תחת שמש טוסקנה ביקורת סרט

Under The Tuscan Sun Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "תחת שמש טוסקנה":
"הבימוי והתסריט השגרתי משהו של אודרי וולס ניצלים בזכות צילומי הנוף המדהימים ביופיים של טוסקנה ודיאן ליין שהיא ליהוק מושלם לתפקיד הראשי."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Under The Tuscan Sun
משחק דיאן ליין, סנדרה הו, לינדסיי דאנקן, ראול בובה, וינסנט ריאוטה במאי/ת אודרי וולס  
רומנטיקה
ביקורת סרט לתחת שמש טוסקנה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הבימוי והתסריט השגרתי משהו של אודרי וולס ניצלים בזכות צילומי הנוף המדהימים ביופיים של טוסקנה ודיאן ליין שהיא ליהוק מושלם לתפקיד הראשי."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די73.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ישנם שחקנים שרק אחרי מספר שנים, כאשר הם מתבגרים האיכויות שלהם מתחילות להופיע, הם משתבחים כיין. זהו סיפורה של דיאן ליין, אחרי יותר מעשרים שנה בהוליווד והיום היא שחקנית בשלה ואמינה יותר מאי פעם."תחת שמש טוסקנה", סרטה השני של הבמאית אודרי וולס מבוסס על רב-המכר של פרנסס מאייס שמכרה מעל ל2- מיליון עותקים בארה"ב ושהה 126 שבועות ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. הסרט מתאר את חייה של פרנסס, סופרת מצליחה שזמן רב לא כתבה דבר והשקיעה את מרצה בכתיבת ביקורות לעיתונות ובאוניברסיטה כמרצה לספרות. כאשר היא מגלה שבעלה בוגד בה עם בחורה צעירה יותר היא מתגרשת. פרנסס עוברת להתגורר בבית דירות שמרבית תושביו הם אנשים גרושים.
פטי, חברתה הלסבית הנמצאת בהריון, מציעה לה מתנה שתעודד אותה, טיול בן 10 ימים לטוסקנה. פרנסס בהתחלה חוששת אבל כשמסתבר לה שמדובר בטיול מאורגן של גייז ואף אחד לא יתחיל איתה היא מסכימה לקבל את המתנה.באחת התחנות שהאוטובוס עוצר בהן, קורה הבלתי צפוי – ברגע אימפולסיבי, פרנסס קונה וילה יפהפייה ומחליטה להישאר באיטליה ולאמץ את דרכי המקום ומקדישה עצמה לבית החדש. תוך כדי תהליך השיפוץ, פרנסס נחשפת לאנשים הצבעוניים הסובבים אותה : המשפצים הפולנים, פקיד נדל"ן נשוי וטוב לב שעוזר לה, יפהפייה בריטית המפנטזת שהיא חיה בסרט של פליני, זקן מסתורי וכמובן מרסלו (ראול בובה), החתיך האיטלקי התורן שיגשים את הפנטזיות המיניות והבורגניות של הגיבורה. פרנסס מגלה שיש הזדמנות שנייה בחיים, היא מוצאת את עצמה נסחפת למסע חדש ובלתי מתוכנן.
הבימוי והתסריט השגרתי משהו של אודרי וולס ניצלים בזכות צילומי הנוף המדהימים ביופיים של טוסקנה ודיאן ליין שהיא ליהוק מושלם לתפקיד הראשי, בזכותם יש חדש תחת השמש.
תחת שמש טוסקנה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Mגיל: 5628/01/2016 12:07:36
5/10אייקון ציון
הנופים, האווירה, המיקום מדהימים... המשחק טוב, אבל העלילה ובעיקר החלק הרומנטי שבה, כל מה שקשור בגיבורה והגברים בחייה... מזעזע וזה עוד לפני הסוף המטומטם באמת שפשוט מוריד את הסרט לתהום...
שם: איציק פופרגיל: 4222/01/2004 16:28:09
3/10אייקון ציון
סרט גרוע, חבל על זמנכם. היוצרים לא החליטו אם רצונם בקומדיה, דרמה או רומנטיקה, ונכשלו בכל הקטגוריות. הקטעים הקומיים שדופים ורדודים, הדרמה לא אמינה, והרומנטיקה צפויה וקלישאתית. בקיצור- סרט רדוד ומיותר. כל קשר לספר עליו מתיימר הסרט להתבסס הוא מקרי בהחלט. הפלוס היחיד הוא נופי טוסקנה, אותם לא הצליח הבמאי לקלקל.
שם: שרון לביאגיל: 1613/12/2003 20:38:52
7/10אייקון ציון
סרט מקסים נעים וקליל... מראה שצריך לזרום עם החיים ומה שיהיה יהיה... נהניתי מאוד..מומלץ..אבל גברים לא ממש יהנו ממנו... נשים רוצו לראות!!
קישורים
חץ תחת שמש טוסקנה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט