פרסומת

בקצב הג'ונגל ביקורת סרט

Jungle Beat Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "בקצב הג'ונגל":
"האנימציה, המוזיקה והמסר החינוכי אינם מחפים על בעיתיות התסריט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Jungle Beat
משחק יעקב בוך, גדי לוי, גילן שחף, נועם טל, אלונה אלכסנדר במאי/ת ברנט דווס  
ילדים
ביקורת סרט לבקצב הג'ונגל מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"הומור לקטנטנים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע61.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות16.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט האנימציה הדרום אפריקאי "בקצב הג'ונגל" מבוסס על סדרת הטלוויזיה בעלת אותו השם. סדרת הטלוויזיה מכילה פרקים רבים שכל אחד מהם מחולק לשניים. החלק הראשון הוא הצגת בעל החיים על ידי ארבעה חוקרי ספארי והחלק השני הוא הרפתקה של החיה שמוצגת. החיות הדומיננטיות בסדרה הן הקוף קופי, הפילה חדק, הקוף רוקי והקיפוד האמף.את הסדרה כתב וביים השחקן ובמאי ברנט דאווס, ולכן הוא לקח על עצמו את המושכות ואת הסרט הוא מביים לראשונה בחייו. בנוסף לבימוי, הופקד דאווס גם על מלאכת כתיבת הסרט יחד עם סאם ווליסון. על פניו נשמע להיט פוטנציאלי. אך ישנו הבדל גדול בין לכתוב ולביים פרקים קצרים בסדרת ילדים מצוירת לבין סרט באורך מלא. לדאווס יש מה ללמוד על בימוי וכתיבת תסריט באורך מלא שיוכל לענות על צרכיהם של ילדים שגילם גדול מגיל 8.
עלילת הסרט מתמקדת בחבורת חיות ג'ונגל שביום בהיר אחד מגלים חבריה כי הם מסוגלים לדבר אחד עם השני. הסיבה לתקשורת נובעת ממכשיר מיוחד שהביא עמו חייזר בשם פנפ לכדור הארץ, באמצעותו החיות מסוגלות לדבר ושיבינו את דבריהם. לפנפ משימה סודית לכבוש את כדור הארץ על מנת להוכיח את עצמו לבני עמו ובעיקר לאביו. על מנת לעשות זאת, הוא מספר לחבורה כי החללית שלו התרסקה והם מציעים לסייע וללוות אותו אליה. במהלך מסע זה מגלה פנפ את מושג החברות, העזרה ההדדית ובעיקר את כוחו של החיבוק. לכן, כשהוא עומד לבצע את משימתו, הוא חש חצוי בין מחויבותו לבני עמו לבין רגשותיו כלפיו חבריו הטובים. מה יעשה פנפ? האם חברות יכולה לגבור על פערים תרבותיים?הסרט מכיל מסרים חשובים על חברות ונאמנות ועל שיתוף פעולה שמצליח לנצח את כל האויבים. מסר חשוב וחיובי מאוד לילדים. המוזיקה של אנדריס סמית נפלאה ותורמת לעניין ולקצב של הסרט, במיוחד בזמן סצנות הפעולה התוססות. יחד עם זאת, התסריט מאוד שטחי ובנאלי, הבדיחות ברמה נמוכה שמתאימה לילדים קטנטנים והקצב העלילתי מבוים בצורה מאוד איטית. התחושה שנוצרת היא שכובד המשקל נופל על רמת האנימציה (המרהיבה) וחבורת בעלי החיים החמודים ואילו העלילה מקבלת נפח משני בלבד.
פנפ מסתיר מחבריו את מזימתו והם סולחים לו מבלי להניד עפעף, הרשעים הופכים טובים בשנייה ומשנים את התנהגותם והחייזרים וחיות כדור הארץ בשלום וכמחווה מעניקים מתנות מגניבות לחיות. המעבר ממצב נתון לתוצאה חיובית ופסטורלית הוא מהיר מדי ולכן אמינותו נתונה בספק. כמו כן, הסצנות על ביצי בת היענה מיועדות למלא חלל תסריטאי ותו לא. זהו סרט שילדים קטנים (עד גיל 8) ייהנו ממנו מאוד. ילדים גדולים יותר יתקשו למצוא עניין בסרט זה.
בקצב הג'ונגל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 4812/08/2021 07:42:00
7/10אייקון ציון
מהנה לקטנטנים ועם מסרים חיוביים אך פחות למבוגרים המלווים. האנימציה מעולה והחיות חמודות בעיקר הקיפוד, אבל העלילה פשוטה ואחרי 10 דקות קולטים את רובה.. גם הבדיחות מכוונות בעיקר לגיל הרך.
שם: dtגיל: 6008/08/2021 18:49:09
6/10אייקון ציון
די מאכזב האנימציה חמודה אבל התוכן מדשדש. המון פעילות בלי הרבה ערך מוסף. לדעתי מיועד לילדים עד גיל 5. הגדולים יותר יצאו ונכנסו כל הזמן. ממש טיילת... לא מצחיק, לא מרגש ומדשדש מה נשאר? כמעט כלום
שם: רחלי שלםגיל: 4106/08/2021 01:13:33
10/10אייקון ציון
סרט מומלץ ביותר! שמח, קצבי ומצחיק. הבנות שלי ואני נהננו מאוד
קישורים
חץ בקצב הג'ונגל (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט