פרסומת

תיכון בהיי ביקורת סרט

Sky High Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "תיכון בהיי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Sky High
משחק מייקל אנגראנו, קורט ראסל, קלי פטרסון, ברוס קמפבל, לינדה קרטר, דייב פולי במאי/ת מייק מיטצ'ל  
ילדים
ביקורת סרט לתיכון בהיי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע13.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די83.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מי היה מאמין. אבל זהו סרט הילדים השלישי ברציפות שאני רואה הקיץ ואני יוצא ממנו מאושר כמו ילד. הראשון היה סרט האנימציה היפאני, "הטירה הנעה" שאם עוד לא ראיתם, אתם חייבים לראות. השני היה "צ'ארלי בממלכת השוקולד" הקסום של טים ברטון ולא עבר שבוע ודווקא אולפני דיסני היבשים מפתיעים עם הסרט הקולי של העונה, "תיכון בהיי".הציפיות שלי היו די נמוכות. אחרי הכל אולפני דיסני עומדים מאחורי המוצר הזה, אבל הבמאי מייק מיטצ'ל מפתיע עם אחד הסרטים הקצביים והמבדרים שראיתי בתקופה האחרונה. התסריט עמוס ההומור וההפתעות נכתב על ידי שלושה אנשים: פול הרננדז, רוברט צולי, מרק מקורקל. הפסקול מורכב מחידושים לשירים משנות השמונים ובכלל ישנה תחושת רטרו מרגשת עם הופעתם של לינדה קרטר האגדתית (וונדר-וומן המקורית) וברוס קמפבל כוכב סרטי הפולחן Evil Dead.
העלילה בנויה כקומדיית נעורים רגילה לכל דבר, כאשר גיבורי הסרט הם קבוצה של תלמידי תיכון לא מקובלים שנאלצים להוכיח את עצמם מול המקובלים המרושעים. היוצא דופן הוא שהסרט מתרחש בעולם שכוחות על אינו דבר חריג ובתיכון לומדים נערים ונערות אשר לכולם כוחות על. גיבור הסרט וויל הוא בנו של המפקד סטרונגהולד, ודווקא לו אין שום כוח מיוחד. למרות זאת הוריו רושמים אותו לתיכון-על ועכשיו כאשר הוא רואה את כל הנערים סביבו עם כוחותיהם הייחודיים, הוא פוחד שהוא לא יצליח להשתלב בחיי ביה"ס. האם וויל ימצא את הכוח הטמון בתוכו?בגלל שהעלילה מתרחשת בעולם בו גיבורי על הם דבר שבשגרה, הסרט הופך לממתק מלא פעלולים מפתיעים ומשעשעים. ההומור המודע לעצמו תורם רבות לאווירה הקלילה והמגניבה השרויה על כל הסרט. וויל נאלץ "לצאת מהארון" מול הוריו ולספר להם שאין לו כוחות-על דבר שמזכיר בדיוק כמו באקס-מן, יציאה מהארון מסוג אחר לגמרי. הסצנה שבה צמד ההורים של וויל נלחמים נגד רובוט ענק הוא התייחסות ישירה ל"גודזילה" היפני והופעתם של הנבלים הצופים כל הזמן בטלוויזיה ענקית מזכירה את הופעתם של הרעים ב"פאוור רינג'רס". "תיכון בהיי" למרבה הפלא נראה יותר כמו סרט קומיקס למרות שהוא לא עיבוד קולנועי לשום חוברת קומיקס, מה שקשה מאוד להגיד, למשל, על "ארבעת המופלאים" האיום.
צוות השחקנים הצעיר בראשות של מייקל אנגרנו רענן ורחוק מלהיות מלוקק. אפילו שחקני המשנה המבוגרים (לא ציינתי את קורט ראסל וקלי פרסטון) נותנים הופעות מלאות חן המכבדות את הסרט. אבל היתרון המרכזי של "תיכון בהיי" היא הקלילות הסוחפת והמבדרת שלו. אין רגע אחד דל בסרט הזה שהוא מוצר קולנועי מושלם לעונת הקיץ המעייפת הזו.
תיכון בהיי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מיכאל קימלגיל: 625/09/2006 20:26:05
10/10אייקון ציון
תיכון בהיי הוא סרט ממש מדליק במיוחד אהבתי את הקטע שלילה כולאת את הפניות בצמחים המטפסים
שם: רוזגיל: 1515/10/2005 13:09:35
9/10אייקון ציון
סרט נחמד לילדים עד גיל 11. ממש לא מומלץ לבזבז עליו 35 שקלים... (ויותר אם אתם קונים פופקורן...) לכו ל"דיוקס קורעים את האזרז" או כל דבר אחר)
שם: יעל סונוגיל: 12001/10/2005 11:20:21
10/10אייקון ציון
סרט יפה מה שנופל לא לוקחים ?..... שלום מה דעתכם על ההיתנתקות ?..... זה פסאדאר ?..... עכשיו כולנו ניתפוצץ ..... כמה עצוב אנחנו פה כדי להגיד שכתום שולט !!! כתום שולט כתום שלולט!שולט!כתום שולט כתום שולט!שולט ....
קישורים
חץ תיכון בהיי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט