החברה האחרים ביקורת סרט

The Other Guys Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "החברה האחרים":
"קורע מצחוק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Other Guys
משחק סמואל ג'קסון, דווין ג'ונסון, מארק וולברג, וויל פרל, אווה מנדז, ריי סטיבנסון, מייקל קיטון במאי/ת אדם מקיי  
קומדיה
ביקורת סרט להחברה האחרים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קורע מצחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כמעט בלי יחסי ציבור נחתה בבתי הקולנוע בארץ אחת הקומדיות המצליחות ביותר של השנה החולפת. "החברה האחרים" הוא פארודיה מבריקה ולעיתים נטולת מעצורים. זוהי גם סאטירה חריפה על המצב הכלכלי והחברתי בארה"ב, ובאופן מפתיע היא יותר נוקבת מסרט ההמשך הלא מוצלח ל"וול סטריט".אדם מקיי שעומד מאחורי שני הלהיטים הגדולים ביותר של וויל פארל Anchorman: The Legend of Ron Burgundy ו Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby. חוזר אל גדולתו אחרי הכשלון היחסי של "אחים חורגים". "החברה האחרים" הוא פשוט פארודיה הנאמנה לז'אנר סרטי המשטרה שנשענת על תחושת אפרוריות אורבנית והומור יבש במיוחד.
הסרט מנתץ לרסיסים את כול הסטריאוטיפים מסרטי המשטרה הקלאסיים: השוטרים הגיבורים הם סתם שני ביריונים בלי הרבה שכל. מפקד המשטרה צריך לעבוד במשרה שנייה בחנות רהיטים כדי לממן לבנו הביסקסואל את לימודיו בקולג'. בכלל, שוטרים הם אסופת ילדים לא בוגרים במיוחד וכמובן דווקא צמד הלוזרים שכמעט ולא עוזב את המשרד מתגלה כנועזים והחכמים מכולם.רחובות ניו-יורק אפרוריים מתמיד בסרט הזה. גם תחנת המשטרה איננה ידידותית לעין. ישנה תחושה שהסט של הסרט הוא באמת של סרט משטרה. הגדולה של הסרט היא שפעילות המתרחשת על המסך סותרת לחלוטין את הרקע להתרחשות. תחושת הריאליזם הבוטה מתנגשת בעוצמה עם ההתרחשויות האבסורדיות המתחוללות בו. והסרט אכן מגיב למדיום שבו הוא פועל: התרחשויות שבדרך כלל אנחנו צופים בהם בסרטים, כמו הגיבורים שהולכים לקראת פיצוץ או מזנקים מקומה 20 בבניין ודבר לא קורה להם, בסרט הזה התוצאות פחות נעימות. באחת הסצנות פארל צועק ש"הוליווד משקרת ובסרטים זה לא נראה כואב".
למרות שפע כוכבי הקולנוע והפעלולים, התסריט של הסרט הוא האטרקציה המרכזית שלו. הטקסטים השנונים והקורעים מצחוק הנאמרים ביובש רב וברצינות תהומית הופכים את "החברה האחרים" להרבה יותר מפארודיה על סרטי משטרה. זהו סרט של שחקנים נפלאים שמצליחים בעזרת מינימום פעולה להוציא מקסימום תגובה מהקהל שנשפך מצחוק בהקרנה שנכחתי בה ביום שלישי בעשר בערב ביס פלאנט.וויל פארל ואווה מנדז מצליחים להגיד טקסטים מביכים כאילו הם מקריאים ספר של דפי זהב, מה שהופך את הסיטואציות להרבה יותר מצחיקות. מארק וולברג מתגלה כשחקן קומי מופלא ומושלם בתפקיד הלוזר. סמואל ג'קסון ודווין ג'ונסון עושים את מה שהם עושים הכי טוב - סצנות פעולה מופרכות וטיפשיות, רק שבסרט הזה הן גם מצחיקות מרוב גיחוך. סטיב קוגן כאיש עסקים מושחת מצחיק כתמיד, ואפילו מייקל קיטון חוזר אל ימיו המשעשעים בתפקיד משנה כמפקד המשטרה האפרורי.עם כול הכבוד לסרטי "האקדח מת מצחוק" הטיפשיים והמצחיקים הם אף פעם לא הצטיידו בתסריט מבריק ובעיקר הסתמכו על סלפסטיק וולגארי. ב"חברה האחרים", התסריט הוא זה שנותן את המשקל לסרט ולא הסיטואציות הפיזיות. תוסיפו את המשקל הסאטירי לאורך כתוביות הסיום של הסרט והסצנה המשעשעת בסוף הכתוביות ותקבלו את אחד הסרטים המצחיקים והחכמים של השנה החולפת.
החברה האחרים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4920/09/2021 16:53:27
7/10אייקון ציון
כשהיינו ילדים החברה בשכונה היו קוראים לזה "חצי מצחיק". זה עדיין יותר טוב מבכלל לא מצחיק, כי זה לא פשוט לעשות קומדיה טובה. טרי ואלן הם שני שוטרים שעובדים בבק אופיס במשטרת ניו יורק ולא זוכים להערכה רבה מצד הממונים והקולגות. לאחר מותם של שני שוטרים שהיו "כוכבים" ,שניהם מבינים שכעת עליהם לתפוס יוזמה כדי להתקדם. טרי ואלן שלא מסמפתים אחד את השני וגם שונים באופיים, יוצאים יחד לחשוף פרשת שחיתות של מיליארדים במערכת הפיננסית, שבה מעורב בנקאי שעובד עבור בעלי הון. הדרך לשם רצופה סכנות אבל גם מצבים מצחיקים. תוך כדי אנו גם נחשפים להצלחה המסחררת של אלן אצל בנות המין היפה. בסוף יש התייחסות למשבר הסאב פריים של 2008, וגם ביקורת על המערכת הפיננסית האמריקאית והבדלי השכר במשק. מבין השניים, וויל פארל תפור לקומדיות ומארק וולברג קצת פחות.
שם: איציק גורגיל: 631/01/2016 01:06:51
6/10אייקון ציון
קומדיית פעולה שמתחילה טוב אך נמרחת בהמשך. מרגיש כמו פוטנציאל מוחמץ עם כל השחקנים הטובים וקטעי הפעולה שעשויים טוב.
שם: מור רזגיל: 1224/09/2015 17:57:05
6/10אייקון ציון
סרט בינוני מאוד!!! הבדיחות בינוניות והעלילה דפוקה מאוד. סרט בינוני. לא חובה לראות !!!
קישורים
חץ החברה האחרים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט