאוד, או שבעצם לא. בניגוד למה שהמבקרים אומרים הסרט הזה הוא סרט מדהים ומצחיק שממש כיף לראות והוא לא ארוך מידי או מתוחכם מידי, סתם כיף בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים. זה לא הפתיע אותי כי ידעתי בדיוק מה אני אקבל והכרתי היטב את האנגרי בירדס, אבל גם למי שפחות בקטע של המשחק הזה או שלא מכיר (וכאילו שיש כאלה) הסרט הזה יכול להוות שעה וחצי של בריחה מהמציאות לעולם צבעוני וכיפי, כמו שסרט אנימציה צריך להיות.
שם: .MOR Rגיל: 1301/10/2016 19:39:28
5/10אייקון ציון
סרט בינוני ומשמים !!! האנימציה נהדרת, הבדיחות משעשעות ורוב הדיאלוגים מעניינים (למרות שהם פשוטים מאוד) אבל הפס-קול מעצבן לפעמים, הדיבוב העברי גרוע והתסריט והעלילה צפויים, לא מקוריים ולעיתים נמרחים מדי. בקיצור, לילדים מתחת 9 בלבד, השאר עדיף לדלג !!!
שם: מירוןגיל: 601/08/2016 19:23:51
10/10אייקון ציון
סרט מצוין. יש בו שלושה ציפורים שלא אוהבים אותם, אחד אדום, אחד צהוב ואחד שחור. אבל שלושת הציפורים האלה חברים. סרט טוב, שווה לראות אותו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט