חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: "דדפול 3" של מארוול מתקרב

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
דיסני מקבלים את 2020 במספר בשורות משמחות: הסדרה "וונדה-ויז'ן" תקודם לשנת 2020 דרך פלטפורמת הסטרימינג דיסני+, ריאן ריינולדס מיידע אותנו על "דדפול 3" בעוד שקווין פייג'י מספר על פרטים מפתיעים ב"דוקטור סטריינג' בממדי השיגעון", האם זה אומר שהשניים עומדים להיפגש? בינתיים, "המוטנטים החדשים" סוף סוף מראים סימני חיים והצד האפל של מארוול ('היקום הקולנועי של סוני עם דמויות של מארוול') זוממים לקחת את ספיידרמן להופעת אורח אצל "ונום 2".
קווין פייג'י מצהיר מי הדמות האהובה עליו ב-MCU

נשיא חברת מארוול קווין פייג'י עלה כמרצה אורח באקדמיית הקולנוע של ניו-יורק ונשאל מעט על פועלו מאחורי הקלעים של הפרנצ'ייז המצליח ביותר בכל הזמנים. שאלה אחת רצתה להבהיר אחת ולתמיד מה היא הדמות האהובה ביותר של פייג'י. לצערנו, התשובה היא עדיין זמנית. "בדרך כלל התשובה שלי לשאלה הזו היא מה שאני עובד עליו כרגע ומה שמעביר לי את הזמן או ממלא לי את הראש", מספר פייג'י.

"בגלל שאני עדיין נוסטלגי מ'סוף המשחק', אז אני נוסטלגי לגבי 'איירון-מן' - איפה שהכל התחיל ואיפה שזה נגמר. זו הדמות שכל האינסטינקטים שלנו הובילו אותה. ההחלטה הראשונה שעשיתי כנשיא של מארוול הייתה ללהק את רוברט דאוני ג'וניור. וזה הרגיש כיפי לעשות את זה בגלל שידעתי שזה יהיה או נהדר או הפח זבל הכי גדול בעולם. זה יצא נהדר ואני תמיד אומר שאם לא דאוני, לא היה מארוול".

לראיון המלא:



"וונדה-ויז'ן" מתקדם לשנת 2020 במקום 2021

לפני מספר חודשים, כולנו התרגשנו לדעת מה עומד לקרות אחרי ש"סוף המשחק" הסתיים. הצעד הבא של פייג'י היה לעלות על במת הקומי-קון וללכת בקטן על מספר סדרות ענקיות המגיעות ישירות לפלטפורמת "דיסני+". בין הסדרות הוצגה הסדרה "וונדה-ויז'ן" שתוארה כחצי הרפתקה אפית בין-יקומית וחצי סיטקום. "זה הולך להיות קצת מוזר", כך תיארה אותה הכוכבת הראשית אליזבת' אולסן.

עם הזמן, למדנו מעט מתמונות הפקה שדלפו לרשת כי הסדרה תציג לראשונה את וונדה (אולסן) כשהיא מאמצת את השם 'מכשפת השני' (כפי שנמצא בקומיקס) וגם תציג לראשונה את הסוכנות הבדיונית 'ס.ו.ו.ר.ד'. בנוסף, שמועות רצות מדברות על חזרתו של אהרון טיילור-ג'ונסון בתור קוויקסילבר, אחיה של וונדה.

הסדרה, שתוכננה לצאת במקור באביב של שנת 2021, תוקדם בשנה לתאריך לא ידוע השנה. עוד בסדרה תככב טייונה פריס ("מד-מן") בתור הגרסה הבוגרת של מוניקה רמבו שהוצגה לראשונה ב"קפטן מארוול" ביחד עם רנדל וואלס וקאט דגינס שיחזרו לתפקידיהם בתור הסוכן ג'ימי וו ("אנטמן והצרעה") ודרסי ("ת'ור").

"דדפול 3" נמצא בשלבי עבודה תחת מארוול

לאחר שדיסני רכשה את אולפני 'פוקס' וככל הנראה ביטלה את כל התוכניות לכל סרטי אקס-מן, זו לא הייתה שאלה של האם יהיה "דדפול 3" אלא מתי הוא יהיה. כאשר הוא מקדם את סרטו החדש עם מייקל ביי סיפק ריאן ריינולדס אישור קל לכל מי שהיה מודאג. "דדפול 3" נמצא כעת תחת עבודה של פיתוח עבור אולפני מארוול, ולא פוקס. "כן, אנחנו עובדים על זה עכשיו עם כל הצוות", מספר מר פול. "אנחנו נמצאים ב'מארוול' עכשיו, שזה פתאום להיות בליגה של הגדולים. זה די מטורף". ככל הנראה שלא תראו את טי. ג'יי מילר מככב בסרט של דיסני לאחר שהסתבך בהאשמות על הטרדות מיניות שגם חתכו אותו מהגרסה הידידותית של דיסני ל"דדפול 2". עדיין לא ידוע האם "דדפול" בכלל יחזיר דמויות אהובות מיקום האקס-מן כמו קייבל או קולוסוס מאחר שדיסני מעוניינים ליצור ריבוט לכל החבורה.

[*]

דוקטור סטריינג' יקבל אורחים מיוחדים בסרט ההמשך

עוד בראיונותיו הבלתי פוסקים של קווין פייג'י, סיפר המפיק כי סרט שהוא מתרגש במיוחד ממנו הוא סרט ההמשך של "דוקטור סטריינג'" מבית במאי האימה סקוט דריקסון. דריקסון סיפר בקומי-קון כי הסרט גם יהיה הטייק המפחיד הראשון של ה-MCU. "זה לא בהכרח סרט אימה, אבל זה סרט מארוול גדול עם סיקוונסים מפחידים בתוכו", מרגיע פייג'י. "כשהייתי ילד בשנות ה-80, ספילברג עשה עבודה מדהימה עם דברים כאלו. יש כמה רגעים מצמררים ב'שודדי התיבה האבודה' וכמובן וגם ב-'גרמלינס' ו-'פולטרגייסט'. אבל זה נחמד להיות מפחיד בצורה הזו ולא בצורה של עינוי".

עוד למדנו על הסרט שאליזבת' אולסן תחזור על תפקידה בתור וונדה ותשחק תפקיד משמעותי שיקושר ישירות מהסדרה "וונדה-ויז'ן". אבל נראה שפייג'י והצוות לא עוצרים שם. "הסרט הבא יביא כמה דמויות מארוול חדשות שיעשו את הבכורה שלהן בסרט הזה. אתם לא תצפו או תנחשו מי אלו, אבל מצאנו דרך מגניבה לעשות את זה בגלל שאנחנו רוצים לעשות סוג ספציפי של סרט כאן. תהיה לנו שם דמות שאנחנו תמיד רצינו לעשות אתה משהו ואנחנו חושבים שהיא תתאים מאוד לסרט".

למרות ששמועה חזקה טוענת כי הדמות הזו הינה הישות העל טבעית המפורסמת מפיסטו (השטן של יקום מארוול בקומיקס), שמועה אחרת גם טוענת כי נייטמר (נבל נוסף בקומיקס) יהיה זה שיתפוס את תפקיד הנבל. אבל שמועה חזקה נוספת דווקא טוענת דבר שיקושר לידיעה הקודמת.



איך "דדפול 3" יקושר ל"ממדי השיגעון" וייכנס סופית ליקום הקולנועי?

(הידיעה הבאה הינה שמועה שעלתה לאתר We Got This Covered, אבל הכתבה שהודיעה על השמועה הזו נעלמה באופן מוזר לחלוטין יומיים לאחר שעלתה).

השמועה טוענת כי התסריטאים של 'ממדי השגעון' קיבלו על עצמם משימה לא קלה של הדקה התשעים- להכניס את דדפול שהיה ביקום האקס-מנים ליקום של מארוול. באופן שיקושר עם 'סוף המשחק' ועם עלילת סרט ההמשך (ספוילרים ל'סוף המשחק' מכאן). "סוף המשחק" נגמר בכך שקפטן אמריקה סידר את הבאג בזמן ומנע את הריסתו של הממד ממנו שאלו הנוקמים את אבני האינסוף. עלילת "ממדי השיגעון" תסבך את העניין הזה יותר ותתעסק בתקלה שתיווצר במולטיוורס שבו דוקטור סטריינג' בעצמו עומד להיתקע ביחד עם כמה ישויות על טבעיות כגון דורממו המפורסם וגם נייטמר.
התקלה במולטיוורס ככל הנראה תסודר בסופו של דבר תוך כדי התערבות של מספר גיבורים, אבל כאן הקטע המעניין באמת. דמות אחת תצליח לשרוד את הבאג בין היקומים ולעבור הרחק מהיקום אותו היא מכירה ליקום מארוול- דדפול, בהופעת פוסט-קרדיטים בלבד. עוד פרסם אותו אתר כי "דדפול 3" נמצא בתהליך עבודה מהיר יחסית וכי הצפי הוא להוציא את הסרט בשנת 2022. במידה והדבר נכון, ההופעה הקצרה של דדפול בסצנת הפוסט-קרדיטים של "ממדי השיגעון" עלולה להיות החוט המקשר בין 'דדפול 3' ל-MCU.

במאי "המוטנטים החדשים" מאשר שהסרט יגיע סוף סוף ב-3 באפריל

"טריילר חדש יגיע ב-6 לינואר. אנחנו מתרגשים מאוד לשתף אותו אתכם! בבתי הקולנוע ב--3 לאפריל!", כך מאשר הבמאי ג'וש בון בחשבון הטוויטר שלו. מדובר בידיעה המשמחת ביותר שהיה לספין אוף של 'אקס-מן' מאז הקרנות מבחן "טובות אבל לא נהדרות" שגרמו לדחיית הפרויקט מ-2018 לפברואר 2019. הדחייה הייתה אמורה לקרות לצורך צילומי השלמה שיהפכו את הסרט למפחיד יותר. אבל בון אישר כי אלו היו בעיות בלו"ז של צוות השחקנים שגרמו לעיכובים נוספים.

"המוטנטים החדשים" יהיה סרט הבית הרדוף הראשון תחת קטגוריית סרטי גיבורי-על ויעקוב אחר חבורת מוטנטים צעירה הלומדת להשתמש בכוחותיה המסוכנים כאשר הם כלואים בניגוד לרצונם במתקן מסתורי. הסרט יפגיש את אנסמבל הכוכבים הצעירים של אניה טיילור-ג'וי ("מיסטר גלאס"), מייזי ויליאמס ("משחקי הכס"), אליס בראגה ("עיר האלוהים") וגם אנטוניו בנדרס שצפוי להופיע בקמיאו קצר.

[*]

האם ספיידרמן יופיע ב"ונום 2"?

אם חשבתם שהמולטיוורס לא מסובך מספיק, חכו שניה. כולם רוצים נתח מה-MCU וסוני לא התביישו בכך שהם מאוד רוצים את טום הולנד ואת ספיידרמן הצעיר תחת 'היקום של סוני לדמויות של מארוול'. 'סוני' טענו כי לקראת 2018 היה דיבור עם סוכנות השחקנים של טום הולנד בנוגע לקמיאו ב"ונום" המקורי.

היו אלו אולפני 'מארוול' שקטעו את מעורבותו של הולנד תחת העסקה הישנה של שתי החברות ואסרו על גרסת ה-MCU של פיטר פארקר להשתתף בפרנצ'ייז החדש. אבל הזמנים השתנו וכאשר נשאלה החברה האם תנאי העסקה החדשה משנים משהו עבור סרט ההמשך, 'סוני' בחרו לשתוק. בינתיים, "ונום 2" צפוי לצאת לקראת סוף השנה הזו תחת בימויו של אנדי סרקיס ("מוגלי") ועם טון אפל יותר מאשר הסרט הראשון. הסרט צפוי להפגיש את אדי ברוק בגילומו של טום הארדי מול קרנייג' המפורסם שאותו ישחק וודי הארלסון.
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ריאן ריינולדס
 
חיפוש בארכיון 2010
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט