חדשות קולנוע וסרטים

חייה ומותה של כוכבת "גרון עמוק" - חלק 2

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בדיוק כמו היום גם בשנות השבעים אחוזת“PlayBoy" , היה מקום שבו התרחשו המסיבות הלוהטות ביותר, טריינור ולינדה הוזמנו לארמון של יו הפנר. לילה אחד שומרי ראש נשלחו לחדרה של לינדה והביאו אותה לחדר המקלחת שם הפנר שהה עם טריינור והכלב שלו שהובא במיוחד. השניים דרשו שתקיים יחסים עם הכלב. למזלה היא הכירה בחורה שלמדה אותה כיצד לצאת ממצבים כאלו, היא התחזתה לחולה והפנר ביטל את ההופעה שתכנן לעצמו.

במשך שנתיים וחצי לינדה ניסתה לברוח שלוש פעמים. בשתי הפעמים הראשונות נתפסה וכעונש הוכתה קשות ועברה התעללות מינית. בפעם השלישית הסתתרה בבית הוריה וטריינור הגיע ואיים להרוג את משפחתה אם היא לא תעזוב מיד את הבית ותחזור איתו. שם הבימה שלה העניק לה המון אומץ ופרסום ובזכותם היא נשארה בחיים. אחרי שלושה ניסיונות כושלים לינדה הבינה שצריך להמתין זמן רב ולתכנן את הכול בקפידה.

במשך ששה חודשים עבדה על שכנוע של טריינור שיתן לה לצאת מטווח ראייתו למשך 15 דקות. היא גרמה לו לחשוב שהוא צודק, שגופה של אישה נועד לעשיית רווחים כלכלים, שפורנו זה דבר נפלא, שהכאת אנשים זה דבר צודק. במקביל ניסתה לספר את סיפורה פעמים מספר ביניהם לכתב ורנון סקוט שעבד עבור UPI שטען שדבר כזה הוא לא יכול להדפיס. גם לר'גיס פילבין שהיתה לו תוכנית אירוח סיפרה על העינויים וההשפלה אבל הוא צחק עליה. אפילו בזמן המשפט שניהלה נגד צארלס טריינור חבר המושבעים בקליפורניה אחרי שהם צפו בסרט פורנו שלה לא האמינו לה. בבריחה הסופית שלה היא צלצלה למשטרת בברלי הילס ואמרה שטריינור מסתובב עם M16 ומנסה לתפוס אותה. הם אמרו שהם לא מתערבים בעניינים משפחתיים, כשהיא אמרה שכלי הנשק בבעלותו לא חוקיים הם אמרו לה להתקשר אליהם כשהוא יחזור לביתו.

"בזמן הצילומים של "גרון עמוק", למעשה ביום הראשון, הוכיתי בגלל שחייכתי על הסט. זה היה בחדר בית מלון הו בו לפחות 20 איש מצוות ההסרטה, הייתה מוסיקה, אנשים צחקו ונהנו. מר טריינור הטיח אותי על קיר. קיוויתי שאחד מאותם עשרים אנשים יעזור לי, צעקתי לעזרה, הוכיתי, בעטו בי שוב ושוב. פתאום בחדר הסמוך השתרר שקט מוחלט. אף אחד לא בא לעזרי. ביום למחרת הצטלמתי עם החבורות על גופי. הרבה אנשים שואלים על החיוכים שלי בסרט "גרון עמוק" ועל כך שאני נראית כאילו אני נהנית מכל רגע. אף אחד לא שואל על החבורות שעל גופי". (מתוך עדות של לינדה מארציאנו בשימוע בועדה ל"זכויות האדם בפורנוגרפיה").

כדי לבצע את פעולת ה “Deep Throating" לינדה מספרת שטריינור השתמש בהפנוט. כדי שהגרון יוכל להתגבר על הרפלקסים הטבעיים שלו ושזה ימנע הקאות. בפעם הרביעית שנמלטה מטריינור הוא כבר לא רדף אחריה בגלל שהשיג את מרילין ציימברס כוכבת הסרט Behind the green Door . כשהכתב מעיתון פילדלפיה, לארי פילדס ראיין את ציימברס, היא בקשה ללכת לשירותים. טריינור סירב וכשפילדס שאל אותו למה הוא לא נותן לה ללכת לשירותים, טריינור השיב, "אני לא אומר לך איך לכתוב".

במשפט שניהלה לינדה לאבלס נגד צארלס טריינור הוא זוכה מכל אשמה. אחרי שהקריירה שלה כשחקנית סרטי פורנו דעכה והסערה סביב "גרון עמוק" שככה, פמיניסטיות גייסו את לינדה למסע יחסי ציבור נגד תעשיית הפורנו. ספרים, מאמרים, כתבות ומחקרים אוניברסיטאיים נכתבו בהשראת סיפורה של לינדה שהפכה לפמיניסטית. אבל גם שם היא לא מצאה את מקומה. הנשים המשכילות לא באמת התעניינו בגורלה של השחקנית ורק נצלו אותה כדי לקדם את הרעיונות הפמיניסטיים שלהן. לינדה מצאה את עצמה מתרחקת מכל מי שהכיר אותה. היא שנתה את שמה, התחתנה, הביאה לעולם שלושה ילדים והפכה לנוצרייה מאמינה. אבל גם אז היה לה קשה למצוא עבודה מסודרת. בכל פעם שזהותה האמיתית נחשפה היא פוטרה. בגיל 51 לינדה לאבלס חזרה אל הכותרות כאשר הסכימה להצטלם למגזין פורנו. לטענתה היא הסכימה להצטלם כדי להוכיח שגם בגילה המתקדם היא נראית טוב. אחרי שפוטרה מעבודתה כמזכירה לינדה שקעה בחובות וזו היתה הדרך היחידה שהיא יכלה להרוויח כסף. חייה הסוערים של לינדה לאבלס הגיעו לסופם הטראגי בשנת 2002 כאשר אבדה שליטה על רכבה והתרסקה בשולי הדרך. הרכב וגופתה נמצאו רק כעבור ימים אחדים.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט