פרסומת

מלך האריות - גרסת סינמקס ביקורת סרט

The Lion King Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "מלך האריות - גרסת סינמקס":
""מלך האריות" גרסת הסינמקס הוא ללא ספק סרט הילדים הטוב המוקרן על מסכי הקולנוע בארץ וחווית הצפייה על המסך הענק הופכת אותו לחובה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Lion King
משחק קולות: ג'רמי איירונס, וופי גולדברג, מת'יו ברודריק, רואן אטקינסון במאי/ת רוג'ר אלרס, רוב מינקוף  
ילדים
ביקורת סרט למלך האריות - גרסת סינמקס מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
""מלך האריות" גרסת הסינמקס הוא ללא ספק סרט הילדים הטוב המוקרן על מסכי הקולנוע בארץ וחווית הצפייה על המסך הענק הופכת אותו לחובה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע16.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די81.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות1.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
צפייה ב"מלך האריות" גרסת הסינמקס מקנה פרוש מחודש למשפט "עולמו הקסום של דיסני". המסך הענק ומערכת הסאונד המשוכללת שואבים את הצופה אל תוך הציורים המקסימים, השירים המלהיבים והדמויות המצוינות שמאכלסות את אחד מסרטי האנימציה הטובים של כל הזמנים. הצפייה בסרט על המסך הענקי היא חוויה תרבותית שונה לחלוטין מצפייה בסרט על מסך רגיל והאפקט הרגשי שיש לסרט על הצופה הוא גדול בהרבה."מלך האריות" יצא בשנת 1994 ועד מהרה הפך לסרט האנימציה הרווחי של כל הזמנים. 789 מיליון דולרים הכנסות ברחבי העולם מציבים את הסרט במקום ה- 11 ברשימת שוברי הקופות של כל הזמנים. הסרט נפתח בסצנה מרהיבה בה מתאספות כל החיות בציפייה לראות את יורש העצר הצעיר שנולד זה עתה, סימבה. מי שלא מגיע לטקס הוא סקאר, דודו של האריה הצעיר, שחושש כי פספס את ההזדמנות להיות יורש העצר. סקאר מתכנן לרצוח את מופסה, מלך האריות, ולהאשים את בנו סימבה.
לא ניכנס לעלילה כי בניגוד לחלק גדול מסרטי האנימציה כאן דווקא המפנים הדרמטיים חשובים ביותר ולא היינו רוצים להרוס לאלו מכם, אם יש כאלו, שעדיין לא ראו את הסרט. "מלך האריות" מורכב מדמויות מצוינות, החל ממופסה המלכותי (ג'יימס ארל ג'ונס), דרך סקאר המאיים (ג'רמי איירונס) והצבועים המשעשעים (וופי גולדברג, צ'יץ מרין) וכמובן טימון (נתן ליין המצוין) ופומבה (ארני סבלה). אולי בחירת השחקנים המושלמת בסרטי אנימציה מאז "ספר הג'ונגל". שילוב המוסיקה המצוינת של האנס זימר שזכה בפרס האוסקר, עם השירים של אלטון ג'ון שזכה באוסקר על השיר Can You Feel the Love Tonight סוגרים את המעגל האומנותי של הסרט והופכים אותו לאחד הסרטים המצויירים הטובים של כל הזמנים.אולם הסינמקס בצומת גלילות הוא גדול ומאוג נוח לישיבה. המלצה לקהל הישראלי שלא רגיל למסכי ענק, לרכוש כרטיסים לשורות האחרונות. סצנת הפתיחה, השיר המצויין "מעגל החיים", מעבירה רעד בצופה ולא אחת נשמעו קריאות "וואו" בקהל. פרצופו של מופסה המלכותי על מסך בגובה של שלוש קומות הוא דבר שמשאיר רושם לאורך זמן רב. מנוסת הבהלה של הגנו, נראית אמיתית יותר עד שלעיתים מרגיש הצופה צורך להתחבא מתחת לכסא. הסאונד המדהים באולם מוסיף מימד נוסף והכרחי והנאה. קשה מאוד להעביר את חווית הצפייה במילים, היא פשוט גדולה מהחיים וכל מילה שתירשם רק תגמד אותה. על כן כל מה שנותר לאמר הוא, רוצו לבית הקולנוע!
מי שאמר שהגודל לא משפיע לא ראה את "מלך האריות" בסינמקס.לסיכום: "מלך האריות" גרסת הסינמקס הוא ללא ספק סרט הילדים הטוב המוקרן על מסכי הקולנוע בארץ וחווית הצפייה על המסך הענק הופכת אותו לחובה. 9+ בסולם אלון.
מלך האריות - גרסת סינמקס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: adel hasanגיל: 12308/06/2007 16:12:47
10/10אייקון ציון
שלום אני רקיתי את הסרט הזה הוא אחלה סרט לילדים הקטנים חובה לראות
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט