פרסומת

ביגפוט ג'וניור 2 ביקורת סרט

Bigfoot Family 2 Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "ביגפוט ג'וניור 2":
"אנימציה נפלאה, פסקול טוב ומסר חינוכי תורמים להנאה משפחתית"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bigfoot Family 2
משחק יובל חופי, צביקה פורמן, הילה סורג'ון, גדי לוי במאי/ת בן סטאסן, ג'רמי דגרוסן  
ילדים
ביקורת סרט לביגפוט ג'וניור 2 מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"מפתיע לטובה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע30.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די53.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט האנימציה "ביגפוט ג'וניור" מאולפני 'סטודיו קנל', חברת האנימציה הבלגית, יצא לאקרנים בשנת 2017 וזכה להצלחה. לכן היה זה רק עניין של זמן עד שייצא סרט ההמשך. בסרט הראשון התוודענו לאדם הצעיר שחווה תופעות מוזרות של צמיחה מהירה של שיער וגדילת רגליים מאסיבית שגורמות לו להתנהג מוזר בנוכחות ילדי כיתתו.יום בהיר אחד הוא מגלה להפתעתו הרבה כי אביו, שחשב שהוא מת, חי מאוד, ביער מרוחק בו הוא מתחבא מפני גורמים עוינים שרוצים לבצע עליו ניסויים. תגלית זו גורמת לאדם לצאת לחיפושים אחר אביו. הוא פוגש אותו, מתוודע אליו אך המפגש המחודש נקטע כשחברת קוסמטיקה מגלה זאת. היא חוטפת את ביגפוט האב על מנת לבצע עליו ניסויים שיעזרו ביצירת תכשירים להצמחת שיער. מי שמציל את האב הוא לא אחר מאדם וחיות היער.
גם בסרט ההמשך אור הזרקורים מופנה לאדם (שכבר התבגר מאז הסרט הראשון). אביו, אמו והחיות מהטבע חיים יחד תחת קורת גג אחת. אדם המתבגר מתחיל לפתח רגשות חיבה לאמה, ילדה מכיתתו ומתקשה לומר לה איך הוא מרגיש בעקבות ביישנותו. ביגפוט, שבעבר חי בפחד מלקיחתו לניסויים מדעיים, הופך לדמות מפורסמת ופופולרית. הפופולריות לה זוכה אביו גורמת לאדם לחוש מקופח מחוסר תשומת לבו, שאת זמנו הפנוי מבלה בראיונות לתכניות טלוויזיה ופרסום מוצרים.בסופו של דבר אביו מתבדה מהר מיתרונותיה החומריים של התהילה ומחליט להשתמש בה על מנת ליצור שינוי משמעותי. הוא נוסע לאלסקה הרחוקה כדי לעזור לפעילים חברתיים שטוענים כי הקידוחים שעושה חברת הנפט פוגעים בסביבה. אך כשאביו נעלם, אדם, אמו, ווילבור הדב וטראפר הרקון המודאגים יוצאים אחריו ונכנסים להרפתקה מסוכנת. האם יצליחו להצילו? והאם אדם אחד באמת יכול להשפיע, כפי שחושב אביו?
בדומה לסרטו הקודם של התסריטאי ובמאי בן סטסן (שגם כתב וביים את התסריט של הסרט הקודם), הסרט מכיל קו עלילתי צפוי. שוב אויב חוטף את האב ואדם צריך להגיע להציל את המצב. הפעם מדובר באיל נפט שפעילותו פוגעת באיכות הסביבה. וכמו בסרט הקודם, שוב אדם הוא "גיבור העל" שיש באמתחתו כוחות: שמיעת על, מהירות על ויכולת ריפוי שגורמת לו להיות היחיד שיכול להציל את המצב. אך הפעם, למרות שמירב הפוקוס הוא על אדם, כל המשפחה מתגייסת למשימה והסצנות מראות חיבור משפחתי חם ואוהב. וגם ישנו טוויסט מסוים בעלילה שקוטע את הבנאליות הרגילה של סרט הגיבורים.השימוש בבעלי החיים החמודים ווילבור וטראפר מוסיף חן, אך הסצנות בהן הם מופיעים לא היו מספיק מהודקות, וחבל. גם סיפור ההתאהבות בין אדם לאמה מאוד מעומעם – אם כבר ליצור סיפור אהבה, צריך לספק מידע וליצור חיבור לכל אורך הסרט. לכן אמינות סיפור האהבה נפגעה. יחד עם זאת, האנימציה הנפלאה, סצנות האקשן המהירות, המוזיקה הנהדרת של פוגי (שגם כתב את המוזיקה של הסרט הקודם) והמסר החזק שמהדהד "אדם אחד יכול לשנות" תורמים לסרט להפוך לחוויה והנאה משפחתית עם מסר חשוב.
ביגפוט ג'וניור 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 4802/08/2021 07:36:57
8/10אייקון ציון
אנימציה יפהפיה עם קטעי אקשן מדהימים. מוזיקה טובה. וכמובן החיות המדברות המצחיקות. העלילה אמנם צפויה אבל הסרט זורם ומהנה. שאפו להפקה בלגית קטנה שמוציאה סרט ברמה של האולפנים הגדולים.
קישורים
חץ ביגפוט ג'וניור 2 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט