פרסומת

צעצוע של סיפור 3 ביקורת סרט

Toy Story 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "צעצוע של סיפור 3":
"מושלם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Toy Story 3
משחק טום הנקס, מייקל קיטון, ג'ואן קיוזאק, טים אלן, בוני האנט, וופי גולדברג, טימותי דלטון, דון ריקליס במאי/ת לי אונקריש  
ילדים
ביקורת סרט לצעצוע של סיפור 3 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מושלם"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע91.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די6.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אני זוכר את הפעם הראשונה שראיתי את הסרט "צעצוע של סיפור". זה היה ביום יציאתו בבתי הקולנוע, ברב-חן 1, כיכר דיזנגוף, סרט האנימציה הממוחשב הראשון. אני זוכר שאהבתי את האנימציה של הבובות ופחות של בני האנוש אבל התסריט והבימוי התגלו כמבריקים וכך הסרט החכם הזה על חרדת נטישה הפך ליצירה קולנועית קלאסית שהצעירים שצפו בה בהנאה הנחילו אותה עם הזמן גם לילדיהם. סרט ההמשך לא אכזב ואולפני פיקסאר המשיכו להפתיע עם סדרת סרטים חכמה ומרגשת ביניהם "מפלצות בע"מ", "באג לייף", "לחפש את נמו", "למעלה" ועוד.חלפו 15 שנים מאז שהסרט הראשון בסדרה נוצר, ו-11 שנה מאז שנוצר הסרט השני. כעת מגיע סרט שלישי בסדרה, ואיתו החשש הטבעי האם בפיקסאר יוכלו לשמור על הרף הגבוהה שהציבו שני הסרטים הראשונים ושרשרת ההצלחות הביקורתיות והכלכליות . רק לפני שנה הם גרמו לקהל להתרגש עד דמעות ולצחוק בלי הפסקה ביצירה המרגשת, "למעלה". החששות התפוגגו במהרה. כרגע "צעצוע של סיפור 3" הוא הסרט המושלם הראשון לשנת 2010.
לסרט החכם הזה יש כול כך הרבה רבדים. כאשר מקלפים ממנו את שלל הקליפות מתגלה סרט מורכב שעוסק במוות, כאשר בסצנת השיא האכזרית והקשה, הגיבורים אוחזים ידיים, מסתכלים לתוך התופת בעיניים ומשלימים עם מותם. מאז "מלך האריות" או "במבי" לא נוצר סרט אנימציה שעוסק במוות וסוף בצורה כול כך בוטה. סרט שמתאר מסע של השלמה שבו גיבוריו מבינים שלעת זקנתם כבר לא זקוקים להם כמו פעם, הם אולי לא ניתנים להחלפה אבל הם בהחלט סוג של מטרד שאפשר להחביא בעליית הגג או לתרום לפעוטון.שלא נדבר על ההתרחשויות המתחולל בפעוטון, בהנהגת דוב סגלגל הסובל מטראומה ששינתה את הדרך בה הוא רואה את העולם ואסופת בובות מטרידה ומלחיצה. המנהיג הבלתי מעורער של הפעוטון משליט בחבורת הגיבורים האהובה טרור המזכיר יותר פרק של סדרת הכלא המופתית "אוז". בדידות ומרירות יכולים להפוך גם יצור פרוותיי, ילדותי וחביב למפלצת מסוכנת במיוחד. המסע שהתחיל בחדר הילדים, עובר בפעוטון ואז אל הגיהינום האמיתי – שלא אחשוף אותו כאן. ובסוף ישנו סוף מרגש שבו חוויה מתקנת ומזככת מהסוג שכול כך נדיר לראות בסרטי הקולנוע בימים אלו או במוצרים תוצרת הוליווד.
כול מי שאוהב קולנוע בוגר וחכם, כול מי שאוהב אנימציה מלאת השראה, כול מי שמחפש את הסרט המבדר והאיכותי ביותר של הקיץ, מבחינתי כרגע יש רק סרט אחד שעומד בכול הקריטריונים הללו. יתכן שהשם "צעצוע של סיפור 3" לא ממש מעורר בכם את החשק לרוץ אל אולמות הקולנוע, אולי לא גדלתם על הסרטים הקודמים או שאינכם בגיל היעד הרשמי של הסרט. קחו בחשבון שהצעצוע הזה מיועד קודם כול לקהל בוגר מאשר לקהל של ילדים והחוויה שתזכו לה היא הרבה יותר עמוקה וחזקה מכול סרט אחר שמוקרן בימים אלו בבתי קולנוע.
צעצוע של סיפור 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1723/10/2019 23:56:35
8/10אייקון ציון
ההכי פחות אהוב עלי מבין הארבעה. מבדר כתמיד, כיפי ומרגש, אך לא התחברתי כל-כך כמו שהתחברתי לראשון והשני, שאותם אהבתי מאוד. וזה מרגיש קצת כאילו זה חוזר על עצמו משני הסרטים הקודמים. עדיין מומלץ, ולא רק מומלץ גם חובה, כי בכל זאת - זה "צעצוע של סיפור".
שם: דניאל-דרגיל: 3115/06/2014 13:21:16
9/10אייקון ציון
סרט מעולה! באופן אישי התחברתי אליו קצת פחות מהאחרים, אבל עדיין סרט שכיף לצפות בו. מתאים לכל המשפחה! מחכים ומצפים שאולי מתישהו יצא סרט רביעי לסדרה.
שם: איתמרקוגיל: 1301/09/2013 13:31:52
9/10אייקון ציון
סרט מדהים שיחזור מצוין של 1 ו2 בהצלחה יש הרבה מתח בסוף נראה שקצת עצוב אבל בסוף יש סוף שמח וטוב מנצח כיף גדול לראות תסרט מומלץ בחום!!!
קישורים
חץ צעצוע של סיפור 3 (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט