על פי חוקי המשיכה ביקורת סרט

Laws of Attraction Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "על פי חוקי המשיכה":
"פיטר יואיט שביים בעבר את "דלתות מסתובבות" ביים גם את הסרט המסורבל שהתכנסנו כאן לכבודו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Laws of Attraction
משחק פירס ברוסנן, ג'יליאן מור, מייקל שין, פארקר פוסי , פרנסס פישר, נורה דון במאי/ת פיטר האוויט  
רומנטיקה
ביקורת סרט לעל פי חוקי המשיכה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פיטר יואיט שביים בעבר את "דלתות מסתובבות" ביים גם את הסרט המסורבל שהתכנסנו כאן לכבודו"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע9.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די72.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות18.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ג'וליאן מור אחת השחקניות הנערצות עלי בשנים האחרונות מתבזה באחת הקומדיות הרומנטיות הכי משעממות, שבלוניות ונטולות כל חן שנראו השנה על גבי המסך הגדול. פירס ברוסנן השרמנטי, כאילו כזה, תורם את חלקו בחיקוי קרי גרנטי שלא ממש עובד. קומדיות רומנטיות הן ז'אנר גוסס. כמעט ואין קומדיות רומנטיות שעובדות וחלקן ניצלות בזכות הכימיה בין השחקנים. בסרט הזה אפילו כימיה הלכה לאיבוד ועדיין לא נמצאה.פיטר יואיט שביים בעבר את "דלתות מסתובבות" ביים גם את הסרט המסורבל שהתכנסנו כאן לכבודו. כימיה בין שחקנים על המסך הגדול הוא דבר הכרחי - זוגות קולנועים הפכו למיתולוגיה בזכות הכימיה הנפלאה ביניהם: ספנסר טרייסי וקתרין הפבורן, המפרי בוגרט ולורן באקול, רוק הדסון ודוריס דיי, ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר, אפילו קרמיט ומיס פיגי.
בסרט הזה שני השחקנים הם שבלונות של דמויות משלל קומדיות רומנטיות מוכרות. אודרי וודס היא עורכת דין נוירוטית ואילו דניאל רפרטי הוא עורך דין שרמנטי. הם מנהלים בבית המשפט שדה קרב עקוב צעקות והשפלות אבל בתוך תוכם הם דווקא דלוקים אחד על השני. משפט גירושין של זוג מפורסמים, כוכב רוק ומעצבת אופנה, יגרום לעשיית כמה צעדים צפויים, בלתי אמינים וילדותיים עד שיגיעו לחופה.בימים אלה אין יותר מדי ציפיות מקומדיות רומנטיות, אין כמעט מה לחדש בז'אנר הנכחד הזה. רק שיספקו תשעים דקות קלילות, זורמות ושיהיה בהן איזשהו חן. בסרט הזה לא נמצאה טיפה אחת של קלילות, זרימה, אפילו חן לא היה כאן. הכל צפוי וידוע מראש. גרוע מזאת, הסרט מבוים, כתוב ומשוחק בסרבול. הדבר הטוב היחיד שאפשר להגיד עליו, שמנהטן מצטלמת נפלא גם בסרטים מחורבנים.
פירס ברוסנן, שנתפס כגיבור סרטי פעולה, מנסה להשתחרר מהדימוי הג'יימס בונדי שדבק בו ומזכיר בהתנהלותו את הריסון פורד שכשל בדיוק באותה צורה כאשר ניסה את מזלו בקומדיות רומנטיות. ג'וליאן מור שחקנית מעולה שמסוגלת לעשות דרמה, קומדיה ושאר הירקות, פשוט בחרה פרויקט רע או שבסוכנות שלה המליצו על הפרויקט הזה, בטח אמרו לה שהיא זקוקה לאיזושהי קומדיה רומנטית מסחרית כדי להתחבב על הקהל. ואני שואל, מי זקוק לקהל הרחב שאת עושה תפקידים נפלאים בכל כך הרבה סרטים טובים שמצליחים ביקורתית וכלכלית ?הבמאי, פיטר יואיט הגיע מבריטניה להוליווד בזכות שבלונה רדודה כאילו מתוחכמת, שהיתה בה מתיקות כלשהי, כמובן שהממסד ההוליוודי הצליח למחוק כל מתיקות בריטית ועכשיו הוא נשאר רק עם השבלונה הרדודה נטולת כל תחכום תסריטאי.למי שכן רוצה לראות סרט רומנטי מסוג אחר, מומלץ לצפות בסרט החדש, "זרים אינטימיים" של הבמאי פטריס לקונט. צפיתי בו יומיים אחרי והוא הצליח להחזיר לי את האמון בקולנוע הרומנטי, נכון שזו יותר דרמת מתח סנטימנטלית עם חוש הומור דק וייחודי מאשר קומדיה רומנטית קיטשית דביקה אבל שם הכתיבה, המשחק והבימוי הרבה, הרבה, הרבה יותר טובים.
על פי חוקי המשיכה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מירי טייטלרגיל: 3317/06/2004 19:05:05
3/10אייקון ציון
אם מחפשים קומדיה רומנטית קלילה,לשבת להנות, סרט קל, בלי מתח, להעביר ערב בניחותא ובכיף, זה הסרט המתאים. פירס ברוסנן חתיך כרגיל, וג'וליאן מור נחמדה בסרט קליל זה.
שם: א קגיל: 3708/06/2004 10:35:09
8/10אייקון ציון
אשתי ואני ראינו ומאד נהנינו. קומדיה רומנטית חמודה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט