סולומון קיין ביקורת סרט

Solomon Kane Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סולומון קיין":
"מושלם לחצות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Solomon Kane
משחק ג'יימס פורפוי, מקס פון סידוב, פיט פוסטלטווייט, רייצ'ל הרד-ווד, פטריק הרד-ווד, אליס קריג, ג'ייסון פלמינג, מקנזי קרוק, פיליפ וינצ'סטר במאי/ת מייקל ג'. באסט  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לסולומון קיין מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מושלם לחצות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע41.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די31.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות27.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחד מסרטי האימה החביבים עלי בעשור האחרון הוא סרט משנת 2002 שלא זכה להפצה בישראל בשם Deathwatch של במאי בריטי צעיר בשם מייקל גיי באסט. הסרט המתרחש במלחמת העולם הראשונה בשוחות בוציות עם ערפל מאיים וגדרות תיל קטלניים. באסט סיפק את אחד הסרטים הפציפיסטים ובו זמנית מבעיתים, מדממים ואלימים.אחרי שביים סרט נוסף בשם Wilderness שלא ראיתי אבל מעריציו טוענים שגם הוא שווה צפייה, ועכשיו ממש סמוך ליציאתו בבתי הקולנוע בבריטניה, מגיע סרטו השלישי, "סולומון קיין" שזוכה להפצה מצומצמת בסינמה סיטי ברמת השרון וראשל"צ.
הסרט שיצא ללא הקרנות לעיתונאים, כאילו לא מדובר באחד הבמאים הבריטים המסקרנים של העשור האחרון הוא הפתעה מושלמת לכול מי שאוהב סרטי פעולה תקופתיים המשלבים בתוכם גם אימה ומיסטיקה. יש משהו מאוד בסיסי ובוטה ב"סולומון קיין". זה לא סרט שמנסה להתחכם, הוא מאוד מודע לעצמו ולכן יוצרו יכול להרשות לעצמו להשתולל עם סצנות קרב מדממות ונטולות כול הגיון.העלילה המופרכת עוקבת אחרי לוחם תאב בצע שאחרי שניסה ברוב טיפשותו לשדוד את אוצרותיו של מלאך המוות שליחו של השטן הוא מוצא את עצמו נרדף על ידי שליחיו הרצחניים. בדרך הוא מתיידד עם משפחה טובת לב ויוצא למסע להציל את הבת היפה ששרדה טבח אכזרי בבני משפחתה המסכנים.
בתפקיד הראשי תמצאו את ג'יימס פורפוי, המוכר לקהל הרחב בעיקר מהסדרה "רומא". חובבי האימה יזהו אותו מהסרט הראשון בסדרת סרטי "האויב שבפנים". מעריצי הקולנוע הקווירי יזהו אותו מסרטה של רוז טרוש, "חדרי שינה", שם הוא בוגד באשתו עם גברבר בלונדיני.מייקל גיי באסט מספק לקהל הצופים בדיוק את מה שהם זקוקים לו. המון סצנות פעולה, קצת דיבורים, דם שנשפך מכול כיוון בלי הפסקה וסצנות מטרידות ומפחידות. חובבי מיסטיקה נוצרית יהנו מקשקשת נוצרית שלא ממש מדברת לצופים בארץ. בחרתי ללכת לראות את הסרט בשלוש לפנות בוקר בלילה שבין שישי לשבת ומסתבר שזה הסרט המושלם לשעה הזו. אבל תאכלס הייתי נהנה לצפות בסרט הזה בכול שעה.
סולומון קיין - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Nazgulגיל: 2128/05/2017 16:58:13
7/10אייקון ציון
כבר פעם שנייה שאני רואה את הסרט הזה ואני עדיין מאוד מחבב אותו. כאחד שמאוד אוהב סרטי פנטזיה וסרטי פנטזיה אפלים זה לא אמור להיות כל כך מפתיע אבל בגלל שבקושי עושים סרטי פנטזיה טובים באמת זה די מפתיע שהסרט הזה הוא טוב. אני אוהב מאוד את האקשן והאלימות ואת העיצוב של המפלצות ולמרות שהעלילה לא כל כך סוחפת והדמויות לא עמוקות בתור סרט אקשן / פנטזיה הוא עובד מצוין ובמקום להיות חיקוי של שר הטבעות הוא יותר דומה לואן הלסינג או מלחמת האופל וזאת מגמה מעניינת שחבל שלא התרחבה אם הסרט היה זוכה להמשך. לסיכום, מדובר בסרט נחמד שמעביר כמעט שעתיים בכיף ולמרות שהוא פשוט ומינימליסטי זה בדיוק מה שהוא צריך להיות לפי דעתי.
שם: דב ישראליגיל: 3417/07/2010 16:37:52
6/10אייקון ציון
Solomon Kane עוד סרט על השטן וחבריו,עשוי בצורה לא טובה,העלילה מבולגנת ולא עיקבית,לראות רק אם משעמם.
שם: איציק סמוכהגיל: 2419/04/2010 13:04:43
5/10אייקון ציון
תקראו לי קטנוני אבל לא מפריע לאף אחד העובדה שהגיבור ניראה דומה בדיוק אבל ב ד י ו ק כ לוואן הלסינג?
קישורים
חץ סולומון קיין (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט