פרסומת

חבורת חיות המחמד ביקורת סרט

Pets United Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "חבורת חיות המחמד":
"רובין הוד פוגש את "שליחות קטלנית" בגרסת בעלי החיים המצוירת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Pets United
משחק גל שמי, עדי ארד, אוראל צברי, קובי ליקורמן, מיה אלון, אורי זלצמן במאי/ת ריינרד קלוס  
ילדים
ביקורת סרט לחבורת חיות המחמד מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"עומס עלילתי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע38.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די53.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרטים שבעלי חיים הם הגיבורים הראשיים הם בדרך כלל מתכון מנצח. בסרט הצופים מתוודעים לעולמם הסודי של בעלי החיים החמודים שנמצאים במצוקה וישנה הזדהות עם הדמויות השונות. "מוצאים את נמו", "זוטרופוליס", "מדגסקר" ו"לשיר" הם רק חלק מהסרטים המוצלחים בז'אנר. אך לעתים יש גם אסונות כמו הסרט הוולגרי "רקסי המלך" או "תעלול של טיול" המאכזב. "חבורת חיות המחמד", ששמו דומה באופן משמעותי לסרט "חייהם הסודיים של חיות המחמד" ואף ניתן להתבלבל ולחשוב שמדובר בסרט המשך שלישי, הוא בהחלט לא נפילה אך רחוק מלענות על ציפיות הצופים.עלילת הסרט מתרחשת בעולם בו הרובוטים שולטים. הם נמצאים בכל מקום ומכתיבים את החוקים. גיבור הסרט הוא כלב רחוב בשם רוג'ר, שמשמש "רובין הוד" של החיות חסרות הבית. הוא גונב ממרכולים גדולים ומבתיהם של עשירים ומחלק את שללו בין חבריו הרעבים. התפנית בעלילה מתרחשת כשראש העיר מגרש את התושבים ובעלי החיים ומנסה יחד עם הרובוטים שברשותו להשתלט על העיר ולהשמיד את כל מי שעומד בדרכם. כתוצאה מהמצב, מאחדים כוחות רוג'ר היחפן, בל חתולת הבית המתנשאת, רונאלדו הפודל השרירן, וולטר כלב הפאג המפונק, סופי החזירה האמיצה ובוב הרובוט הרגיש. הם יוצאים להרפתקה מסוכנת שמטרתה להילחם בראש העיר וברובוטים שלו ובדרך הם מבינים את הדברים המהותיים בחיים, מגלים אומץ לב והופכים לחבורה מאוחדת ומגובשת.
רינהרד קלוס, שבעברו כתב וביים את הסרט "טרזן" (2013), כתב תסריט שמכיל מספר רעיונות. האחד, השתלטות המכונות על בני האדם, רעיון שמזכיר מאוד את סדרת סרטי "שליחות קטלנית". שנית, רובין הוד שגונב מהעשירים ועוזר לעניים. שלישית, במצבי משבר נוצרות חברויות אמת שלא תלויות בדבר שלא היו קורות אילולא נאלצו להתמודד יחד. רביעית, הצגת המצב האקולוגי החמור. כל אחד מהרעיונות הוא יפה ואף חשוב, אך לא כולם מתאימים לקהל היעד שהוגדר – ילדים.בנוסף, דחיסת הרעיונות יחד בתסריט אחד גורמת לעומס עלילתי רב שמקשה לעקוב אחריהם. ובמילים אחרות: סלט של רעיונות ואידיאולוגיות שנדחסות לתוך סרט המיועד לזאטוטים שבסופו של דבר יוצרים בלגן שלם. כתוצאה מכך, המסרים הרבים לא מועברים בצורה המיטבית ונבלעים. "תפסת מרובה, לא תפסת". גם האנימציה של הסרט די בנאלית ולא מספיק מוצלחת.
בניגוד לעלילה הדחוסה, הקצב של הסרט די מהיר. לעתים אפילו מהיר מדי. יש לציין כי ישנן סצנות מסוימות מעט מפחידות ולכן קהל היעד צריך להיות מגיל חמש. החלקים שמצילים את הסרט הם: ראשית, החיות המצוירות המדובבות. הבולטים בגרסה המדובבת לעברית הם רוג'ר (גל שמי), בל (עדי ארד), רונאלדו (אוראל צברי) ובוב הרובוט (קובי ליקורמן). ושנית, הבדיחות שברובן משעשעות ותורמות לפרצי צחוק מצד הקהל הצעיר והמבוגר.מדובר בסרט משעשע וחביב שמכיל מסרים של חברות אמת, אומץ לב וקבלת האחר והשונה. כלומר, אין לשפוט אדם (ובמקרה זה גם בעל חיים או מכונה) באופן סטראוטיפי, אלא לתת לו הזדמנות להוכיח עצמו. המסרים מועברים יפה ועם הומור ובהחלט יוצאים מהקולנוע עם טעם טוב ומתוק. מתוק מדי.
חבורת חיות המחמד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יפית מוכתרגיל: 3909/03/2020 18:07:06
9/10אייקון ציון
סרט מקסים עם מסר חברי, הילדים שלי ממש נהנו מומלץ בחום !! (לילדים מעל גיל 5 )
שם: אורטל רגיל: 3609/03/2020 14:46:53
8/10אייקון ציון
סרט מהנה. בתי נהנתה מחווית הצפייה. מעביר מסר חשוב על ערך החברות
שם: אסתי ויצפלדגיל: 3609/03/2020 11:10:29
9/10אייקון ציון
הייתי בסרט ביחד עם הילדים שלי וממש נהננו . מומלץ בחום!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט