3 בפארק ביקורת סרט

Wicker Park Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "3 בפארק":
"למי שיש בעיות שינה, נמצאה תרופה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Wicker Park
משחק ג'וש הארטנט, רוז ביירן, דיאן קרוגר, מת'יו לילארד, ג'סיקה פארה במאי/ת פול מק'גיגאן  
דרמה
ביקורת סרט ל3 בפארק מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"למי שיש בעיות שינה, נמצאה תרופה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע15.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די61.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות23.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
איזה שעמום, מזמן לא השתעממתי כל כך בסרט. שעמום זו מחמאה, כי בשלב מסוים, זה מתחיל להיות עינוי, אתה מסתכל על השעון ומחכה: 114 דקות שנראות כמו נצח נצחים, חמש דקות הופכות בלי שהספקת להגיד "איזה סרט מחורבן" לחמש שנים. לסרט "3 בפארק" יש גם הישג, לעומת החידוש האמריקאי הסרט הצרפתי המקורי שלא היה טוב במיוחד, נראה כמו יצירת מופת. בהחלט אחד החידושים המיותרים שנעשו בזמן האחרון וכמובן אחד הסרטים הרעים שנראו השנה בקולנוע.עדיין לא ברור כיצד עלילה יצרית כל כך הצליחה להפוך לאחד הסרטים היבשים והתפלים ביותר שמוצגים כרגע בקולנוע. כנראה המשקיעים צריכים להודות לכשרון הבלתי נלאה של הבמאי הבריטי פול מקגיגאן. ככה זה שצלמי אופנה הופכים לבמאי קולנוע ובמקום לביים שחקנים, מביימים קליפ ארוך, איטי ומלוטש שכולו אווירת נכאים. השחקנים הראשיים והחטובים שחלקם היו בעבר הלא רחוק דוגמנים שולפים את קולקציית הפנים המדוכאות והרציניות עד כדי גיחוך ושוכחים שגם צריך לשחק. לעיתים נראה שהבמאי היה כל כך עסוק בשאלה הגורלית מה ילבשו השחקנים שהוא שכח שתפקידו כבמאי הוא לביים.
הגיע זמן בנות. מדובר בדרמה רומנטית כאילו פסיכולוגית בגרוש המיועדת לילדות בנות טיפש עשרה או בחורות ונשים שהאינטלקט שלהן לא התפתח מאז תקופת התיכון. מסע אובססיבי של מתיו, הרואה צללית של בחורה המזכירה לו את חברתו לשעבר שנעלמה יום אחד כאילו בלעה אותה האדמה. הוא לא עולה על המטוס לסין שם הוא אמור לסגור איזו עסקה חשובה ובמקום זאת מתחיל לנסות לעלות על עקבותיה. הסרט נע במסע קדימה ואחורה בזמן ומסופר מנקודות מבט שונות. כל הקפיצות בזמנים, התפניות המופרכות בעלילה והצילומים הפוטוגניים של השחקנים היפים לא מצליחים להכניס אפילו לרגע אחד איזשהו עניין בסרט המשמים הזה.מלבד הבימוי הכושל, אחת הבעיות המרכזיות של הסרט הוא בליהוק של הכוכבן ההוליוודי ג'וש הארטנט. יופיו לא מצליח לחפות על כישרונו הדל כשחקן אופי, ולא רק זאת גם עתידו ככוכב קולנוע לוט בערפל מאחר ואין לו את הכריזמה והנוכחות שכוכבי קולנוע חייבים להתברך בהם. בקצרה, הבן אדם לא עובר מסך בתפקיד ראשי רציני והוא לא מסוגל לשאת על גבו סרט קולנוע באורך מלא. המלצה שלי - שיעבור לסדרות טלוויזיה. אני מאמין שאם שחקן אופי טוב או אישיות בעל נוכחות על הבד היו מחליפים אותו, הסרט היה מזנק לפחות בשתי רמות ולא מגיע לקרקעית הביצה.
מכאן מופנית השאלה למפיצים, מדוע סרט אמריקאי רע לכל הדעות מופץ בישראל במקביל להפצתו בארה"ב ואילו סרטי איכות כמו "דרום אמריקה באופנוע" או "דמעות של גמל" המעולים שוכבים על המדף, מעלים אבק ומחכים למשיח? אם כן החלטתם להתנסות בסרט הזה, אפשר להביא כרית, שמיכה או ספר. יש סיכויים שזה יעזור לכם לעביר את הזמן בקלות.
3 בפארק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4217/11/2013 16:59:06
8/10אייקון ציון
שילוב של עלילה מעניינת,תחכום, הפתעות,שחקנים יפים ומשחק מעולה.לטעמי היה אפשר לקצץ טיפה באורכו.
שם: מאיגיל: 1918/03/2007 21:27:56
10/10אייקון ציון
אני לא מאמינה למשקראתי.. אני ראיתי את הסרט וזה אחת הסרטים הכי יפים שראיתי רואים בכלל שלמבקרי קולנוע אין טעם.. אני ממש לא מסכימה עם הביקורת המאוד מוגזמת.. ורבים יסכימו איתי שזהו סרט מאוד יפה מותח ורומנטי..
שם: אוריה אמסיליגיל: 2211/05/2006 13:34:15
10/10אייקון ציון
בכל פעם שאראה את הסרט הזה יהיו לי דמעות בעיניים. סרט גרוע, לא גרוע, אין לי מושג ולא אכפת לי. סרט על אהבה שלא נגמרת... כל כך מרגש וכיף לראות בכל פעם מחדש...
קישורים
חץ 3 בפארק (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט