בחורה זהב ביקורת סרט

Hors de Prix Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בחורה זהב":
"קליל ומהנה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Hors de Prix
משחק אודרי טאטו, גד אלמלך, ורנון דובצ'פ במאי/ת פייר סלבדורי  
קומדיה
ביקורת סרט לבחורה זהב מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קליל ומהנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע16.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות33.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפניכם קומדיה רומנטית קלילה ומהנה שאם שחקניה לא היו דוברים צרפתית לא היינו יודעים שמוצר הצריכה המבדר הזה בכלל נוצר בצרפת. בסרט שיכול היה ליפול לפח הסתמיות, איכשהו וכנראה בדרך נס הבמאי פייר סלוודורי והתסריטאי בנואה גראפן מצליחים להימנע מסנטימנטאליות דביקה ועם זאת לספק פתרון רומנטי ולא מביך בכול הסיטואציה הבעייתית שהסרט עוסק בה.מדובר בקומדיה רומנטית בין שני אנשים שעוסקים בזנות. הסרט אינו שופט את הדמויות, לא מטיף להם מוסר ובהחלט מבין את המניע של השניים שהדרך המהירה ביותר מבחינתם להסתדר בחיים היא להיראות טוב ולהיכנס עם אנשים המבוגרים מהם בכמה שנים טובות למיטה. לשניהם אין כישורים מיוחדים, אבל איכשהו בעזרת החן הרב שלהם הם מצליחים למצוא חן בעיני אנשים מזדקנים הזקוקים לתשומת לב.
כמובן שאת המילה זנות הם לא יזכירו בסרט קליל ורומנטי המתרחש בעיר נופש צרפתית יוקרתית, בבתי מלון למיליונרים כאשר כול מי שנמצא סביבם לובש את הבגדים הכי נוצצים שאפשר להשיג. אודרי טוטו מגלמת את אירן (המתוארת בדפי היח"צ כ"הרפתקנית"). כנראה זה המושג שהם מדביקים לנשים ששוכבות עם מיליונרים קשישים בשביל כסף. היא משתעממת מבן זוגה הנוכחי ויורדת באמצע הלילה לבר שם היא בטוחה שהמלצר המופנם הוא מיליארדר. היא מיד משכיבה אותו אבל להפתעתה המיליארדר הצעיר הוא רק מלצר אביון.הקשיש הנוכחי חושף את בגידתה והיא מסולקת בבושת פנים. המלצר הביישן, ג'ין, משום מה מתאהב בה וכדי להוכיח את אהבתו כלפיה מוותר על כול חסכונותיו ומבזבז אותם על בגדים ומותרות. כאשר כספו אוזל הוא מחליט לאמץ את אורח חייה של אירן ולהפוך בעצמו לצעצוע עבור אשה עשירה וקשישה. אירן מתאהבת בג'ין שמוכן לשנות את חייו עבורה אבל נאלצת להחליט האם היא מעוניינת לחלוק בו עם עוד אשה ועוד קשישה. האם תעדיף את הקשיש בעל הממון או את המלצר נטול הכישרון?
אכן דמויות חתרניות בקומדיה רומנטית והנושאים של הסרט מטרידים במיוחד אבל הבמאי החליט לוותר על אווירת הפסימיזם והריאליזם ולהאיר את הסרט באור שמש נעים ומחמם. הדמויות לומדות שחיים של עושר ופאר הם לאו דווקא חיים של אהבה ושלווה. אני למדתי שאחרי תקופה ארוכה מאוד שלא סבלתי את אודרי טוטו סוף כול סוף נהניתי בסרט בכיכובה. הקהל שיצפה בסרט ילמד שהצרפתים מסוגלים לביים קומדיות אמריקאיות מבדרות דוברות צרפתית.
בחורה זהב - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: קרן שוקיגיל: 3524/06/2007 16:53:35
8/10אייקון ציון
סרט מקסים, קליל וזורם ללא רגע משעמם אחד.
שם: chait malachiגיל: 3514/06/2007 10:05:29
6/10אייקון ציון
סרט עם פוטנציאל שלא מומש. אודרי טוטו מבוזבזת לחלוטין על סרט שטחי, טפל ולא מצחיק. אם אתם מתעקשים, אל תבזבזו זמן בקולנוע אלא קחו אותו בדי.וי.די.
שם: נדב קורןגיל: 1425/05/2007 13:34:18
10/10אייקון ציון
סרט מצחיק קליל ושנון. מומץ בחום.
קישורים
חץ בחורה זהב (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט