סאנשיין בע"מ ביקורת סרט

Sunshine Cleaning Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סאנשיין בע"מ":
"שחקניות טובות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Sunshine Cleaning
משחק אמילי בלאנט, איימי אדמס, אלן ארקין, סטיב זאן במאי/ת כריסטיאן ג'ף  
קומדיה
ביקורת סרט לסאנשיין בע"מ מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שחקניות טובות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כמו המון סרטים אמריקאים שהיו להיטים גדולים בפסטיבל סאנדנס לקולנוע עצמאי וזכו להפצה מסחרית בארה"ב, גם סרט זה הוא מוצר צריכה הוליוודי טהור לחלוטין שאין בו טיפה אחת של מה שניתן להגדירו כקולנוע עצמאי, דל-תקציב, מקורי ואמיתי. מדובר בקומדיה אמריקאית מסחרית לכול דבר עם כוכבי קולנוע מובילים בתפקידים הראשיים. נראה כאילו היוצרים כיוונו לכך שאחד האולפנים יתלהב מהסרט הזה, ולכן אין בו שום דבר נועז באמת.בדיוק כמו "מיס סאנשיין הקטנה" או "ג'ונו", שניהם סרטים המוערכים יתר על המידה בשנים האחרונות, גם "סאנשיין בע"מ" הוא קומדיה חיננית עם דמויות נשיות במרכזו. אם חד הורית שצריכה לגייס כסף לשלוח את בנה הקטן לבית ספר פרטי, פותחת עם אחותה הלא אחראית עסק לא שיגרתי אך רווחי - שירותי ניקוי לזירות פשע. יש גם אבא אקסצנטרי, בן עם פה גדול, מוכר בחנות נקיון שחסרה לו יד ובחורה שהאחות עוקבת אחריה. בדרך השתיים ינסו לשקם את חייהן, להתמודד עם ההווה והעבר ולשמור על הכול נקי ככול האפשר.
איימי אדמס בתפקיד הראשי עושה את תפקידה היטב. היא שחקנית חכמה שיודעת לנצל את עיניה הגדולות והתמימות לתפקידים של נשים לא כול כך תמימות. היא משדרת פגיעות ומשחקת בנחישות ועל אף שהדמות לא מבריקה והמהלכים שלה צפויים, היא מצליחה ליצוק לתוכה עומק. אמלי בלאנט (שבימים אלו ניתן לראותה בסרט "ויקטוריה הצעירה" המומלץ) היא האחות הסוררת. בלאנט מתמחת בגילום דמויות סוררות עוד מסרטה הראשון "אהבה של קיץ" שפתח לה דלתות בהוליווד. לעומת הדמות שלה בסרט הבריטי הקטן או ב"ויקטוריה הצעירה" כאן היא די לא מעניינת אבל שוב פעם השחקנית מצילה את המצב - כי פשוט נחמד להתבונן.את האבא מגלם אלן ארקין שזכה באוסקר על תפקידו כסב הנרקומן ב"מיס סאנשיין הקטנה". ארקין שחקן טוב ותמיד נחמד לראותו בסרטים. התפקיד שלו בסרט זה שולי לחלוטין. זה לא סרט חכם, גם לא סרט מעניין במיוחד, הוא פשוט סרט שנחמד להתבונן בו, לנקות קצת את הראש, לצחוק מדי פעם, ואז ללכת הביתה ולשכוח לכמה רגעים שיש איזו שפעת חזירים או מיתון כלכלי. חבל שהסרט הזה לא מספק יותר מזה.
סאנשיין בע"מ - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: משה רביגיל: 3812/12/2012 23:28:02
8/10אייקון ציון
דרמה עשוייה היטב
שם: קרין אוחיוןגיל: 2712/05/2009 20:47:38
7/10אייקון ציון
סרט דרמטי עם נגיעות קומיות. משחק נהדר של אמילי בלאנט ואלן ארקין. סרט איטי עם סצנות המצולמות בצורה נפלאה ובעלות עומק. למרות זאת הקצב לא התגבר והסרט נשאר בשלו. לא קיימות נקודות שיא ולכן פה הוא נופל. הסרט קצת אכזב כי ציפיתי ליותר אך עם זאת נהניתי.
קישורים
חץ סאנשיין בע"מ (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט