חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אין ספק שהאביב הגיע ובעלי בתי הקולנוע כבר ממתכוננים לחופשת הפסח. שמונה סרטים חדשים עולים היום בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. שמונה סרטים אבל רק ארבעה נושאים שונים. יש לנו שני סרטי אנימציה חדשים לילדים ("רובוטס" ו"בוב ספוג:הסרט") שני סרטים העוסקים במשבר גיל המעבר ("בחברה טובה" האמריקאי ו "לאהוב אותך" האיטלקי), שני סרטים העוסקים בשוטרים או שוטרים לשעבר שמוצאים את עצמם בסיטואציות חדשות ומפתיעות וגם מסוכנות ("בן ערובה" ו"גבר מי שמטפלת") ושני סרטים על נשים או גברים שנמאס להם להיות לבד ומבקשים (או משלמים) מאנשים אחרים שיתחזו לבני זוגם ("הדייט שלי לחתונה" ו "וויסקי"). ואלו הסרטים החדשים שעולים השבוע:

בחברה טובה

מהיוצר של "רווק פלוס ילד" מגיעה קומדיה שנונה חדשה. דניס קוויד מגלם את אד, גבר בשנות החמישים לחייו המתמודד עם מצב חדש. יש לו בוס חדש שגילו כמחצית מגילו. בדיוק כשהעניינים לא יכולים להיות גרועים יותר, הוא מגלה שביתו אלכס מתאהבת בבוס הצעיר שלו. דרך מצבים עדינים ביותר, דן ואד עשויים להפוך לצוות מצוין ואולי אף לחברים.

בן ערובה

ברוס וויליס חוזר אל סרטי הפעולה האלימים והפעם הוא מגלם את ג'ף טלי, לשעבר שוטר בלוס אנג'לס שהתמחה בניהול משא ומתן עם חוטפים. אחרי שילד שנחטף נרצח על ידי חוטף מטורף במהלך משא ומתן ג'ף נוטש את העיר הגדולה ואת משפחתו ועובר להתגורר בעיירה שקטה ורגועה. קבוצה של צעירים פולשת לאחוזה של איש עסקים מסתורי המקושר למאפיה. המטרה של אותה קבוצה של נערים היא לבצע שוד רגיל אבל כאשר הם נחשפים על ידי יושבי הבית, הם לוקחים את ילדיהם כבני ערובה. העניינים מסתבכים כאשר מתגלה שאחד מאותם צעירים הוא רוצח סדרתי מטורף שיש לו מניעים שונים לחלוטין מאשר לחבריו. ג'ף טלי מוצא את עצמו בסיטואציה שקיווה שלא יצטרך להתמודד איתה יותר.גבר מי שמטפלת

השחקן "המהיר והעצבני" וין דיזל, חוזר אלינו בקומדיה משפחתית. השרירן הקרח מגלם את שיין וולף, לוחם יוצא יחידה קרבית בעל ניסיון רב בשטחי מלחמה. להפתעתו הוא זוכה לתפקיד שלכאורה נראה שהכישורים הקרבים לא ממש הכרחיים בו, אבל מסתבר שלהגן על חמשת ילדי משפחת פלאמר יכולה להיות משימה די קשה. אביהם המנוח של חמשת השובבים היה מדען אשר עבד בשירות המדינה. לפני מותו השאיר אביהם בביתם ניסוי סודי ביותר. שיין נשלח לטפל בילדים וכמובן למנוע מהאנשים הלא נכונים לגלות פרטים על הניסוי. במהלך התפקיד שיין יגלה שלטפל במשפחה, זה קצת שונה מלהיות מפקד ביחידה עילית.

הדייט שלי לחתונה

קומדיה רומנטית המבוססת על רב מכר של אליזבת יאנג, בכיכובה של דברה מסינג, כוכבת הסדרה הקומית "וויל וגרייס". קאט היא רווקה עצמאית שלרגל חתונתה של אחותה מתבקשת לא להגיע לבד. אחותה לחוצה שאם קאט תגיע לבד כולם יהיו עסוקים בלרחם עליה ולא יתייחסו למי שלכבודה כולם התכנסו. קאט מחליטה לזייף חבר ושוכרת את שירותיו של נער ליווי איכותי ויוקרתי שיגלם את החבר הנוכחי שלה. להפתעתה, במהלך החתונה היא מפתחת כלפי נער הליווי השרמנטי רגשות עזים אבל אז מופיע ארוסה לשעבר שזרק אותה שנתיים קודם לכן. נחשו במי תבחר קאט?

ויסקי

"ויסקי" זכה ב-33 פרסים בינלאומיים שונים ועלילתו עוקבת אחרי שני אחרים ואשה זרה. הרמן קלר מגיע למונטווידאו כדי להשתתף עם אחיו בטקס הקמת המצבה לזכרה של אמם, שנפטרה שנה קודם. חואקובו קלר, האח הבכור, מנסה להציג בפני אחיו תמונת חיים שונה משגרת חייו. הוא מבקש ממרתה, העובדת במפעל הגרביים המשפחתי כבר 20 שנה, להתחזות לאשתו. על מרתה ללמוד לאלתר את פרטי "חיי הנישואים" עם חואקובו. הרמן, אוהב החיים וההנאות, מציע שהשלושה יצאו לחופשה בעיר קיט, והעניינים מתחילים להסתבך. פתאום מסתבר שבתוך האיש הכבוי והאישה האפרורית פועם משהו שכלל לא ידעו על קיומו. עליהם רק לומר "ויסקי" ולחייך.
לאהוב אותך

גבריאל מוצ'ינו התגלה לחובבי הקולנוע האיטלקי בסרטו המקסים "הנשיקה האחרונה". עכשיו מגיע סרט חדש לבמאי הרומנטי הזה בשם, "לאהוב אותך" בכיכובה של אחת הנשים היפות ביותר בקולנוע כיום, מוניקה בלוצ'י. הסרט עוקב אחרי בני משפחה בורגניים שכול אחד מהם מרגיש שהוא כבר איבד את האפשרות להגשים את חלומותיו. יום אחד האב פוגש להפתעתו את אהובת נעוריו מבית הספר התיכון. בין השניים מתרקם קשר המעלה שאלות שונות על דרך חייו. במקביל הבת המתבגרת בטוחה שהאושר יגיע אם היא תגשים את חלומה להיות כוכבת טלוויזיה. אשתו עסוקה באובססיה בקריירה שלה כשחקנית תאטרון והבן הצעיר מחפש אחרי סיבה למרד נעורים.

רובוטס

יוצרי הלהיט "עידן הקרח" מספקים לנו להיט חדש בשם "רובוטים". קומדיית הרפתקאות באנימציה תלת מימדית המתרחשת כולה בעולם המאוכלס רק על ידי רובוטים. הסרט עוקב אחרי רובוט צעיר ומוכשר שרוצה שהעולם יהיה מקום שהרבה יותר טוב לחיות בו. המנהל המרושע של החברה בה הוא עובד מנסה למנוע ממנו להגשים את החלום וגם ישנה רובוטית מפתה שבה גיבור הסרט מתאהב. האם הוא יצליח להגשים את החלום שלו?

בוב ספוג: הסרט

סרט אנימציה באורך מלא המבוסס על הסדרה המצליחה "ספונג בוב". מדובר בספוג מקלחות מצוי החי בתוך אננס על קרקעית האוקיינוס, ועובד במזללה למזון מהיר המיועדת לתושבי קרקעית האוקינוס. יוצר הסדרה, סטיבן הילנבורג, שחטף על הראש מארגונים שמרניים בגלל זהותו המינית הלא ברורה של גיבורנו מוציא את הספוג לשרשרת של הרפתקאות בעקבות כתר אבוד ובדרך הוא ינסה להציל גם את חייו של הבוס הסרטני שלו. בהחלט לא רק לילדים קטנים.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט