חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: מארוול חוגגים עשור ומוציאים טריילרים חדשים

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הקיץ מתחיל להתקרב ואיתו גם עונת גיבורי העל. לאור ההכנות שוחררו מבית מארוול טריילרים קצרים וחדשים. אז מה הולך להיות לנו ב"הנוקמים", "דדפול 2", ו"ונום" והאם נראה בקרוב סרט חדש על הג'וקר בכיכובו של חואקין פיניקס?
מארוול חוגגים עשור ומשחררים טריילר קצר ל'הנוקמים"

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" הוא ככל הנראה הסרט המצופה ביותר של השנה. הסרט ייצור קליימקס המאגד את כל גיבורי היקום הקולנועי של מארוול כנגד הטיטאן המטורף, ת'אנוס. צופי משחק הסופרבול האמריקאי קיבלו הצצה קטנה לטריילר קצר של הגיבורים החזקים ביותר בכדור הארץ (וגם אירוח לגיבורים החזקים בגלקסיה).

מדהים כמה התרגשות מצליחים מארוול להשיג באמצעות 30 שניות בלבד. אנו זוכים לעוד הצצה קטנה על הטיטאן בנוסף למגן החדש של קפטן אמריקה שגונב את ההצגה, ספיידרמן המבקר בחלל וכמובן המנגינה האייקונית של "הנוקמים".



מספר ימים אחרי יציאת הטריילר, מפיק ומנהיג סרטי היקום הקולנועי של מארוול, קווין פייג', חגג את 10 השנים הראשונות ליקום באמצעות כנס מחזור מיוחד שאיגד את שלל כוכבי הסרטים: רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, סמואל ל. ג'קסון ושלושת הכריסים של מארוול (פראט, המסוורת' ואוונס) נתנו נוכחות כמובן ואליהם הצטרפו גם קורט ראסל מ"שומרי הגלקסיה 2", ג'ף גולדבלום מ"ת'ור: רגנארוק", גווינת' פאלטרו ועוד המון. ג'וס ווידון, במאי שני סרטי "הנוקמים" פגש באחים רוסו אשר יביימו את שני סרטי "הנוקמים" הבאים בסדרה והם פגשו בבמאי שהתחיל את היקום של "הנוקמים", שהוא כמובן ג'ון פאברו.

[*]

כל השחקנים, במאים ותסריטאים הללו נפגשו ביחד עם השניים שאפשרו את יצירת היקום הקולנועי. האחד הוא פייג' עצמו והשני הוא סטן לי שאף איחוד של מארוול אינו שלם ללא הופעת קמע שלו (ראו ערך "ארבעת המופלאים"). כמו כל דבר בעידן המודרני, גם מפגש זה התפתח עבור תמונה אחת ענקית המאגדת את כל גיבורי הסדרה בנוסף גם לסרטון אשר אותו תוכלו לראות ממש עכשיו.



דדפול פוגש את קייבל

ראיין ריינולדס וצוות "דדפול 2" סיימו את צילומי סרט ההמשך לחובב הצ'ימיצ'נגות שלא סותם את פיו. בסיום הצילומים שוחרר טריילר קצר מאוד המראה לראשונה את דמותו של קייבל, בכיכובו של ג'וש ברולין. הטריילר החדש חושף בקצרה מאוד את פגישתם הראשונה של דדפול וקייבל, שלא כתובה לפי נקודת המבט של הדמות הראשית. בנוסף מציג הטיזר דמויות חדשות כמו דומינו בכיכובה של זאזי ביץ, אך גם שומר נאמנות לדמויות ותיקות כמו נהגת המונית מהסרט הראשון, ונסה ואל העיוורת.

ונום משחרר טריילר מדאיג ביותר

אני מאוד בעד לעשות סרט של ונום. אני עוד יותר בעד לעשות סרט של ונום ביחד עם צוות של שחקנים מעולים, במאי ייחודי והתסריטאי של "קון אייר". על הדף, "ונום" נראה כמו ה-סרט שאנחנו צריכים להתרגש לגביו. אך נראה כי הטריילר אינו מאיר פנים לאנטי גיבור.

למרות שהטריילר החדש איננו ארוך וגם לא מראה כל כך הרבה מבחינת הדמות עצמה, כן ניתן להרגיש מה עומד לקרות בסרט. מדובר בסרט אפל, זה דבר שלא קשה לנחש, דמותו של איש העכביש איננה נראית בו ולא נראית מתאימה אפילו. מה שאנו כן רואים זה דיבורים של טום הארדי על שדים פנימיים, התרחשות על טבעית שמתרחשת בעולם, ארגון סודי שמתעניין בהתרחשות זו והדמות עצמה שנראית משתגעת בבית חולים.

הטריילר נראה מאוד דומה לסרטי גיבורי העל של שנות ה-2000 ונראה כמו שילוב של שני סרטים שכל אחד מהם לא כל כך צלח. הראשון הוא "הענק" והשני "גוסט ריידר". הניחוש שלנו הוא כי הסרט יעסוק בקונפליקט בין הדמות של ברוק לבין הארגון הסודי שעלול ליצור את דמותו של נבל אהוב נוסף של ספיידרמן, קריינג'.



חואקין פיניקס הוא כנראה הג'וקר של טוד פיליפס

שנה שעברה הבמאי והמפיק האגדי מרטין סקורסזה החל לראשונה בקריירה שלו בפיתוח סרט קומיקס כאשר אולפני "וורנר ברוס" עדכנו כי הם מפתחים סרט אודות נסיך הפשע של גות'אם ביחד עם סקורסזה כמפיק. טוד פיליפס ("כלבי מלחמה", טרילוגיית "בדרך לחתונה יוצרים שם עברי גרוע לסרט") עודכן בתור במאי הסרט אשר ייכתב ע"י פיליפס עצמו וסקוט סילבר ("פייטר", "8 מייל").

את הסרט מפתחים "וורנר ברוס" תחת כותר חדש של סרטי די-סי שמתמקד בסיפורים הקטנים יותר של החברה ומופנה יותר עבור עונת הפרסים של גלובוס הזהב ופרס האוסקר היוקרתי. עכשיו, סיפר פיליפס כי החברה נמצאת בדיבורים מתקדמים יחד עם השחקן המוערך חואקין פיניקס עבור התפקיד הנחשק.

למרות ששום חוזה עדיין לא נחתם, פיליפס עוד הודה כי פיניקס בן ה-43 היה הבחירה הראשונה שלו עבור התפקיד וכי הוא מצפה מאוד לעבוד איתו על הסרט. האולפן עוד הניח עין על שחקנים כמו ג'ייק ג'ילנהול, ברדלי קופר, ג'יימס פרנקו, אדם דרייבר וליאונרדו דיקפריו, כאשר היו שמועות כי זה האחרון קיבל שיחת הצעה מסקורסזה בעצמו.

הפרויקט הינו נפרד מהיקום הקולנועי של די-סי ולא מצופה לפגוע בג'וקר של ג'ארד לטו, אותו נראה ב"יחידת המתאבדים 2" שמגיע בשנת 2019 וגם בסרט ספין-אוף נוסף על יחסי הג'וקר עם הארלי קווין (מרגו רובי). "הג'וקר" של טוד פיליפס סיים את שלב הכתיבה שלו, אך עדיין איננו נראה עם תאריך רשמי או אפילו תאריך מצופה. עם זאת, הסרט נמצא כרגע בשלבי הפרה-פרודקשן עם פוקוס חזק על שלב הליהוק.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית חואקין פיניקס
 
חיפוש בארכיון 2012
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט