פרסומת

צעצוע של סיפור ביקורת סרט

Toy Story Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "צעצוע של סיפור":
"הקסם עדיין עובד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Toy Story
משחק טום הנקס, טים אלן, דון ריקלס, לורי מטקף במאי/ת ג'ון לסיטר  
ילדים
ביקורת סרט לצעצוע של סיפור מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הקסם עדיין עובד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע57.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די37.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אולפני דיסני מנסים לעשות עוד קצת כסף על חשבון ההורים, הילדים ומה שביניהם בעזרת התלת מימד, לכן הם מחזירים למסך את שני סרטי האנימציה הקלאסיים "צעצוע של סיפור" ו"צעצוע של סיפור 2", אחרי צפייה מחודשת בסרט הראשון בסדרה אפשר לציין שכן, התלת מימד מגניב, ובאותה נשימה חשוב לציין שאם התסריט של "צעצוע של סיפור" לא היה כול כך חכם ומרגש, התלת מימד לא היה מציל את הסרט. לכן אם אתם מחליטים להוציא את מיטב כספיכם על החידוש הטכנולוגי הזה תגלו שקודם כול שהסיפור המבריק הוא הדומיננטי בסרט ורק אח"כ הפעלולים החדשים.לקראת יציאת סרט ההמשך השלישי במספר ביוני 2010, והתחלת חגיגות 15 שנים להקמתה של חברת "פיקסאר", דיסני מחזירים לעולם את סרט האנימציה הממוחשב הראשון, "צעצוע של סיפור" שהפך, בין לילה ללהיט ענק. אותה חברה המשיכה לייצר להיטים כמו "באג לייף", "מוצאים את נימו", "משפחת סופר על", "רטטוי" ולאחרונה את "למעלה" אבל "צעצוע של סיפור" תמיד ייזכר כסרט שהתחיל הכול. אפילו פסטיבל ונציה הכיר בחשיבותו של האולפן והעניק לג'ון לאסיטר פרס מפעל חיים השנה.
ההקרנה המחודשת של שני החלקים הראשונים מעניקה הזדמנות למי שהיה אז ילד קטן מדי (או לא היה) לחוות את הסרט על מסך גדול ובתלת מימד. חשוב לציין כי הסרטים יוקרנו אך ורק בגרסה התלת מימדית שלהם (מה שאומר מספר מצומצם יחסית של בתי קולנוע) בדיבוב לעברית ובאנגלית ללא תרגום.העלילה עוקבת אחרי המתרחש בחדרו של אנדי כאשר הצעצועים מגלים כי הוא קיבל ליום ההולדת מתנה נפלאה, צעצוע חדש ומתקדם בדמותו של האסטרונאוט באז לייטיר, לוחם בין גלקטי. הצעצועים מפחדים כי אנדי, כמו רוב הילדים, ימאס בהם ויזרוק אותם, אולם וודי, הבוקר, הצעצוע האהוב על אנדי, מרגיע אותם. העניינים משתנים (ומסתבכים) כאשר וודי חושש למקומו כצעצוע האהוב ומנסה להתרגל לתחרות שמגיעה מצדו של הצעצוע ה"מתוחכם" וה"מגניב" יותר.
וודי גם כועס על באז שטוען להיותו לוחם בין גלקטי אמיתי ולא צעצוע. ואכן הצעצוע הטרי עומד ללמוד שהאמת צרובה על בשר הפלסטיק שלו. היריבות בין השניים תוביל אותם להרפתקה מחוץ לסביבה הבטוחה בחדרו של אנדי. כאשר שיא הסרט מתרחש בחדרו של סיד הילד הפסיכופטי בנם של השכנים, שאוהב להתעלל בצעצועים וכך וודי ובאז מוצאים עצמם בסכנת חיים. באותו חדר בעזרתם של צעצועים ביזאריים במיוחד, וודי ובאז לומדים רבות על התבגרות, חברות והמציאות שבה הם חיים."צעצוע של סיפור" הוא סרט קלאסי על התבגרות וחברות. הוא סרט מצחיק, חכם ובלתי נשכח. אם אתם רוצים להיזכר בקסם או לבדוק האם הוא התפוגג או לא, אם יש לכם ילדים שטרם ראו אותו כשיצא למסכים, או אם סתם מתחשק לכם לראות סרט אנימציה מקסים, "צעצוע של סיפור" הוא אבן דרך קולנועית בתולדות ההיסטוריה של הקולנוע ובהחלט סרט שאסור להחמיץ.
צעצוע של סיפור - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1728/09/2019 23:37:06
10/10אייקון ציון
אחד הסרטים המצוירים האהובים עלי ביותר, סרט מרגש ומצחיק, מעניין וכיפי, פשוט הרפתקה סוחפת עם הצעצועים הכי כיפים על המסך.
שם: מור רזגיל: 1325/04/2016 16:07:49
9/10אייקון ציון
סרט שתמיד כיף לראות שוב ושוב !!! האנימציה מעולה (יחסית לסרט אנימציה ראשון), הדיבוב העברי נהדר, הפס-קול כיפי וקליט, הדיאלוגים מעניינים, הבדיחות משעשעות, המסר חשוב מאוד והתסריט והעלילה טובים מאוד. בקיצור, הצפייה חובה !!!
שם: דניאל-דרגיל: 3115/06/2014 13:19:11
10/10אייקון ציון
**הקסם עדיין עובד** גם על המבוגרים שאוהבים, צוחקים ונהנים בלי הפסקה.. הילדים אוהבים את הסרט, מתאים לכל גיל!
קישורים
חץ צעצוע של סיפור (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט