הכתובת הייתה על הקיר. להמשכונים של סדרות סרטים אהובות עם שחקנים אחרים לא יצא שם טוב ומוניטין של מסחטת כספים מהצופה. במשך שבע שנים מאז "גברים בשחור 3" ישבו וחשבו מפיקי סוני וקולומביה איך להמשיך עם הפרנצ'ייז. מספר פרויקטים נגנזו, ביניהם MIB 23, קרוסאובר עם סדרת "ג'אמפ סטריט", שנשמע כמו הסרט הכי מגניב שיכול להיות. בסופו של דבר קיבלנו את "גברים בשחור: אינטרנשיונל" שמתמקד בסניף של הסוכנות בלונדון, מה שנקרא רחוק מהעין רחוק מהלב, בבימויו של פ. גרי גריי שידוע כבמאי מאוד לא מאוזן ("בי קול", "היישר מקומפטון"). בצירוף מקרים מעניין, גם "בי קול" הנוראי היה סרט המשך ל"תפוס את שורטי" של בארי זוננפלד, הבמאי של טרילוגיית "גברים בשחור", מה שהופך את גריי למקלקל סדרתי עבור זוננפלד.אז למה בכל זאת היו לנו ציפיות? על פניו היתה תחושה שהאופלנים מגייסים את התותחים הכבדים ועושים הכל כדי שהסרט יצליח. על התסריט הופקדו הכותבים של "איירון מן", צוות השחקנים כולל את הזוג המנצח מ"תור: רגנרוק", כריס המסוורת ותסה תומפסון, וגם את ליאם ניסן, אמה תומפסון, קומל ננג'יאני ועוד. גם הנוסטלגיה עשתה את שלה – אמנם זה מרגיש כאילו רק אתמול ישבנו וראינו את ויל סמית וטומי לי ג'ונס נלחמים בחייזרים בחליפות שחורות, אבל עברו 22 שנים מאז הסרט הראשון ורצינו מאוד לחזור לעולם ההוא. ב"אינטרנשיונל" הסוכנים ג'יי וקיי מונצחים בכבוד בתמונה על קיר משרדו של טי העליון (ליאם ניסן), מנהל הסניף הלונדוני.
פרסומת
העלילה מתמקדת במולי (תסה תומפסון), בחורה שחוותה פגישה עם חייזר בילדותה אבל נמנעה ממחיקת זכרון על ידי גברים בשחור והתבגרה עם החלום לאתר אותם ולהצטרף אליהם. לאחר שהיא מצליחה לחדור לסניף הניו יורקי המוכר לכולנו לטובה, היא נשלחת לתקופת מבחן בלונדון וחוברת לסוכן H (כריס המסוורת') בעיצומו של משבר אינטרגלקטי הכולל ארגון רשע בשם כוורת, שני חייזרים תאומים רצחניים שיכולים לשנות מצב צבירה של כל חומר וחפרפרת בתוך הסוכנות. לסוכנים חובר חייזר כיס דמוי כלי שחמט בשם פואני (קומל ננג'יאני, "חולי אהבה").יש לא מעט דברים טובים בסרט שעדיין לא מספיקים כדי להציל אותו. אחרי רבע שעה ראשונה באמת מצוינת, הסרט מאבד אחיזה בעולם שאותו הוא אמור לתאר ונגרר להגזמות מיותרות. בסצינת חילופי האש הראשונה עם החייזרים התאומים, שני הסוכנים מפרקים מהרכב שלהם עוד ועוד נשקים נסתרים בגודל עולה, עד שזה הופך למגוחך. תסה תומפסון, אולי המטאור הכי בולט בהוליווד בחמש השנים האחרונות עם הספק מרשים שכולל שני סרטי "קריד", "תור: רגנרוק", "ווסטוורלד" ועוד, נהדרת גם כאן והדמות שלה חביבה אבל חד מימדית. כנ"ל לגבי כריס המסוורת, שהכריזמה והחן שלו לא מוטלים בספק, אבל מתנהג כל הסרט כמו תור השמן ב"סוף המשחק" בלי שום הצדקה עלילתית.
הדמות של פואני, שאמורה לשבור את המתח עם אתנחתות קומיות, הופכת למאוסה ומעצבנת אחרי שתי בדיחות מתוך עשרים, וגם אין ממש מתח לשבור. כמות החייזרים השונים והעיצוב המוגזם שלהם גרמו לי לחשוב לא פעם שאני צופה בסרט מסדרת "חיות הפלא". בכלל, ההתרחשויות ברוחבות לונדון ועיצוב המשרד המקומי של הסוכנות משדרים אווירה חזקה של הארי פוטר, וזה בגלל הכישלון המוחלט לייחד את גברים בשחור מול עולמות פנטסטיים אחרים.למרות כל הכלים העומדים לרשותו, "גברים בשחור: אינטרנשיונל" הוא חזרה מאכזבת של הסדרה האהובה לקולנוע. העלילה שטחית, התסריט לוקה בחסר, דמויות המשנה לא מעניינות, האקשן משמים והבדיחות לא פוגעות. אפילו המחווה הקומית לתור, כשהמסוורת מרים פטיש באמצע קרב והבעת ניצחון על פניו, נאבדת אי שם בתוך השעמום הכללי של הסרט. גם התגלית הגדולה כביכול על זהות החפרפרת לא הרשימה, כי אפשר לדעת את זהותה עוד לפני הצפייה בסרט רק מלהסתכל על רשימת השחקנים. ההעמסה של מיני חייזרים ונשקים חדשים רק פוגעת בסרט עוד יותר ומדגישה שוב את האמת האוניברסלית שלפעמים פחות זה יותר.
הסרט נראה כמו פארודיה על סרטי "גברים בשחור". משעשע והמון אקשן והרבה חיות משונות אבל מה העלילה ? איפה המתח ? לו זו הייתה קומדיה בלבד - ניחא (קומדיה סבירה) אבל כסרט שאמור לספק גם עלילה ומתח - לא רציני
שם:יוסי בגיל:3423/09/2019 09:56:47
4/10
סרט מאכזב ביותר, אינו מחדש דבר והשחקנים לא משתווים לקודמיהם בתפקיד.
שם:עופרגיל:4810/07/2019 00:38:14
6/10
נחמד, קצת אידיוטי, לדעתי פחות טוב מהסרטים הקודמים. היו כמה קטעים נחמדים אבל ממש השטיחו את הסרט לרמת צלחת מבחינת כל העלילה, החוצנים וכ"ו.