חדשות קולנוע וסרטים

בסוכות לוהט בבתי הקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
נראה כי חופש סוכות שהחל לא מכבר גרם למפיצים להוציא מהכספות את הלהיטים הכי גדולים שהוקרנו בארצות הברית בתקופה האחרונה. יום לפני שיצא "תפוס ת'כריש" בבתי הקולנוע בארצות הברית הוא עולה אצלנו, ג'וד לאו, גוויניתק פאלטרו ואנג'לינה ג'ולי מצילים את העולם ב" סקיי קפטן", ג'ולי אנדרוז שבה לשיר בסרט "יומני הנסיכה 2" ולאלו מכם שאוהבים סרטים איכותיים מציע קולנוע לב את "אולי נתנשק" סרטו החדש והמצויין של קן לואץ'.

סקיי קפטן ועולם המחר

ג'וד לאו, גווינית' פאלטרו ואנג'לינה ג'ולי הם חלק מצוות של כוכבי קולנוע המשתתפים בסרט מדע בדיוני עטור פעלולים המתרחש בשנת 1939 בניו-יורק. עיתונאית חוקרת שמה לב שמדענים חשובים מתחילים להעלם באופן מחשיד במיוחד. רובוטים ענקיים ומעופפים תוקפים את העיר ורק איש אחד יכול להציל את המצב: ג'וזף "סקיי קפטן" סאליבן. הם מוצאים את עצמם בנפאל שם מסתתר דוקטור טוטנקוף המתכנן להשמיד את כל העולם. הסרט צולם כולו באולפן על רקע מסכים וכל התפאורה היא בעצם עיצוב ממוחשב. הפעלולים כפי שניתן לראות בטריילר משלבים קולנוע אפל ואקספרסיוניסטי עם סגנון עכשווי.

אולי נתנשק

סרטו החדש של קן לואץ' מהבמאים המובילים והחשובים של הקולנוע הבריטי חוזר עם יצירה קולנועית חדשה שהספיקה לזכות בפרס חבר השופטים בפסטיבל ברלין 2004. הסרט מתאר את סיפור אהבתם של קאסים ורויסין. קאסים הוא בן לדור שני של פקיסטאנים מגלאסגו, הוא עובד למחייתו כתקליטן במועדונים נחשבים, וחולם על פתיחת מועדון משלו. הוריו הם מוסלמים אדוקים המתכננים עבורו חתונה עם יסמין הפקיסטנית שמיועדת להגיע לבריטניה. התכניות שלהם משתבשות כשקאסים פוגש את רויסין, קתולית לבנת עור העובדת כמורה בבית ספר. השניים מתאהבים עמוקות זה בזה, אבל הוריו מסרבים לקבל את הבחורה הלבנה אל ביתם. גם שמפחתה וחבריה של רויסין לא תומכים במיוחד במערכת היחסים. סיפור האהבה מעורר סקנדל שלם ובמרכזו קונפליקטים על רקע תרבותי ואישי.תפוס ת'כריש

אוסקר הוא דג קטן ופטפטן שחולם בגדול. הוא רוצה להיות גיבור וצרורות של סיפורי גבורה נשזרים מפיו לאורך כל האוקיינוס. כאשר מסתבר שהקטן הוא גם שקרן ואף אחד לא מסכים להתייחס לסיפוריו ברצינות, עליו למצוא תרופת נגד מהירה וזו מגיעה בתור כריש גדול ופחדן הנמלט מבני משפחתו המאפיונרים שלא מרוצים מבן המשפחה הרכרוכי. צוות ענק של כוכבי קולנוע מהשורה הראשונה מדבבים ביניהם: ויל סמית', רוברט דה נירו, ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, רנה זלווגר, ומרטין סקורסזה.

דודג'בול - תפוס את החיים בביצים

משחק המחניים עומד במרכז הקומדיה המופרעת החדשה של בן סטילר. פיטר לאפליר הוא בעליו של מכון כושר צנוע בשם "ג'ו הממוצע". פיטר הוא אדם נטול מוטיבציה ועם זאת בעל כריזמה שאותה הוא מקפיד להסתיר מהסובבים אותו. מרבית האנשים המגיעים למכון הכושר של פיטר הם דחויים חברתית - לא בדיוק הזן החטוב והספורטיבי שמגיע בדרך כלל למקומות אלה. המתחרה הגדול של פיטר הוא וויט גודמן, בעליו של מכון כושר בשם "גלובו" המיועד אך ורק לאנשים חטובים ויפים כמוהו. וויט מעוניין להשתלט על מכון הכושר העממי של פיטר ולהפוך את המקום לסניף נוסף של "גלובו". הדרך היחידה להציל את מכון הכושר הכושל של פיטר, היא במשחק מחניים לעיני מצלמות הטלוויזיה ומול קהל המונים.
יומני הנסיכה 2 - אירוסים מלכותיים

לפני ארבע שנים, הבמאי של הלהיט "אשה יפה" שחרר לבתי הקולנוע את הסרט הקטן "יומני הנסיכה". אף אחד לא דמיין לעצמו שהסרט יהיה להיט ענק ויכניס מעל מאה מיליון דולר. הסרט כבש את הקופות לא רק בארה"ב אלא בכל רחבי העולם. סיפורה של בת טיפש-עשרה, אמריקאית וכעורה המגלה יום בהיר אחד, שהיא בעצם נסיכה של ממלכה קטנה אי שם באירופה, קסם לבנות ולאמהות שלהן. בסרט החדש הנסיכה צריכה למצוא במהירות נסיך ולהתארס לו כדי שבעתיד תוכל להפוך למלכה. כמובן שמדובר במשימה לא קלה למצוא את הנסיך שיתאים לנסיכה, והזמן הולך ואוזל במהירות. האם היא תמצא אהבה או שתאבד כל סיכוי להיות אי פעם מלכה?

רצח אינטימי

הבמאי של סרט הפעולה "שמש עולה" מחזיר את השחקנית אשלי ג'אד, כוכבת סרטי המתח "חתום בנשיקה", "זהות שאולה" ו"סיכון כפול", אל בתי הקולנוע במותחן חדש. הפעם היא מגלמת את ג'סיקה שפרד, שאביה היה רוצח סדרתי. היום היא שוטרת במחלק רצח החוקרת פרשיית רצח סבוכה. לתדהמתה היא מוצאת את עצמה כחשודה מרכזית בפרשייה הסבוכה וזאת בעקבות מותם הטראגי של מאהביה לשעבר. האם ג' סיקה היא הרוצחת או שמישהו טומן לה פח?
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט