בחורים רעים 2 ביקורת סרט

Bad Boys 2 Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "בחורים רעים 2":
"הבחורים הרעים חוזרים להקפיץ, לבעוט ולהצחיק בהמשכון קצבי יותר, מצחיק יותר ומעניין יותר, השומר על עניין ואקשן עשוי היטב."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bad Boys 2
משחק וויל סמית', מרטין לורנס, ג'ו פנטוליאנו, גבריאלה אוניון במאי/ת מייקל ביי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבחורים רעים 2 מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
"הבחורים הרעים חוזרים להקפיץ, לבעוט ולהצחיק בהמשכון קצבי יותר, מצחיק יותר ומעניין יותר, השומר על עניין ואקשן עשוי היטב."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע5.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די83.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
משנת 1995 מעריצי ויל סמית ומרטין לורנס חיכו לסרט הזה. כל פעם הודיעו על תחילת צילומים, ודחו. כל פעם הודיעו על השלמת התסריט, ושוב שקע העסק לתהום הנשייה. והנה זה, מייקל ביי המיומן ("ארמגדון", "פרל הארבור") חוזר ונוטל את שרביט הבימוי גם בהמשכון.בואו נודה באמת. זה לא ממש מעניין על מה הסרט. רוב הסיכויים שגם לא ממש תזכרו את העלילה אחרי הסרט. האמת היא, קשה להודות, שאנשים באים לסרט הזה בשביל הפאן נטו. ואת הסחורה הזו הסרט דואג לספק, ובשפע. דומה שהמוטו של הסרט הוא משהו בסגנון "בואו נעשה את אותו הדבר - רק בהרבה יותר גדול!", וזה עובד. יותר נשים עם מפלס מחשוף בגובה של הכנרת, יותר פיצוצים בהיקף של נאפלם, יותר מכוניות הרוסות (וכמה שיותר יוקרתיות, יותר טוב), יותר רעים, יותר דאחקות, בקיצור - יותר! מה שמביא אותי למסקנה, שאם הסרט הזה לא היה קומדיה, הוא היה מדע בדיוני.
הסרט אינו לוקח את עצמו ברצינות, וכל הסיטואציות הקומיות שבו נגזרות מהכימיה והריאקציה שבין שתי הדמויות הראשיות, מייק לאורי הנרגן (מרטין לורנס) ומרקוס בארנט (ויל סמית) השרמנטי יוצאים להכות ברעים, כמובן מבלי לוותר על פיצוצים, אקשן מהיר, צחוקים חופזים וסיטואציות מביכות כאלה ואחרות. התסריט נהנה להתעמר בדמותו של מרטין לורנס, בעל הפנים המקובעות תמיד בפוזיציית ה- I'm too old for this shit (מזכיר לכם מישהו?... דני גלובר אולי?), והוא מצדו, עושה עבודתו נאמנה בהקשר זה.התסריט של סרט האקשן הזה, למרות היות בנאלי בצורה שקשה להעלות על הדעת, משמר יפה את הנוסחה המנצחת של מייקל ביי - כמה שיותר, יותר טוב - והנוסחה מדברת בעד עצמה. חרף כל הסיכויים, כל המרכיבים הכי גימיקיים והכי נדושים שאפשר, מצליחים ליצור שלם שהנו גדול (ובהרבה!) מסך חלקיו. אציין לטובה את העובדה, שמייקל ביי מצליח ליישם בסרט את כל ניסיונו הנצבר בצילומים מרהיבים ומפעימים, המצליחים ליצור סצינות פעולה מדהימות, אם כי מופרכות בעליל (ראו סצינת המרדף עם המכוניות המושלכות אל עבר מייק ומרקוס), ואף צילומים אקסטטיים מרשימים ומרטיטים לא אחת.
אז מה היה לנו כאן? תתפלאו, אבל לא תמיד צריך סרט עם עומק, וגם לא סרט זר, כדי לקבל סיפוק. לפעמים די בכמויות של פיצוצים, נשים בלבוש מינימלי, בדיחות בסטוק, בימוי קליפי ותזזיתי כדי להרים סרט טוב. התרוממות רוח? משהו לדבר עליו אחרי הסרט? הצחקתם אותי. לכו ותיהנו מסרט אקשן כמו שאקשן צריך להיות, ואז נדבר.דם, אש ותמרות עשן - אקשן כמו שאקשן היה צריך להיות. 8 בסולם יגאל.
בחורים רעים 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1725/01/2020 17:53:54
5/10אייקון ציון
סרט שגרתי ומטופש. המשחק לא רע, הצילום מעולה, הפס-קול די מוסיף לאווירה, סצנות האקשן סוחפות ומהנות ברובן והעריכה מצויינת אך רוב הבדיחות פשוט לא מצחיקות והדיאלוגים, התסריט והעלילה צפויים, לא מחדשים שום דבר, טיפשיים, חסרי משמעות, נמרחים מידי (ניתן לקצר בערך חצי שעה) ופשוט בינוניים מינוס. בקיצור, עדיף לוותר.
שם: דור משיחגיל: 1123/01/2004 15:45:54
9/10אייקון ציון
סרט מעולה! מי שאהב את הראשון יאהב את השני פי חמישים!!!!!!!!!!! וויל סמית רע מתמיד ומרטין לורנס לא מפסיק להפתיע! צחוקים פי 20 מהראשון אבל הבעיה היא שהעלילה מעצבנת. היו יכולים לשנות את העלילה במקצת ואז זה היה מעולה יותר! ולמי ששואל לא צריך לראות את הראשון כדי להבין את השני.
שם: אור רוזנסגיל: 1521/01/2004 19:18:10
9/10אייקון ציון
בחורים רעים 2 פשוט סרט כייפי מגניב מצחיק ומלא בפעולה כל מה שסרט טוב צריך! סרט שווה לאללה! חובה לדיווידי!
קישורים
חץ בחורים רעים 2 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט