חדשות קולנוע וסרטים

העתיד נראה אפל - חלק 2

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בחלק השני של סדרת הכתבות של טמיר כהן על הסרטים שנראה בעתיד ננסה ליפות את העתיד האפל שבו נתקלנו בכתבה הראשונה. אחרי שחייזרים הרסו את כדור הארץ, מספר פעמים, וכל מיני סרטים ניסו להקפיץ אותנו ולגרום לנו התקפי לב. הגיע תורם של הסרטים האופטימיים. סרטי סופר גיבורים (ארבעת המופלאים), קומדיות מצחיקות (הפנתר הוורוד) ושובו של אחד מגיבורי הילדים הגדולים של השנים האחרונות ( הארי פוטר).

ארזו חפציכם, הוציאו את פנקסי הרשימות ובואו נצא למסע וירטואלי קליל ומהיר בין הסרטים שיעשו לנו את סוף שנת 2005.

The Fantastic Four מה-8.7 בארה"ב

סרט שמבוסס על סדרת הקומיקס של חברת מארוול, "ארבעת המופלאים". סיפורה של קבוצת גיבורי על: מר. פנטסטיק שיכול למתוח את גופו, האישה בלתי נראית, הלפיד האנושי והדבר, יצור שמורכב מסלעים ויש לו כוחות על. ארבעת הגיבורים יוצאים להילחם בדר' דום. לחצו על התמונה של ג'וני דפ כווילי ונקה כדי לראות את חבורת הסופר גיבורים.

שחקנים: מייקל צ'יקליס (המגן), כריס אוונס (סלולר), ג'סיקה אלבה (שחקי אותה מותק), יואן גרופורד (המלך ארתור)

צ'ארלי ומפעל השוקולד - מה-15.7 בארה"ב

טים ברטון מפיח חיים בסיפורו של רואל דאהל על אומן השוקולד ווילי וונקה וסיפורו של צ'ארלי, ילד קטן ועני שחי ליד מפעל השוקולד של ווילי וונקה. וונקה יוצא במבצע עולמי לחיפוש יורש לממלכת השוקולד שלו. חמישה ילדים וצ'ארלי ביניהם, מוצאים את הכרטיס בתוך חפיסת השוקולד וזוכים בסיור מאורגן במפעל שאף אחד לא ראה מזה 15 שנה. ברטון מבטיח כי גרסתו לא תהיה חמודה וחביבה כמו הסרט שיצא בשנת 1976 בו שיחק ג'ין ויילדר את ווילי וונקה.

שחקנים: ג'וני דפ, פרדי היימור (שגילם את פיטר לצד ג'וני דפ בסרט "למצוא את ארץ לעולם לא"), הלנה בונהאם קרטר והשחקן הבריטי הנחשב ג'ימס פוקס.האחים גרים - מה-29.7 בארה"ב

סיפורם של האחים גרים, ג'ייקוב וווילהלם, מספרי הסיפורים הגרמנים הידועים שאחראים לחלק גדול מסיפורי האגדות המוכרים והאהובים בכל הזמנים כמו סינדרלה, כיפה אדומה שילגיה ושבעת הגמדים ועוד. במהלך מסע לאורך המדינה, סיפרו אגדות מופלאות על יצורים קסומים, מפלצות ושדים. כאשר הממשלה הצרפתית מגלה מה הם עושים, הם מאולצים להתמודד עם הדבר האמיתי, שרשרת רציחות שבוצעה תחת נסיבות מסתוריות. מאט דיימון והית' לאדג'ר מגלמים את האחים המיתולוגיים ולצידם ג'ונתן פרייס, מוניקה בלוצ'י. הבמאי, טרי גיליאם האחד והיחיד שביים להיטים כמו "12 קופים", "פישר קינג", "ברזיל" "הרפתקאות הברון מינכהאוזן" וכמה מסרטי חבורת מונטי פייטון.

Doom - מה-5.8 בארה"ב

סרט שמבוסס על המשחק המצליח. עלילה הממוקמת בעתיד כאשר דום לוקח את הצופים לאזורים המרוחקים ביותר בגלקסיה. בתפקיד הראשי, דווין ג'ונסון (THE ROCK).

הג'יגולו מת מצחוק 2 באירופה - מה-12.8 בארה"ב

המשך קורותיו של דיוס ביגאלו (רוב שניידר) שמוצא עצמו כנגד מה שנתן לו טבע, עובד כג'יגולו. כאשר הסרסור לשעבר שלו, טי.ג'יי, מואשם בשרשרת רציחות של ג'יגולוס באירופה, דיוס נרתם למשימה כדי לטהר את שמו של חברו. בדרך עליו להתמודד עם ארגון אירופאי של זונות- גברים ולשרת עוד נשים מוזרות במיוחד.

הפנתר הורוד - מה-23.9 בארה"ב

גרסה חדשה לסיפורו של הפנתר הורוד ושל הבלש קלוזו. מאמן כדורגל מפורסם נרצח והטבעת היקרה שלו נגנבה, טבעת עם יהלום אדיר שמכונה הפנתר הורוד. הרצון לפתור את המקרה, נהפך לאובססיה לאומית. החוקר הראשי דרייפוס (קווין קליין) לא יכול להרשות לעצמו לטעות. הבלש קלוזו (סטיב מרטין שמנסה להיכנס לנעליו הגדולות של פיטר סלרס) גם הוא נרתם למשימה עם הסגנון המיוחד של החקירה שלו, סגנון מצחיק ולא שגרתי. עוד בסרט נוכל לראות את ביונסה, ז'אן רנו, ואמילי מורטימר.

Tim Burton's Corpse Bride - מה-23.9 בארה"ב

עוד סרט של טים ברטון אולם הפעם מדובר בסרט אנימציה בסגנון המדהים אותו ראינו בסרט "הסיוט שלפני חג המולד" בסרט מנדבים את קולותיהם כמה מהשחקנים הקבועים של ברטון כמו ג'וני דפ והלנה בונהאם קרטר (שהיא גם אם ילדו). בכפר אירופאי במאה ה-19, ויקטור (דפ) מטייל לעולם השאול ומתחתן בחתונת בזק עם כלה-גוויה מסתורית (בונהאם קרטר) בעוד אשתו החיה (אמילי ווטסון) מצפה לשובו.

הארי פוטר וגביע האש - מה-18.11 בארה"ב

הסרט הרביעי המבוסס על הספר הרביעי בסדרת הארי פוטר. הארי פוטר רוצה ללכת עם חבריו לאליפות הקווידיץ' העולמית, הוא רוצה לחלום על מושא אהבתו צ'ו צ'אנג ורוצה לגלות מהו המאורע הגדול והמסתורי שאמור להתרחש בהוגוורטס, מאורע שמערב שני בתי ספר מתחרים לכישוף ויותר מכל הארי פוטר רוצה לחיות כמו נער רגיל. שחקנים: דניאל רדקליף, רופרט גרינט, אמה ווטסון, רובי קולטריין, מייקל גמבון, שירלי הנדרסון, גארי אולדמן, מגי סמית, אלן ריקמן, ברנדן גליסון.
האריה, המכשפה וארון הבגדים - מה-9.12 בארה"ב

עיבוד קולנועי לרב המכר של סי. אס. לואיס. הסרט עוקב אחרי סיפורם של ארבעה, לוסי, אדמונד, פיטר וסוזן שנכנסים לממלכת נרניה בזמן מלחמת העולם ה- 2 דרך ארון מכושף. בממלכת נארניה מצפה להם מסע קסום בין חיות מדברות, גמדים ענקים ועוד. בעזרתו של האריה אסלן הם נלחמים נגד המלכה הלבנה בנסיון לשחרר את הממלכה מכישוף שיקפיא אותה לנצח. הבמאי הוא אנדרו אדמסון שביים את שני סרטי "שרק".

זכרונותיה של גיישה - מה-9.12 בארה"ב

עיבוד קולנועי לרב המכר של של ארתור גולדן, "זכרונותיה של גיישה". ילדה יפנית עניה שנקרעת ממשפחתה ונאלצת לעבוד כמשרתת בבית גיישות. כנגד יריבה שמנסה לרפות את ידיה, היא פורחת והופכת לגיישה סיורי (ז'יי ז'אנג) ששולטת ביד רמה באנשים העשירים והחזקים בתבל אך נקרעת באהבתה לגבר היחיד שהיא לא יכולה להשיג. שחקנים: ז'יי זאנג, קן וואטאנבה

קינג קונג - מה-14.12 בארה"ב

סרטו של במאי טרילוגיית שר הטבעות פיטר ג'קסון הוא חידוש לסרט הקלאסי "קינג קונג" משנת 1933. שחקנים: נעמי ווטס, ג'ק בלאק, אדריאן ברודי, אנדי סרקיס, קולין הנקס.

המפיקים - מה-23.12 בארה"ב

מל ברוקס, שביים את הסרט בשנת 1972 כתב לפני מספר שנים מחזמר המבוסס עליו. המחזמר הפך ללהיט היסטרי. זוכה 12 פרסי טוני. קריירתם הדועכת של מפיק ורואה החשבון שלו מאלצת את השניים ליצור מחזמר שיהווה כישלון בימתי ענק אך הצלחה כספית גדולה עבורם. התוכנית שלהם היא לברוח עם כספם של המשקיעים,אולם כשהמסך עולה על ההופעה האקסטרווגנטית הם מגלים שתוכניתם אינה פועל כמתוכנן. בתפקידים הראשיים, נתן ליין ומתיו ברודריק שם הופיעו במחזמר בתחילת דרכו. לצידם אומה תורמן, וויל פארל.

וזהו, עכשיו כל מה שנותר לעשות זה לחכות ולפקוד את בתי הקולנוע בכל פעם שאחד מהלהיטים הללו יגיע אליו. שתהיה לכם המשך שנת קולנוע מהנה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט