זוג יונים ביקורת סרט

The Love birds Movie Review

תמונת כתבנמרוד שובל על "זוג יונים":
"איסה ריי וקומייל ננג'יאני מגישים הומור במיטבו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Love birds
משחק איסה ריי, קומייל ננג'יאני במאי/ת מייקל שוולטר  
קומדיה
ביקורת סרט לזוג יונים מאת נמרוד שובל | כתב ומבקר קולנוע
ציון המבקר
"משעשע וסוחף"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע27.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די63.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט "זוג יונים" שעלה השבוע בנטפליקס אמור היה להיות מוקרן בבתי הקולנוע, אך בעקבות משבר הקורונה זכויות השידור שלו נרכשו על ידי ענקית הסטרימינג, שם ניתן לצפות בו בשלב זה. הסרט שבוים על ידי מייקל שוולטר מתאים כמו כפפה ליד לעולם התוכן של נטפליקס: הוא צבעוני וקל לעיכול, כמו רוב התכנים הפופולריים בסטרימינג.בסרט מככבים איסה ריי ("לא בטוחה") וקומייל ננג'יאני ("עמק הסיליקון"). העלילה, שמתרחשת בניו אורלינס מציגה את הזוג הדביק, שמערכת היחסים ביניהם התחילה באהבה רומנטית כמו זוג יונים, ומיד מדלגת ארבע שנים קדימה למשבר הזוגי שלהם: כל מה שפעם הם מצאו כמקסים אחד בשנייה, נעשה בלתי נסבל מבחינתם. ברגע בו הם משוחחים ברכב ומתכוונים להיפרד זה מזו, רוכב אופניים מתרסק על השמשה הקדמית של מכוניתם. העניינים עם הרוכב מסתבכים והם עדים לפשע חמור, שבו הם נראים כחשודים למרות שלא הם ביצעו אותו. הם מחליטים לברוח מהמשטרה ולחקור יחד את הפשע עם רמז שברשותם, בניסיון לטהר את שמם.
המרכיב היסודי שמחזיק את העלילה הוא לא החקירה המרושלת שהם מבצעים, אלא ההתפתחות של מערכת היחסים שלהם, שהניצוץ חוזר אליה בזכות ההרפתקה והבריחה המשותפת מהחוק. בין האלתורים והפחד, הם נזכרים מדוע הם עדיין ביחד והצופים גם הם עדים לכימיה שעדיין קיימת ביניהם.הסרט לוקח את עצמו בקלות: הזוג מפשט את המצב בילדותיות כשהוא מכנה את רוכב האופניים בו נתקלו בשם "אופניים" ואת הבחור המשופם שבו הם חושדים כרוצח בשם "שפם". כמו זוג סטנדאפיסטים, הם מתלוצצים בכל סיטואציה ומשתדלים לסחוט את ההומור מכל רגע. הוויכוחים שלהם מרגישים חמודים ואותנטיים. האנרגיה הקומית והתזמון המושלם של השניים גורמים לסרט לעבוד למרות התסריט ה"בלתי אפוי" שלו. אפשר להניח בסבירות רבה שעם שחקנים אחרים ייתכן שהסרט לא היה עובד.
למרות שהעלילה לא מבריקה ומכילה אינספור קלישאות, יש בה בכל זאת תפניות מעניינות ותחושה סוחפת של רצון לדעת כיצד העניינים ייפתרו. רוב הסרטים מאותו הז'אנר ממחזרים את עצמם ומהר מאוד ניתן לצפות מראש את האמצע ואת הסוף של העלילה שלהם. "זוג יונים" מצליח לשבור מעט את התחושה הזו: עם סיפור מתפתל בדרך לא תמיד צפויה ושילוב של כתות אפלות ומסוכנות, שוטרים מושחתים ודרכי עינוי חדשניות.הסרט מתייחס גם לתופעת הגזענות מספר פעמים: בשלב בו הם נקלעים לסיטואציה הבעייתית, הם בטוחים שהשוטרים לא יאמינו להם ויאשימו אותם בפשע מכיוון שהיא שחורה ושהוא ערבי, "עם זקן שנראה כמו רצח" לדבריה. ברגע אחר, כשעוברת לידם ניידת והשוטר נועץ בהם מבט מאשים, הם כבר בטוחים שהוא עומד לעצור אותם. כשהוא ממשיך לדרכו, הם מכריזים בהקלה שהוא "בסך הכל" גזען. בסופו של דבר זוהי קומדיה שלא שואפת להיכנס לפנתאון סרטי האיכות, ועם זאת מלאה בהומור מוצלח.
זוג יונים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אבו עמיתגיל: 5328/06/2020 01:03:35
7/10אייקון ציון
נחמד, אבל ממש לא יותר מזה. העלילה מופרכת כמובן, חלק מהדיאלוגים "המתוחכמים" ארוכים מדי, וכמובן - הסוף היה ידוע מהדקה הראשונה. עם זאת, סרט קליל מאד, קייצי, מז''אנר מוכר היטב. לא מזיק ואף משעשע לפרקים. אפשר לראות, יעלה חיוך מדי פעם, וגם זה בסדר.
שם: איציק גורגיל: 4619/06/2020 21:53:00
8/10אייקון ציון
מפתיע לטובה למרות שהרגיש לי כמו גירסה של "דייט לילי". נהניתי!
קישורים
חץ זוג יונים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט