מכסחות השדים ביקורת סרט

Ghostbusters Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מכסחות השדים":
"חידוש מוצלח שהוא מחווה אוהבת לקלאסיקה משנות ה-80"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ghostbusters
משחק מליסה מקארתי, קריסטין וויג, ביל מארי, כריס המסוורת', סיגורני וויבר, אנדי גרסיה, לסלי ג'ונס במאי/ת פול פייג  
קומדיה
ביקורת סרט למכסחות השדים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הנשים שולטות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע59.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די16.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות23.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פול פייג' הוא כרגע במאי הקומדיות המסחריות הטוב ביותר שפועל בהוליווד, כאשר סרטיו סובבים סביב נשים דומיננטיות ומצחיקות. עכשיו הוא חוזר עם חידוש מכובד ללהיט משנת 1984, אחד הסרטים הקלאסיים המכוננים של שנות ה-80. אולפני סוני מחזירים את "מכסחי השדים" למסך הגדול ופייג' יחד עם התסריטאית קטי דיפולד (איתה עבד על "עצבניות אש") מצליחים לעמוד במשימה ולספק לקהל הצופים מנת Fun מושלמת ללילות הקיץ החמים.זהו גם שיתוף פעולה רביעי במספר של פייג' עם מליסה מקארתי אחרי ההצלחות המסחררות של "מסיבת רווקות", "עצבניות אש" ו"מרגלת". הפעם יש למקארתי שלוש שחקניות חיזוק וגם שחקן חיזוק מפתיע במיוחד. קריסטן וויג חוזרת לעבוד עם פייג' ומקארתי 6 שנים אחרי שהפכה לשחקנית מבוקשת בעיקר בסרטי קולנוע עצמאיים בעקבות ההצלחה של "מסיבת רווקות". אליהן מצטרפות שתיים מהכוכבות של תוכנית המערכונים Saturday Night Live: הקומיקאית הלסבית קייט מקינון בת ה-32 ולזלי ג'ונס - אפרו אמריקאית בת 48 גבוהה ומלאה. השתיים מעניקות לצוות טאץ' ניו-יורקי עכשווי.
היו אפילו שמועות שדמותה של מקינון תנהל פלירט כלשהו עם מקארתי אבל לפי פייג' אולפני "סוני" התנגדו לרעיון וכך מה שהייתה יכולה להיות הפתעה שתשנה את כל מה שהורגלנו לראות עד כה בקולנוע ההוליוודי המסחרי נעלם לחלוטין. בכל זאת אין ספק שמקינון ופייג' מצליחים לטעון את דמותה של המדענית הפריקית ג'יליאן הולצמן בנוכחות קווירית אלטרנטיבית מדליקה שכל אחת עם ראדאר לסבי תרגיש.כפי שניתן להבין לנעליהם של ארבעת מכסחי השדים נכנסות ארבע נשים כובשות. העלילה פשוטה מאוד - יש מזימה להציף את העיר ניו יורק ברוחות ומכסחות השדים יוצאות לעצור את הבלגן. לנעלי המזכירה נכנס גברבר, ולא סתם חתיך תורן אלא כוכב קולנוע אמיתי. השחקן האוסטרלי כריס המסוורת', כוכב סרטי "ת'ור" ו"הנוקמים" מתגלה ככשרון קומי טבעי. הוא מגלם את פקיד הקבלה הטיפש באופן קיצוני הנושא את השם קווין. למרות חיזוריה של וויג, נראה שהוא בעיקר מאוהב בעצמו. כל משפט שהמסוורת' מוציא מהפה וכל סצנה איתו היא פשוט תענוג שמיימי. מאחר וכמות הבדיחות המקוריות וההזויות ביותר שייכות לדמותו המשנית נראה שזאת הדמות שדיפולד ופייג' הכי נהנו לכתוב.
לאורך 116 הדקות ניתן להבחין בשחקנים מהסרט המקורי בתפקידי אורח (למעריצי שני הסרטים הקודמים יש הפתעה בסוף הכתוביות), אבל הם לא מגלמים את הדמויות המקוריות אלא דמויות משנה חדשות שמופיעות במקרה הטוב לכמה דקות ספורות, וכך חולפים על המסך ביל מארי, דן אקרויד, סיגרוני וויבר, אנני פוטס והרני הדסון. ישנן גם פנים חדשות בתפקידי משנה כגון צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), אנדי גארסיה, אד ביג'לי ג'וניור, ססלי סטרונג (SNL) וזאק וודס ("עמק הסיליקון").לקראת מה שנראה כמו סדרה חדשה של סרטים נקווה שהיוצרים יצליחו לעלות שלב בהומור וגם בהפחדות. בסך הכל כמעט כל דקה בסרט עובדת והוא משלב בקלילות בין רגעים מצחיקים למתח, אימה ופעולה. "מכסחות השדים" הוא מוצר צריכה נוסטלגי שישמח את מי שאהב את המקור אבל הוא גם קומדיה קייצית מבדרת למי שלא מכיר את הסרט הקלאסי והוא בהחלט מתאים לכל המשפחה.
מכסחות השדים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: nanaגיל: 2906/04/2017 17:31:45
8/10אייקון ציון
קאסט מושלם, אחלה בימוי. לפני שהסרט יצא הוא ספג ביקורות שליליות והתקפות אך אם להגיד את האמת כל מי שהתנגד הם אנשים שמקנאים שאין שחקן גבר בעולם שמוכשר כמו קייט מקינון, אבל מה לעשות קנאה, וכשהסרט יצא הוא הוכיח שהוא יודע לספק הנאה עם קאסט מושלם עם קריסטן וויג (אחת מהשחקניות הכי מצחיקות שפועלות כיום בעולם), מליסה מקהארטי (מי לא מכיר אותה), לזלי ג''ונס (פרועה ואנרגטית) וקייט מקינון (שכפי שנאמר מקודם השחקנית הכי מוכשרת שפועלת כיום בעולם, יותר מוכשרת מכל גבר אחר). הבמאי הוא פול פייג, הוא לא הבמאי הקומי הטוב ביותר אך אין במאי אחר שהיה מביים את הסרט הזה טוב יותר. מומלץ
שם: דב ישראליגיל: 4104/02/2017 00:01:34
6/10אייקון ציון
Ghostbusters סרט חביב לא מעבר...לא מצחיק וחבל, עלילה נסבלת.
שם: Mגיל: 5730/12/2016 23:26:30
4/10אייקון ציון
מתחיל נחמד וכיפי, פה ושם קטעים מגלגלים באמת, לא לוקח את עצמו ברצינות ומצליח לעניין ופה ושם למתוח.... אבל ככל שנמשך פשוט מאבד את זה עד שהחצי שעה האחרונה ממש ממש נמשכת לנצח...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט