ליגת הצדק ביקורת סרט

Justice League Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ליגת הצדק":
"סרט קומיקס קליל שלא לוקח את עצמו ברצינות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Justice League
משחק גל גדות, בן אפלק, ג'יי. קיי. סימונס, ג'ייסון מומואה, הנרי קאוויל, עזרא מילר במאי/ת זאק סניידר  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לליגת הצדק מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"דווקא בסדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע72.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די21.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לעומת מרבית מבקרי הקולנוע, אני דווקא מצאתי את עצמי נהנה מהסרט "ליגת הצדק", אולי בגלל שהציפיות שלי היו כל כך נמוכות. איכשהו הסרט הזה עבר לי בנעימים. יש בו שפע של סצנות קרב עשויות היטב, מעל ומתחת למים. ההומור בו מרבית הזמן עובד, הכימיה בין השחקנים סבירה לחלוטין, גל גדות מקסימה ועזרא מילר כפלאש גונב את ההצגה. היתרון הגדול: אורכו הוא רק שעתיים. ג'וס ווידון, שהחליף את הבמאי המקורי זאק סניידר (אחרי שזה פרש בעקבות התאבדות בתו), הצליח לשנות את הטון הרציני והקודר של האיש מאחורי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" וליצור סרט קליל יותר שלא מתייחס לעצמו ברצינות תהומית.העלילה מאחדת את שלושת גיבורי הסרטים הקודמים: באטמן, וונדר וומן וסופרמן עם שלוש דמויות חדשות: אקוומן (ג'ייסון מומואה) הוא לוחם שרירי וחסון החי במעמקי האוקיינוס בעיר האבודה אטלנטיס. פלאש (מילר) – צעיר יהודי בעל חוש הומור, שמכת ברק הפכה אותו למהיר במיוחד. סייבורג (ריי פישר) הוא סטודנט ואתלט מצטיין שאביו המדען מחזיר אותו לתחייה בעזרת אנרגיות חוצניות ובכך הופך אותו לסוג של רובוקופ מתוחכם ומשוכלל. יחד הם יילחמו באל מרושע בשם סטפנוולף שיחזור לכדור הארץ כדי להחריב אותו אחרי אלפי שנים שהיה במאסר בגלות. אבל כדי שהם יצליחו להילחם בו צריך להחזיר מהמתים את סופרמן, שמת בסרט הקודם.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
אז בהחלט משעשע לצפות באיחוד הקולנועי המבוסס על חוברות הקומיקס של DC . הוא לא מזכיר סרט קולנוע שובר קופות יוקרתי, אלא יותר את סדרות הטלוויזיה הקלילות בהפקתו של גרג ברלנטי המבוססות גם הן על חוברות הקומיקס של DC וזוכות להצלחה גדולה, ביניהן "החץ", "סופרגירל", "פלאש" ו"אגדות המחר". חובבי הקומיקס מתייחסים אל פרקי הסדרות האלה כחטיפים דלי קלוריות וכך גם הסרט הנ"ל הוא חטיף קליל וטעים שיישכח במהירות, אך הוא בלתי מזיק בשום צורה שהיא. חובבי הז'אנר ישמחו לצפות בסרט קומיקס מבדר שעובר במהירות אחרי שני הסרטים המסורבלים שסניידר יצר.גל גדות בתפקידה כוונדר וומן ממשיכה להיות הלוחמת שגונבת את ההצגה. היא מלאה חן, חביבה ונעימה לעין כמו כל שאר הלוחמים המצודדים והנאים לצידה. בן אפלק, המגלם בפעם השלישית את באטמן, נראה משועמם לחלוטין וכך גם ג'רמי איירונס המגלם את אלפרד המשרת הצמוד. הנרי קאביל חוזר לגלם את סופרמן ונראה כמו בובת שעווה. איימי אדמס ודיאן ליין נפלאות במינימום שיש להן. ריי פישר כסייבורג וג'ייסון מומואה כאקוומן לא מזיקים ועושים את תפקידם נאמנה כמו כל שאר שחקני המשנה הרבים בסרט, ביניהם קוני נילסן, ג'יי.קיי סימונס, בילי קרודוף, אמבר הארד ועוד. אבל מי שגונב את ההצגה הוא עזרא מילר הנפלא ("חייבים לדבר על קווין", "כמה טוב להיות פרח קיר") שדמותו כפלאש, מפיחה רוח חיים צעירה ואנרגיה חדשה בסדרת הסרטים הרצינית הזאת. הוא גם השחקן הגיי הראשון מחוץ לארון שזוכה לגלם תפקיד ראשי בסרט קומיקס.
בסופו של דבר "ליגת הצדק" הוא מוצר צריכה הוליוודי טהור, אבל לעומת המון מוצרי צריכה מהקיץ האחרון שאכזבו, הסרט הזה מספק את הסחורה. נכון, זה לא מוצר צריכה מושלם, רחוק מזה. לעיתים נראה ששני במאים ביימו את הסרט. הקטעים הכבדים מדי נוצרו תחת ידיו של סניידר ואילו הרגעים הקלילים נוצרו על ידי ווידון. כמו כן הרע ומזימתו די טיפשיים ובן אפלק הוא בהחלט לא אחד הבאטמנים המוצלחים ויכול להתחרות עם ואל קילמר וג'ורג' קלוני על תואר הבאטמן הגרוע. לעומת זאת הפעלולים מרשימים, סצנות הפעולה והקרב עשויות היטב ודי מהנה לצפות בגיבורי העל האגדיים מתאחדים בסרט אחד. בסך הכל מדובר בסרט קומיקס קליל לכל המשפחה ולא מעבר לכך.
ליגת הצדק - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הארוויגיל: 1731/10/2019 14:47:04
5/10אייקון ציון
העלילה בסדר, האקשן בסדר, זה פשוט בסדר. אבל רק בסדר, לא יותר מזה. ואני מדבר פה על סרט שנחשב הסרט המצופה ביותר של השנה. הם מתאחדים במהירות בלי יותר מדי קונפליקטים ובעיות, הנבל גרוע מאוד והמשחק לא משובח כל-כך. לא סרט מעיף אבל גם לא סרט גרוע.
שם: אופירגיל: 1713/09/2019 13:33:37
4/10אייקון ציון
סרט נחמד. אבל כשזה מגיע לסרט שצריך להיות ה-סרט של השנה, זה צריך להיות יותר מנחמד. אם זה היה סרט רגיל, הוא היה מקבל ציון 6-7, אבל זה לא.
שם: .MOR Rגיל: 1509/07/2018 03:12:02
4/10אייקון ציון
סרט טיפשי ומצועצע. הצילום מעולה, הפס-קול לא רע בכלל עם זאת שלעיתים הוא מעצבן, העריכה מעולה וסצנות האקשן סוחפות ומהנות למרות שהמשחק לאורך רוב הסרט לא טוב, רוב האפקטים מוגזמים ואפילו חלק גדול מהם גרועים, הבדיחות מאולצות ולא מצחיקות, הדיאלוגים שטוחים ילדותיים והתסריט והעלילה צפויים מאוד, רדודים במיוחד, חסרי מקוריות ויצירתיות לחלוטין, מחופפים, נמרחים מעט ולעיתים אפילו מזלזלים. בקיצור, מרגיש כמו קרב בובות. עדיף לוותר.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט