צעצוע של סיפור 4 ביקורת סרט

Toy Story 4 Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "צעצוע של סיפור 4":
"סיום ראוי לסדרה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Toy Story 4
דיבוב טום הנקס, טים אלן, פטרישיה ארקט, ג'ון קיוזאק, קיאנו ריבס, דון ריקלס, בטי ווייט במאי/ת ג'וש קולי  
אנימציה
ביקורת סרט לצעצוע של סיפור 4 מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"פשוט מקסים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די29.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אי שם ב-1995 יצא הסרט "צעצוע של סיפור", הסרט הראשון של חברת פיקסאר וסרט האנימציה הממוחשב הארוך הראשון שהופץ באופן מסחרי. הסרט הציג לעולם את הצעצועים של הילד אנדי שקמים לתחייה כשאנדי לא בסביבה וביניהם וודי הקאובוי (טום הנקס) ובאז שנות אור האסטרונאוט (טים אלן).דרך סיפור על צעצועים הצליחו יוצרי הסרט להגיד כמה דברים על מערכות יחסים, על נאמנות לחברים ועל ילדות מול בגרות. הסרט היה להצלחה כלכלית עצומה וזכה להערכה ביקורתית מקיר אל קיר. בעקבותיו נוצרו שני סרטי המשך מוצלחים אף יותר, שהוסיפו עוד רבדים לדמויות ולמסרים שהפכו אפלים ומורכבים. כעת מגיע החלק הרביעי שאמור לסיים (ככל הנראה) את הסדרה באופן סופי ומוחלט.
24 שנים אחרי הסרט הראשון אנו פוגשים את הצעצועים מהסרטים הראשונים ואת בעלת הבית החדשה שלהם, בוני. וודי מתלווה לבוני ביומה הראשון בגן שם היא יוצרת את "פורקי" (מזלגוני בגרסה העברית) מזלג מפלסטיק שמתעורר לחיים והופך למעין צעצוע. אפשר עד מחר להרהר בכל הנושא של האדם כבורא, הילד כמלך על הצעצועים שלו ועל יצור שקם לתחייה למול עיני הצופה ושואל שאלות קיומיות.המצב מסתבך כשבוני והוריה יוצאים לטיול ומזלגוני קופץ מהרכב ו-וודי חש להצילו. הצמד חמד מגיעים לאזור שיש בו לונה פארק וחנות עתיקות. בסרט יש המון כמיהה לעולם שנגוז ואיננו עוד, ממש כמו הילדות שנעלמה והותיר את הילד כמבוגר, בדומה לאנדי הבעלים המקורי של הצעצועים. בחנות העתיקות נמצאת הבובה הוותיקה גבי שלצידה מספר בובות משרתות העונות לשם בנסון. עוד פוגש וודי את בו, בובת פורצלן שאליה חש קשר עז בעברו ובתחילת הסרט עזבה את הבית כדי לשמש כמנורה בבית של מישהו אחר.
גבי לוכדת את מזלגוני וחושקת בקפיץ שמאפשר לוודי לדבר. היא חושבת שכבובה מדברת היא תוכל להקסים את נכדתה של מנהלת חנות העתיקה ואותה ילדה תיקח אותה מהחנות. כרגיל בסרטי "צעצוע" העלילה רק הסתבכת, ההרפתקאות מתרחשות בקצב מסחרר והאנימציה יפהפייה. הסוף די מפתיע ומאוד מאוד מרגש. "צעצוע של סיפור 4" הוא סיום ראויה לסדרה נהדרת, מלאת תעוזה שדרך צעצועים והעיסוק בהם מעלה הרבה מאד סוגיות שקשורות לילדות, לחיים ואפילו למוות. בסופו של דבר התוצאה מקסימה.
צעצוע של סיפור 4 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הארוויגיל: 1730/10/2019 23:35:02
8/10אייקון ציון
סרטי "צעצוע של סיפור" 1 ו-2 הם מהסרטים האהובים עלי ביותר. אפילו שאהבתי גם את 3 ו-4, אותם אהבתי פחות. העלילה בסרט הזה עדיין כיפית כמו בסרטים הקודמים, הצעצועים עדיין לבביים, אך יש עומס של צעצועים, ודמויות ישנות ואהובות כמו רקס ומיסטר פוטייטו מקבלות כמה שורות בודדות כל הסרט. הסרט לא מושלם ויש בו קצת עצלנות כתיבתית אך הוא עדיין סרט טוב עם קומדיה משובחת, אולי הסרט המצחיק ביותר בסדרה.
שם: מאיהגיל: 3029/10/2019 22:17:24
2/10אייקון ציון
בתור אחת שממש אהבה את הסרטים הקודמים וחשבה שהם מדהימים, חייבת להודות שהסרט הזה זוועתי בעיני והורס את כל הסדרה. הסרט השלישי הסתיים בצורה סימבולית ומרגשת ויכל להוות סיום מושלם לסדרה, אבל במקום זה החליטו לסחוט עוד כסף עם הסרט המיותר הזה עם סיום מאכזב שלא מתאים לאופי של הדמויות ופשוט הרס את כל הסיפור. העלילה משעממת, הזויה, ולא מתקרבת לרמה של הסרטים הקודמים. מלא קטעים שפשוט נראים לא קשורים או לא הגיוניים אפילו בעולם של הסרט, וסיום פשוט מבאס. גם התעלמות כמעט מוחלטת מכל הדמויות הקלאסיות חוץ מוודי עצמו, אפילו באז שנות אור היה לא יותר מתפאורה בסרט הזה. הייתי נותנת ציון 1, אבל הסרט מקבל 2 רק בגלל שפורקי עצמו ממש חמוד והוא נקודת האור היחידה בסרט. מבחינתי מעדיפה לזכור את הסדרה רק עד הסרט השלישי ולדמיין שהרביעי לא קרה מעולם.
שם: איציק גורגיל: 4619/10/2019 00:17:20
8/10אייקון ציון
מרגש מצחיק ומחמם לב! והשירים של רנדי ניומן מעולים.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט